اپل کارت اکنون یک حساب پس انداز یکپارچه ارائه می دهد

حساب پس انداز جدید فقط برای کاربران اپل کارت، از جمله مالکان و مالکان مشترک، در دسترس خواهد بود.

برای گسترش بیشتر پس انداز، کاربران همچنین می توانند وجوه اضافی را از طریق یک حساب بانکی مرتبط یا از موجودی Apple Cash خود به حساب پس انداز خود واریز کنند. کاربران همچنین می‌توانند در هر زمانی وجوه خود را با انتقال رایگان به یک حساب بانکی مرتبط یا کارت Apple Cash خود برداشت کنند. پس از راه‌اندازی، کاربران Apple Card می‌توانند از طریق داشبورد پس‌انداز با کاربری آسان که موجودی حساب و سود انباشته آن‌ها را در طول زمان نشان می‌دهد، پاداش‌های خود را در Wallet افزایش دهند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل می گوید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل دارد تمدید را اعلام کرد رابطه آن با گلدمن ساکس برای ویژگی جدید اپل کارت. در یک بیانیه مطبوعاتی، اپل می گوید که کاربران اپل کارت می توانند پاداش های نقدی روزانه خود را به طور خودکار به حساب پس انداز با بازده بالا گلدمن ساکس واریز کنند.

اپل اعلام نکرده است که این ویژگی چه زمانی در دسترس خواهد بود، فقط گفت که به زودی راه اندازی خواهد شد. او همچنین درصد دقیقی را که این حساب به عنوان سود پرداخت خواهد کرد، تایید نکرد. حساب پس انداز آنلاین موجود گلدمن بازده سالیانه 2.15٪ را ارائه می دهد.

علاوه بر واریز روزانه نقدی مستقیم به حساب پس انداز، کاربران اپل کارت می توانند با استفاده از یک حساب بانکی مرتبط یا موجودی Apple Cash خود، پول اضافی را نیز واریز کنند.

حتی می‌توانید موجودی آن حساب پس‌انداز را مستقیماً در برنامه کیف پول پیگیری کنید. هیچ کارمزد، حداقل سپرده یا حداقل شرایط موجودی وجود ندارد.

کاربران می توانند موجودی این حساب پس انداز پربازده را مستقیماً در برنامه کیف پول پیگیری کنند. یک دکمه جدید “حساب پس انداز” در رابط اپل کارت وجود خواهد داشت. با ضربه زدن روی آن، لیستی از تراکنش ها و نموداری که رشد حساب را نشان می دهد، نمایش داده می شود. همچنین می توانید آن را به راحتی از بانک خود برداشت کنید.

کاربران Apple Card می توانند به راحتی پس انداز را مستقیماً در Apple Card خود در کیف پول تنظیم و مدیریت کنند. هنگامی که کاربران حساب پس‌انداز خود را راه‌اندازی کردند، تمام نقدی روزانه دریافتی به‌طور خودکار در آنجا واریز می‌شود، یا می‌توانند ادامه اضافه کردن آن را به کارت Apple Cash در Wallet ادامه دهند. کاربران می توانند مقصد نقدی روزانه خود را در هر زمان تغییر دهند.