اپل پیش‌بینی می‌کند که درآمد مک در سه ماهه تعطیلات «قابل توجه» کاهش پیدا کند

این فقط درآمد مک نیست که می تواند در سه ماهه آینده تحت تأثیر قرار گیرد. Maestri و مدیر عامل اپل، تیم کوک، طی تماس با سرمایه گذاران به وضوح اعلام کردند که این شرکت در معرض تأثیرات اقتصاد کلان است که تحت تأثیر جنگ در اروپای شرقی و همچنین به دلیل بیماری همه گیر قرار گرفته است.

به گفته لوکا ماستری، مدیر مالی اپل، این شرکت در مورد مک با یک چالش روبرو است. در واقع، سال گذشته این شرکت مک بوک پرو جدید 14 و 16 اینچی را با M1 Pro و M1 Max در ماه اکتبر معرفی کرد.

البته این واقعیت نیز وجود دارد که فصل تعطیلات معمولاً فروش بیشتری دارد، به خصوص به دلیل آیفون های جدید. با توجه به همه اینها، اپل انتظار دارد رشد درآمد از سه ماهه چهارم 2022 تا سه ماهه اول 2023 کاهش یابد.

درباره نتایج سه ماهه چهارم سال 2022 اپل بیشتر بدانید

در نتیجه، فروش مک در سه ماهه اول مالی 2022، که اکتبر، نوامبر و دسامبر 2021 را در بر می گیرد، بالاتر از حد نرمال بوده است. با این حال، امسال، اپل هنوز مک های جدیدی را معرفی نکرده است. اگرچه برخی شایعات ادعا می کنند که مدل های جدید مک بوک پرو تا پایان سال خواهد رسید.

حتی اگر این اتفاق بیفتد، مک‌های جدید دیرتر از سال 2021 وارد فروشگاه‌ها می‌شوند، که تأثیر منفی بر درآمد مک برای سه ماهه تعطیلات خواهد داشت.

اپل نتایج سه ماهه چهارم سال 2022 خود را در روز پنجشنبه اعلام کرد. اگرچه این شرکت در همه دسته ها به جز آی پد رکورد سود داشته است، اپل انتظار دارد درآمد مک در سه ماهه آینده در مقایسه با نتایج سه ماهه اول 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در همان زمان، این شرکت همچنین انتظار دارد درآمد داشته باشد. رشد در سه ماهه آینده کند می شود.

انتظار می رود درآمد مک در سه ماهه اول 2023 کاهش یابد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای سه ماهه چهارم سال 2022، اپل درآمد هر سهم کاهش یافته را 1.29 دلار، درآمد سه ماهه رکورد 90.1 میلیارد دلار و سود 20.7 میلیارد دلار گزارش کرد. این شرکت بار دیگر هیچ پیش بینی سود سه ماهه آینده را به اشتراک نمی گذارد.