اپل کارت برای برخی در آمازون کار نمی کند، تعمیر در حال انجام است [U]

ما در 9to5Mac همین مشکل را داریم، با این حال، ممکن است این یک مشکل کلی نباشد زیرا یکی از ما مشکل را نمی بیند (حداقل در حال حاضر).

-Jason™ (@yuusharo) 23 اکتبر 2020


آیا مشکل آمازون را می بینید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

وقتی بالاخره با شخصی از آمازون تماس گرفتم، به من گفتند که این به این دلیل است که سیستم آنها شروع به تشخیص شماره کارت به عنوان Apple Pay کرده است و آمازون Apple Pay را نمی پذیرد.

در همین حال، یکی دیگر از خواننده های 9to5Mac تماس گرفت و اسکرین شات از مکالمه ای را با پشتیبانی اپل به اشتراک گذاشت که گفت آنها همچنین در حال کار با آمازون برای رفع مشکل هستند: “ما آگاه هستیم که کارت کاربران اپل نمی تواند در آمازون خرید کند. این مشکل مختص آمازون است و ما در تلاش هستیم تا آن را حل کنیم.


هنگامی که صحبت از استفاده از کارت اعتباری در می آید، یک مشکل عجیب بر کاربران اپل کارت تأثیر می گذارد آمازون. برخی گزارش می دهند که نه تنها اپل کارت در غول خرده فروشی کار نمی کند، بلکه از گزینه های پرداخت ذخیره شده آنها نیز ناپدید می شود.


Horse_Dad2 همچنین خاطرنشان می کند که آمازون هنگام تلاش برای اضافه کردن مجدد کارت، یک پیام خطا نشان می دهد. گفتن اینکه واقعاً در این مرحله چه می‌گذرد، سخت است، اما یکی از نمایندگان پشتیبانی آمازون گفت که این موضوع به تعبیر آمازون شماره‌های کارت اپل به عنوان Apple Pay مربوط می‌شود:

– تراویس ویلیامز (@THE_ONE_TVW) 23 اکتبر 2020

من فقط با آنها آنلاین صحبت می کردم و آن مرد گفت که هنوز می تواند کارت من را از سمت خود ببیند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

—جف (@carry_the_flag) 23 اکتبر 2020