اپل ساخت صفحه نمایش های خود را برای آیفون و اپل واچ آغاز خواهد کرد

به گزارش بلومبرگ، شرکت اپل قصد دارد از اوایل سال 2024 استفاده از نمایشگرهای سفارشی خود را در دستگاه های تلفن همراه آغاز کند، تلاشی برای کاهش اتکای خود به شرکای فناوری مانند سامسونگ و ال جی و وارد کردن قطعات بیشتر به داخل خانه.

علاوه بر سامسونگ و ال‌جی، اپل از شرکت‌هایی مانند ژاپن دیسپلی، BOE Technology و شارپ نیز منابع می‌گیرد. در حال حاضر، به نظر می رسد اپل بر روی دستگاه های تلفن همراه خود تمرکز کرده است.

در حال حاضر، اپل برای نمایشگرهایی که در آیفون، آی‌پد و اپل واچ استفاده می‌کند، به شرکایی مانند سامسونگ و ال‌جی متکی است. تصمیم این شرکت برای شروع استفاده از صفحه نمایش های سفارشی خود در دستگاه های تلفن همراه نشان دهنده یک “ضربه” بزرگ برای این شرکا است. بلومبرگ توضیح :

اپل ترفند دیگری برای کاهش اتکا به فروشندگان و شرکای شخص ثالث در اختیار دارد. مطابق با بلومبرگ، اپل قصد دارد شروع به استفاده از صفحه نمایش خود برای آیفون و اپل واچ کند. این گزارش می گوید انتظار می رود این انتقال با نسخه اپل واچ اولترا که در سال 2024 منتشر شد آغاز شود.

در مقایسه با اپل واچ های فعلی، نمایشگرهای نسل بعدی به گونه ای طراحی شده اند که رنگ های روشن تر، زنده تر و توانایی بهتر دیده شدن در زاویه را ارائه می دهند. به گفته افرادی که آن‌ها را دیده‌اند و خواسته‌اند نامشان فاش نشود، زیرا این پروژه هنوز مخفی است، نمایشگرها باعث می‌شوند که محتویات روی شیشه نقاشی شده باشند.

مطابق با بلومبرگاپل در سال 2018 تلاش های خود را برای حرکت به سمت میکرو LED افزایش داد و قصد داشت اولین محصول خود را در اوایل سال 2020 عرضه کند. اما این پروژه “به دلیل هزینه های بالا و چالش های فنی متوقف شده است”. به همین دلیل، این امکان وجود دارد که هدف تعیین شده در سال 2024 «تا سال 2025» ارائه شود.

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که اپل همچنین قصد دارد شرکای دیگری مانند کوالکام و برادکام را برای مودم‌های سلولی، تراشه‌های بلوتوث و تراشه‌های وای‌فای کنار بگذارد. این شرکت همچنین البته از پردازنده‌های اینتل به پردازنده‌های اپل سیلیکون خود برای مک منتقل شده است. 2020.

این گزارش توضیح می‌دهد که این جابجایی با «اپل واچ‌های ممتاز» در پایان سال 2024 آغاز خواهد شد. به عنوان بخشی از این، اپل واچ نیز از نمایشگرهای OLED به نمایشگرهای میکرو LED تغییر خواهد کرد. اپل “در نظر دارد تا در نهایت نمایشگرها را به دستگاه های دیگر از جمله آیفون بیاورد.”

این تلاش در داخل اپل توسط Wei Chen، رئیس گروه فناوری صفحه نمایش اپل هدایت می شود. این گروه در بخش فناوری‌های سخت‌افزار جان سروجی فعالیت می‌کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل برای تولید انبوه این صفحه‌نمایش‌ها همیشه به یک فروشنده خارجی متکی است، اما «صفحه‌های جدید را طراحی کرده و فرآیند تولید آن‌ها را مهندسی کرده است».