اپل در سال گذشته دستمزد کارگران را 18 درصد افزایش داد. گوگل و فیسبوک پردرآمدترین

یکی از آمارهای جالب دیگر، نسبت دستمزد مدیرعامل است. این با تقسیم غرامت سالانه مدیر عامل بر میانگین حقوق کارمند محاسبه می شود و به عنوان راهنمای کلی برای عادلانه بودن ساختار حقوق یک شرکت استفاده می شود. نسبت اپل به خصوص پایین است، در 1447 – اما با توجه به پاداش‌های عملکردی که کوک در برابر نیروی کار بزرگ خرده‌فروشی کسب کرده است، تعجب آور نیست.

با این حال، سازنده آیفون برای بهبود دستمزدها، مزایا و شرایط کاری برای کارکنان خرده فروشی خود تحت فشار فزاینده ای قرار دارد. اولین قدم‌ها به سوی اتحادیه‌سازی باعث شد که شرکت با رویکرد هویج و چماق پاسخ دهد: چوب پیشنهاد می‌دهد که کارگران با نمایندگی اتحادیه وضعیت بدتری خواهند داشت، و هویج افزایش دستمزد.

تجزیه و تحلیل سطوح دستمزد در شرکت‌های S&P 500 نشان می‌دهد که اپل در سال گذشته دستمزد کارگران را 18 درصد افزایش داده است که به طور قابل توجهی بیشتر از سایر شرکت‌های موجود در این شاخص است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

تهاجمی این شرکت در مبارزه با سازماندهی اتحادیه ها باعث شده است که این شرکت دو بار به نقض چندین قانون فدرال با تخریب غیرقانونی اتحادیه متهم شود.

در پایان سال 2021، اپل حدود 154000 کارمند داشت.

معاون یک فایل صوتی ضبط شده از این ویدئو به دست آورد که در آن مدیر خرده فروشی اپل بارها با کارکنان در مورد “نگرانی” خود در صورت پیوستن به اتحادیه صحبت می کند. […]

با این حال، باید توجه داشت که اعداد اپل به دلیل تفاوت بین حقوق خرده فروشان و شرکت ها نیز دچار انحراف است. میانگین در بخش خرده فروشی به طور قابل توجهی پایین تر خواهد بود، در حالی که سمت شرکت بسیار بالاتر خواهد بود.

کارگران فروشگاه ویدئویی از اوبراین را دیدند که در آن او با گفتن اینکه کارمندان حق دارند در اتحادیه عضو شوند، شروع می‌کند، سپس شش دقیقه را صرف بحث می‌کند که این ایده بدی است.

با این حال، بالاترین میانگین حقوق در Alphabet و Meta یافت شد.

میانه یکی از سه روش محاسبه میانگین (میانگین، میانه و حالت) است. اگر از میانگین استفاده می کردید، به دلیل حقوق بسیار بالایی که به مدیران ارشد پرداخت می شود، منحرف می شد. میانه نقطه میانی همه حقوق است که از پایین به بالا رتبه بندی می شود، که راهنمای واقعی تری است.

همچنین نشان می‌دهد که گوگل و شرکت‌های مادر فیسبوک، آلفابت و متا، بالاترین میانگین حقوق را داشته‌اند.

از سوی دیگر، شرکتی مانند آلفابت، کارگران نسبتاً کمی با دستمزد پایین خواهد داشت که میانه را پایین بیاورند، به ویژه از آنجایی که کارهای پست معمولاً برون سپاری می شوند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در WSJ تجزیه و تحلیل را انجام داد که در درجه اول بر میانگین حقوق در هر شرکت تمرکز دارد. این نشان می دهد که متوسط ​​حقوق در اپل در سال 2021 68254 دلار بوده است که 18 درصد بیشتر از سال 2020 است.

بر اساس تجزیه و تحلیل وال استریت ژورنال، با اقتصاد پررونق و بازار کار فشرده، میانگین درآمد در سال گذشته برای اکثر شرکت های S&P 500 افزایش یافت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


عکس: الکساندر میلز/پاشیدن

به طور کلی، میانگین حقوق در سال گذشته برای 278 شرکت از 453 شرکت در تجزیه و تحلیل مجله از داده های جمع آوری شده توسط MyLogIQ LLC افزایش یافته است.

تامین کننده قطعات خودرو Aptiv PLC کمترین میانگین دستمزد را در S&P 500 داشت، یک کارگر تمام وقت کارخانه در مکزیک که در سال گذشته کمتر از 7500 دلار درآمد داشت. Aptiv یکی از 44 شرکتی بود که کمتر از 30000 دلار پرداخت کرد.

سازنده آیفون روز چهارشنبه در ایمیلی به کارمندان گفت که این شرکت در حال افزایش بودجه کلی غرامت خود است. دستمزدهای اولیه برای کارگران ساعتی در ایالات متحده به 22 دلار در ساعت یا بیشتر بسته به بازار افزایش می یابد که 45 درصد افزایش از سال 2018 است. همچنین انتظار می رود دستمزدهای شروع در ایالات متحده افزایش یابد.

بررسی رتبه بندی غرامت در اینجا موجود است.

شرکت مادر گوگل آلفابت و شرکت متا پلتفرم فیس‌بوک با نزدیک به 300000 دلار بیشترین میانگین دستمزد را داشتند. آنها در میان تقریباً 150 شرکتی بودند که گفتند میانگین درآمد کارکنان آنها بیش از 100000 دلار است.