با این ۷ نکته و ترفند عمر باتری آیفون را افزایش دهید

اگر انتخاب کردید که از حالت کم مصرف استفاده نکنید، می توانید به صورت دستی Push و Fetch را برای حساب های ایمیل/اینترنت خود کنترل کنید.

جزئیات دیگر: اگر مدیریت عملکرد را غیرفعال کنید، نمی توانید به صورت دستی آن را دوباره فعال کنید، باید منتظر بمانید تا آیفون شما دوباره به طور غیرمنتظره خاموش شود، که باعث می شود دوباره روشن شود.

3. قفل خودکار و روشنایی صفحه نمایش

علاوه بر اینکه تمام تلاش خود را برای محافظت از آیفون خود در برابر گرمای شدید انجام می دهید، اگر متوجه شدید که هنگام شارژ شدن آیفون شما داغ می شود، بهتر است آن را از آیفون خود جدا کنید.

انجام تنظیمات زیر می تواند به طور قابل توجهی عمر باتری در محل شما را افزایش دهد، اما نتیجه بستگی به آنچه که مایل به مبادله برای افزایش کارایی هستید، دارد.

همچنین به پیشنهادات عمر باتری درست بالای میزان مصرف باتری (نزدیک بالای صفحه) نگاهی بیندازید. این به شما راه های سریع و راحت برای کاهش تخلیه باتری را می دهد.

اگر متوجه شدید که میزان مصرف باتری «صفحه اصلی و قفل» بیشتر از حد انتظار است، خوب است این تنظیمات را بررسی کنید.

اگر متوجه شدید که ترجیح می دهید بسیاری از (یا هیچ کدام) از تنظیمات را تغییر ندهید، گزینه دیگر این است که به سادگی a را انتخاب کنید محفظه باتری یا پاوربانک قابل حمل یا قصد تعویض باتری خود را دارید یا آیفون خود را ارتقا دهید.

حالت کم مصرف، به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه را در همه سطوح غیرفعال می‌کند، اما می‌توانید برنامه‌هایی را که از این ویژگی استفاده می‌کنند برای تجربه راحت‌تر و همچنین عمر باتری بهتر سفارشی کنید. به سمت تنظیمات > عمومی > بازخوانی برنامه پس‌زمینه.

غیرفعال کردن به‌روزرسانی برنامه‌های پس‌زمینه مانع از به‌روزرسانی برنامه‌هایی می‌شود که فعالانه از آنها استفاده نمی‌کنید (تا زمانی که دوباره آنها را باز کنید).

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم iPhone - Background App Refresh

6. خدمات مکان

می توانید بررسی کنید که آیا آیفون شما از مدیریت عملکرد استفاده می کند یا خیر تنظیمات > باتری > سلامت باتری. اگرچه می‌توانید مدیریت عملکرد را برای آیفون‌هایی که باتری‌های ضعیفی دارند خاموش کنید، اما به خاطر داشته باشید که آیفون‌تان بدون آن باتری‌تان را سریع‌تر خالی می‌کند. درباره ویژگی اپل بیشتر بدانید از اینجا پشتیبانی کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

حالت کم مصرف راهی سریع برای افزایش عمر باتری در صورت نیاز است. این ویژگی با توقف واکشی نامه، بازخوانی برنامه پس‌زمینه، دانلود خودکار و موارد دیگر کار می‌کند. فقط با یک دکمه این یک ویژگی معمولی نیست (امیدوارم)، اما با این وجود مفید است.

ضربه زدن روی دکمه “10 روز گذشته” در سمت راست، دید وسیع تری از آنچه انرژی شما را مصرف کرده است به شما می دهد.

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم - روش گام به گام تا مرحله 1 - مصرف باتری را ببینید

در همین حال، دمای کمتر از 32 درجه فارنهایت (0 درجه سانتیگراد) می تواند به طور موقت عمر باتری را کاهش دهد. اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، نزدیک نگه داشتن آیفون به بدنتان در یک جیب داخلی می تواند با گرم نگه داشتن باتری به افزایش عمر باتری کمک کند.

5. Background App Refresh

همچنین می‌توانید علاوه بر Wi-Fi و تلفن همراه، فقط از رفرش برنامه پس‌زمینه در Wi-Fi استفاده کنید یا این ویژگی را به طور کامل غیرفعال کنید. با این حال، اکثر کاربران در حالی که برنامه‌های مورد استفاده برای به‌روزرسانی برنامه‌های پس‌زمینه را به بهترین شکل سفارشی می‌کنند، Wi-Fi و Cellular را فعال می‌دانند.

به طور خلاصه، استفاده از حالت کم مصرف و کاهش روشنایی صفحه نمایش دو تا از سریع ترین راه ها برای افزایش عمر باتری آیفون هستند. اما امیدواریم با دریافت ایده بهتر در مورد اینکه کدام برنامه‌ها بیشتر انرژی شما را کاهش می‌دهند و بررسی سرویس‌های مکان، ابزارهای مفیدی برای صرفه‌جویی در مصرف به شما ارائه می‌دهد.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی قفل خودکار 30 ثانیه ای به شما کمک می کند عمر باتری را تا حد امکان حفظ کنید. به خصوص با توجه به اینکه اکثر آیفون های اپل از راه اندازی مجدد برای بیدار شدن پشتیبانی می کنند، 30 ثانیه می تواند ارزش آن را داشته باشد.

و به یاد داشته باشید، برای بهترین طول عمر باتری آیفون، شارژ باتری بهینه شده را روشن نگه دارید (و تا حد امکان از شارژ کردن آیفون خود در شارژ 100 درصد خودداری کنید). می توانید این را بررسی کنید تنظیمات > باتری > سلامت باتری.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


و اگر دوست دارید درصد باتری آیفون خود را ببینید – نه فقط نماد – راهنمای ما را بررسی کنید:

2. حالت کم مصرف و مدیریت عملکرد

مراقب برنامه هایی باشید که درخواست می کنند هنوز از موقعیت مکانی خود استفاده کنید و به استفاده كردن، دفعه بعد بپرسیا هرگز.

7. فشار دهید و جمع کنید

می توانید حالت کم مصرف را در زیر فعال کنید تنظیمات > باتری. با این حال، دسترسی سریع به حالت کم مصرف در مرکز کنترل مفید است. حرکت به سمت تنظیمات > Control Center > Customize Controls، سپس روی نماد + در کنار ضربه بزنید حالت کم مصرف اگر از قبل وجود نداشته باشد

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم iPhone 2 - حالت کم مصرف

نکته دیگر: در حالی که شارژ بی‌سیم با آیفون‌های مدرن راحت است، شارژ سیمی آن‌ها را بسیار سریع‌تر شارژ می‌کند، تا 50 درصد در 30 دقیقه.

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم

1. اپلیکیشن ها چگونه از باتری آیفون شما استفاده می کنند؟

به سمت تنظیمات > باتری برای بررسی جزئیات مصرف باتری «24 ساعت گذشته» پیش‌فرض است و نشان می‌دهد کدام برنامه‌ها بیشترین مصرف انرژی را دارند (از جمله صفحه اصلی و صفحه قفل و سیری).

شماره گیری در تنظیمات خدمات موقعیت مکانی خود راه دیگری برای افزایش عمر باتری است. (همچنین ممکن است استفاده از داده های سلولی را کاهش دهد). به سمت تنظیمات > حریم خصوصی > خدمات مکان برای به روز رسانی امتیازات برنامه های خود.

یکی دیگر از ویژگی ها، بسیار شبیه به حالت خودکار کم مصرف، مدیریت عملکرد iOS است. اساساً، اگر باتری آیفون شما تحلیل رفته باشد، عملکرد به طور خودکار کاهش می یابد تا باتری ذخیره شود و از خاموش شدن غیرمنتظره آن جلوگیری شود.

کاهش روشنایی صفحه نمایش شما نیز به عمر باتری کمک می کند، اما این احتمالا به ترجیحات شخصی بستگی دارد. می توانید این کار را در مرکز کنترل (از گوشه سمت راست بالا به پایین بکشید) یا انجام دهید تنظیمات > نمایشگر و روشنایی.

4. دمای سرد و گرم

حرکت به سمت تنظیمات > صفحه نمایش و روشنایی > قفل خودکار.

به سمت تنظیمات > ایمیل > حساب ها > واکشی داده های جدید. یک روش این است که حساب(های) اصلی خود را در حالت فشار بگذارید تا در اسرع وقت پیام های جدید را دریافت کنید و هر ساعت یک بار حساب های کمتری را بازیابی کنید یا حتی آنها را روی حالت دستی تنظیم کنید.

خلاصه ای از نحوه افزایش عمر باتری آیفون

چه یک آیفون قدیمی با باتری فرسوده داشته باشید یا یک آیفون جدید داشته باشید که آنقدر که انتظار داشتید دوام نمی آورد، چندین راه برای بهبود عملکرد باتری وجود دارد. با ما همراه باشید تا با ۷ نکته و ترفند افزایش عمر باتری آیفون آشنا شوید.

سیب گفت دمای اتاق ایده آل برای آیفون ها و سایر دستگاه های اپل 62 تا 72 درجه فارنهایت (16 تا 22 درجه سانتی گراد) است. دمای بالاتر از 95 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد) می تواند “به طور دائم به ظرفیت باتری آسیب برساند”.