اپل مدیر فیس بوک را برای رهبری تیم اطلاعات سیستم ها استخدام می کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سهام اپل در اواخر معاملات چهارشنبه تغییر چندانی نداشت. سهام آن در سال 2022 24 درصد کاهش یافته است، اگرچه این عملکرد بهتر از بسیاری از همتایان فناوری آن است. شاخص Nasdaq Composite 34 درصد کاهش یافته است و شرکت هایی مانند Meta و Twitter Inc هزاران کارگر را به دلیل کاهش فروش اخراج کرده اند.

مری دمبی، مدیر ارشد اطلاعات اپل، پس از سه دهه بازنشستگی، ظاهراً شرکت را ترک می کند. در حالی که مشخص نبود چه کسی جایگزین او خواهد شد، اپل اکنون یک مدیر سابق فیس بوک را برای رهبری تیم سیستم های اطلاعاتی خود استخدام کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی همانطور که در این گزارش اشاره شد، کامپوس اخیراً در لینکدین گفته است که “در حال آماده شدن برای چیز جدیدی است”، اگرچه او به صراحت به اپل اشاره نکرد. این استخدام در حالی صورت می گیرد که اپل برخی از مدیران ارشد خود را از دست داده است. به عنوان مثال، رئیس فعلی طراحی صنعتی اپل، ایوانز هانکی، در سال 2023 این شرکت را ترک خواهد کرد.

اپل استخدام ها را تعلیق کرد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در عین حال، انتظار می‌رود اپل اکثر استخدام‌های خارج از بخش تحقیق و توسعه و سایر حوزه‌های تجاری کلیدی را متوقف کند. بخش هایی که بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند مهندسی سخت افزار و نرم افزار و همچنین برخی از عملکردهای تجاری هستند. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که به استخدام خود ادامه می دهد، اما با سرعت کمتر.

قبل از پیوستن به اپل، کامپوس بین سال‌های 2010 تا 2016 موقعیت مشابهی را در فیس‌بوک داشت. او همچنین با IS&T در KLA Corp.، یک شرکت نیمه‌رسانا کار می‌کرد. اخیراً، او پلتفرم تقویم “Woven” را تأسیس کرد که بعداً توسط Slack و سپس Salesforce خریداری شد.

خبر از بلومبرگ مارک گورمن، که چهارشنبه اعلام کرد تیموتی کامپوس اکنون بخش سیستم‌های اطلاعات و فناوری اپل (همچنین به عنوان IS&T شناخته می‌شود) را رهبری خواهد کرد. این تیم مسئولیت زیرساخت خدمات آنلاین، پشتیبانی مشتری و وب سایت اپل را بر عهده دارد. در داخل، شرکت این عمل را به دلیل اهمیت آن به عنوان یک “مرکز عصبی” توصیف می کند.

اگرچه اعداد این شرکت در سال 2022 کاهش یافته است، اما هنوز هم بهتر از اکثر شرکت های فناوری هستند.