اپل پیش از عرضه آیفون 13 و فصل تعطیلات، 1000 دلار پاداش به کارگران خرده‌فروشی می‌دهد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

بیشتر بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پاداش‌ها امتیازی غیرعادی خواهند بود، زیرا اپل به ندرت پرداخت‌های کل شرکت را اعطا می‌کند. آخرین امتیاز بزرگ، 2500 دلار از واحدهای سهام محدود در سال 2018 بود. این جایزه به دنبال تغییرات مالیاتی بود که به اپل اجازه داد از حساب‌های خارج از کشور با ارزان‌تری پول وارد کند. مردم گفتند که پاداش های جدید به صورت نقدی به عنوان چک حقوق صادر می شود، نه واحد سهام.

کارمندان اپل استور قرار است در پاییز امسال یک جایزه نادر در سراسر شرکت دریافت کنند. منابع می گویند اپل به کارمندان اپل استور که از مارس 2021 در این شرکت بوده اند 1000 دلار اعطا می کند، در حالی که افرادی که اخیراً به این شرکت پیوسته اند 500 دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

بلومبرگ اشاره می کند که اپل به ندرت جوایزی را در سطح شرکت اعطا می کند مانند موارد زیر:

این خبر ابتدا توسط بلومبرگدر حالی که 9to5Mac همچنین به طور مستقل از منابع آشنا با برنامه های اپل همین موضوع را شنیده است. علاوه بر کارمندان اپل استور، جوایزی نیز به کارمندان AppleCare و کارمندان فروش آنلاین تعلق می گیرد.

تصمیم اپل برای اعطای جوایز به کارکنان خرده‌فروشی خود در شرایطی است که شرکت‌ها با آن مواجه هستند کمبود مداوم نیروی کار. پاداش 1000/500 دلاری تلاشی از سوی اپل برای حفظ کارمندان فعلی خود در حالی است که این شرکت در فصل عرضه آیفون 13 و همچنین فصل شلوغ خرید تعطیلات پیش می رود.