بررسی جاروبرقی 360 S9: به اندازه کافی قدرتمند برای حذف تمیز کردن دستی

یکی از اولین چیزهایی که در مورد جاروبرقی 360 S9 متوجه خواهید شد، سفید بودن آن در مقابل مشکی بیشتر جاروبرقی های موجود در بازار است. تلفیق با دکوراسیون خانه تغییر خوبی است زیرا شبیه جارو برقی معمولی که در اکثر خانه ها می بینید نیست. با این حال، ظاهر یک محصول آنقدرها پیش نمی رود. با محصولاتی که برای تمیز کردن خانه شما طراحی شده اند، همه چیز به عملکرد آنها در انجام کار مربوط می شود.

یکی از صنایعی که در سال 2020 به آن توجه بیشتری کردم، دنیای جاروبرقی ربات بود. پس از برداشتن یک Neato D7 و Roborock S6 Max در اوایل امسال، تصمیم گرفتم کارم با جاروبرقی معمولی تمام شود و جاروبرقی های خودکار آینده خانواده من هستند. از اوت، من در حال تست کردن هستم Acuum Robot 360 S9بنابراین بخوانید تا ببینید چگونه با مواردی که قبلا استفاده می کردم مقایسه می شود.

تا آنجا که عمر باتری بالا می رود، با جاروهای دیگری که من استفاده کرده ام قابل مقایسه است. این می تواند در چهار ساعت به طور کامل شارژ شود و بسته به سطح مکشی که انتخاب می کنید، تا سه ساعت عمر باتری دارد. تنها شکایت من در مورد جاروبرقی این است که سطل گرد و غبار کوچکتر از سایر محصولاتی است که امتحان کرده ام. این سطل زباله 420 میلی لیتری / مخزن آب 200 میلی لیتری را در خود جای داده است، بنابراین باید بیشتر اوقات آن را خالی کنید. یکی از برنده‌های اصلی جاروبرقی 360 S9 این است که بی‌صداترین جاروبرقی در بین مدل‌های مختلفی است که من امتحان کرده‌ام، بنابراین این یک مزیت قطعی برای خانواده ما است. ما معمولاً سعی می‌کنیم وقتی خارج از خانه هستیم جاروبرقی‌های دیگری را اجرا کنیم، اما با 360 به سرعت اجازه می‌دهیم تا زمانی که در خانه هستیم یک چرخه کامل را تکمیل کنیم.

360 S9 جاروبرقی

همانطور که برای برنامه، اپلیکیشن جاروبرقی 360 S9 ممکن است مورد علاقه من در بین همه جاروبرقی های روباتی باشد که استفاده کرده ام. هنگامی که برنامه را برای اولین بار راه اندازی می کنید، از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری ایجاد کنید. از آنجایی که به شما امکان “ورود با اپل” را می دهد، لازم نیست نگران تنظیم نام کاربری یا رمز عبور باشم. هنگامی که خلاء را به حساب اضافه کردید، چهار گزینه در پایین صفحه از شما خواسته می شود: شارژ مجدد، تمیز کردن، تغییر حالت و ابزار. این تنظیمات به این معنی است که می توانم به سرعت به برنامه دسترسی داشته باشم و بدون نیاز به کاوش در برنامه، خلاء را شروع کنم (یا گاهی متوقف کنم).

به سختی می توان گفت که «بهترین» ربات جاروبرقی موجود در بازار کدام است. تمام مواردی که من امتحان کردم فوق العاده هستند و نیازی به جاروبرقی معمولی ندارند. از زمانی که در خانه خود به جاروبرقی روباتی روی آورده ایم، جاروبرقی های معمولی خود را کنار گذاشته ایم، بنابراین این فناوری به جایی رسیده است که می تواند بیش از 100٪ از تمیز کردن روزانه شما را به خود اختصاص دهد. را جاروبرقی 360 S9 یک گزینه معتبر برای هر خانه ای است و با پشتیبانی آمازون الکسا حتی می توان آن را فقط با صدای شما فعال کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جاروبرقی 360 S9 شامل فناوری نقشه برداری LiDAR برای نقشه خانه شما می شود تا بتوانید به راحتی اتاق های خاص یا مناطق خاصی را در آینده تشخیص دهید. همچنین می‌توانید مناطق «بدون رفتن» را تنظیم کنید تا آن را از مکان‌هایی که نمی‌خواهید تمیز کنید دور نگه دارید. ما چند قاب در زیر تخت خود ذخیره می کنیم، بنابراین دوست دارم از این قسمت برای آسیب رساندن یا گیر کردن آنها جلوگیری شود. این یک کار فوق العاده برای اجتناب از چیزهای اطراف خانه شما انجام می دهد، بنابراین به ندرت گیر می کند. همچنین می توانید چندین طبقه را در خانه خود ایجاد و مدیریت کنید تا بتوانید سطوح مختلف را با یک دستگاه تمیز کنید. یکی از ویژگی های مورد علاقه من در برنامه این است که اگر گیر کند، پیشنهاد می کند به طور خودکار یک منطقه “بدون رفتن” را در آنجا اضافه کنید.

من استفاده کردم جاروبرقی 360 S9 در همان منطقه ای که قبلاً از Neato D7 استفاده کرده بودم، و کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم. هر دو محصول کار نسبتاً خوبی در تمیز کردن کل کف خانه انجام می دهند. حتی در پاییز امسال، وقتی سگ من از بیرون خانه برگ ها را دنبال می کرد، بلافاصله آنها را برداشت، بنابراین پس از دویدن یک چرخه به حالت عادی برگشت. از آنجایی که جاروبرقی 360 S9 شامل یک جاروبرقی است، آن را روی D7 بالا می‌برد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی