این چیزی است که وقتی یک بازی از سرویس خارج می شود اتفاق می افتد

هفته گذشته، 9to5Mac گزارش داد که 15 بازی به زودی از Apple Arcade خارج خواهند شد، زیرا این شرکت یک برگه به ​​اپ استور اضافه کرده است که نشان می دهد کدام بازی ها در آینده نزدیک این سرویس را ترک خواهند کرد. با برخی سوالات طولانی، این شرکت اکنون به این موضوع پرداخته است که وقتی یک بازی از Apple Arcade خارج می شود چه اتفاقی می افتد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آیا سرویس اشتراک بازی اپل را بازی می کنید؟ کدام یک را ترجیح می دهی؟ آن را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

با این بیانیه، اپل نشان می دهد که مشترکین دو هفته دیگر فرصت دارند تا یک بازی Arcade را انجام دهند، توسعه دهنده می تواند آن بازی را در اپ استور در دسترس قرار دهد (البته کاربر باید دوباره آن را دانلود کند) و تمام. به توسعه دهنده تصمیم می گیرد که آیا به مشترک Apple Arcade اجازه می دهد تا پیشرفت ذخیره شده قبلی خود را در این برنامه جدید بارگیری کند یا خیر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

MacRumors از یک منبع داخلی شنیده شده است که توضیح می دهد چرا بازی های بیشتری ممکن است به زودی Apple Arcade را ترک کنند. طبق این پست، “اپل با تعدادی از توسعه دهندگان قراردادهای سه ساله امضا کرده است، قراردادهایی با پرداخت ثابت و مستمری که در حال حاضر به پایان می رسند و اپل برخی از آنها را تمدید نمی کند.”

می‌توانید تمام بازی‌هایی که به زودی از این پلتفرم خارج می‌شوند را اینجا یاد بگیرید.

“گاهی اوقات ممکن است بازی ها از Apple Arcade خارج شوند. اگر بازی را قبل از خروج از Arcade دانلود کنید، می توانید آن را بازی کنید حداقل دو هفته بعد. اگر بخواهید یک بازی Arcade را راه‌اندازی کنید که دیگر قابل بازی نیست، یک پیام Nonger Available دریافت خواهید کرد.» در سند پشتیبانی آمده است. “بعد از خروج یک بازی از Arcade، توسعه‌دهنده بازی ممکن است انتخاب کند که بازی خود را در اپ استور در دسترس قرار دهد. این بازی‌ها ممکن است با نسخه Arcade متفاوت باشند. اگر توسعه‌دهنده بازی خود را در App Store در دسترس قرار دهد و به شما اجازه دهد پیشرفت ذخیره شده خود را بارگیری کنید، شما می توانید از جایی که در نسخه Arcade متوقف کرده اید ادامه دهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در یک سند پشتیبانی به روز شده، اپل توضیح می دهد که وقتی یک بازی از Apple Arcade خارج می شود چه اتفاقی می افتد: