اپل قرار است در کنفرانس بزرگ یادگیری ماشین شرکت کند، بیش از 100 شغل باز ML را برجسته می کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل این خبر را امروز در وب سایت Machine Learning Journal خود اعلام کرد و شرکت کنندگان را تشویق کرد که در کنار میز آن توقف کنند.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی تابستان گذشته، اپل تیم‌های Core ML و Siri خود را پس از استخدام جان جیاناندریا، رئیس سابق جستجوی گوگل و هوش مصنوعی، دوباره متحد کرد.

به طور قابل‌توجهی، این تبلیغ نشان می‌دهد که او به دنبال پر کردن موقعیت‌های مختلف یادگیری ماشینی است، که دقیقاً 137 مورد از آنهاست.

اپل متعهد به پیشرفت فناوری‌های یادگیری ماشینی پیشرفته است. به عنوان بخشی از این کار، ما در حال ساخت تیمی از محققان و مهندسان استثنایی هستیم که می توانند هوش را به دستگاه ها و خدمات ما تزریق کنند تا زندگی میلیون ها کاربر را هر روز لمس کنند. ما به دنبال افراد با تجربه در زمینه های مختلف یادگیری ماشین هستیم. اگر می‌خواهید برای موقعیت‌های یادگیری ماشینی خاص درخواست دهید، لطفاً فرصت‌های شغل یادگیری ماشین در اپل را بررسی کنید.

در ماه دسامبر، برای شرکت در سی و دومین کنفرانس سیستم های پردازش اطلاعات عصبی (NeurIPS) در مونترال، کانادا خواهیم بود. ما یک غرفه با کارشناسان یادگیری ماشینی از سراسر اپل خواهیم داشت که دوست دارند با شما چت کنند. لطفا در صورت شرکت در کنفرانس مراجعه فرمایید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل امروز مشارکت خود را در سی و دومین کنفرانس سیستم های پردازش اطلاعات عصبی (NeurIPS) اعلام کرد. اپل اعضای تیم ML خود را در یک غرفه خواهد داشت و خاطرنشان می کند که در تلاش برای ایجاد «تیمی از محققان و مهندسان برجسته»، جای خالی زیادی دارد.

اخیراً، ژورنال یادگیری ماشین اپل بینشی در مورد نحوه استفاده این شرکت از داده‌های سرشماری ایالات متحده و ML برای محلی‌سازی Siri به اشتراک گذاشته است.

مربوط: