بررسی چراغ خیابانی LED هوشمند VOCOLinc

اگر به دنبال محصول HomeKit هستید که به شما کمک کند از فضای خود نهایت استفاده را ببرید، چراغ کف LED هوشمند VOCOlinc یک گزینه عالی است. اگرچه لامپ های کفی زیادی در بازار وجود ندارد، اما این یکی ارزان و آسان برای استفاده است. همچنین طراحی شیکی دارد که در هر اتاقی از خانه شما عالی به نظر می رسد! می توان آن را در آمازون یا مستقیماً از فروشگاه VOCOlinc خریداری کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


همانطور که قبلاً اشاره کردم، لامپ واقعا فشرده است و وقتی خارج از پایه خاموش شود تقریباً نامرئی است. اگر دفتر کار کوچکی دارید و به دنبال افزایش روشنایی خود بدون اضافه کردن وسایل زیاد هستید، چراغ کف VOCOlinc یک راه عالی برای انجام این کار است و من دقیقاً از آن استفاده می کنم. من یک دفتر کوچک دارم و می‌خواستم بدون نیاز به نصب وسایل دائمی نور اضافی اضافه کنم. این چراغ کف برای این کار ایده آل است زیرا واقعا جمع و جور است، اما نور زیادی را پخش می کند. همچنین استفاده از آن بسیار آسان است. آن را وصل کنید و سوئیچ را روشن کنید. من از آن با Homekit زیاد استفاده می کنم، اما محصولاتی را دوست دارم که دارای کلید روشن/خاموش فیزیکی نیز باشند.

درپوش چراغ کف LED هوشمند VOCOlinc

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


طراحی کلی

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

VOCOlinc، یک سازنده HomeKit بسیار دست کم گرفته شده، در سال 2022 افزودنی جدیدی به مجموعه خود منتشر کرد که من از بررسی آن هیجان زده هستم: یک چراغ خیابان LED هوشمند. این لامپ فقط یک چراغ کف معمولی نیست، بلکه با ادغام HomeKit ارائه می شود و آن را به ابزاری قدرتمند برای بهبود تنظیمات خانه هوشمند شما تبدیل می کند. در این مقاله، طراحی و ویژگی های چراغ خیابانی LED هوشمند VOCOLinc، نحوه اضافه کردن آن به HomeKit و موارد استفاده بالقوه را بررسی می کنم.

علاوه بر این، توانایی این لامپ برای تنظیم روشنایی و دمای رنگ نیز آن را به یک راه حل عالی برای بهبود نور در طول تماس های زوم تبدیل می کند، اگر از خانه کار می کنید. از آنجایی که این لامپ به شما امکان می دهد از طیف وسیعی از سطوح روشنایی انتخاب کنید، می تواند به روشن شدن فضا کمک کند، سایه های روی صورت شما را از بین ببرد، که می تواند تفاوت بزرگی در بهبود کیفیت جلسات ویدیویی ایجاد کند. اگرچه وب‌کم‌های داخلی اپل عالی نیستند، اما اگر رعد و برق بهبود یابد، می‌توانند بسیار بهتر شوند.

اضافه شدن به HomeKit

چراغ کف LED هوشمند VOCOlinc دارای طراحی شیک و مدرنی است که کاملا در هر اتاقی از خانه شما قرار می گیرد. این لامپ از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای ساختاری محکم است که می تواند در برابر استفاده مکرر توسط کودک یا نوجوان مقاومت کند. ارتفاع آن تقریباً 15 اینچ و عرض آن 6 اینچ است که آن را برای اکثر فضاها، به ویژه اتاق خواب یا دفتر کوچک مناسب می کند. اندازه کوچک آن اجازه می دهد تا به راحتی روی میز یا میز کوچک بدون اشغال فضای زیادی قرار گیرد و نور کافی را بدون تسلط بر اتاق فراهم کند.

چراغ خیابان LED هوشمند VOCOlinc
اگر از قبل با HomeKit آشنایی دارید، نصب و راه اندازی چراغ خیابانی LED هوشمند VOCOlinc ساده و ساده است. پس از جعبه گشایی و مونتاژ آن (یک چیزی که به راحتی فراموش می شود نواری است که VOCOlinc در بالای آن قرار دارد)، کد HomeKit را روی دکمه روشن/خاموش دستی اسکن خواهید کرد. هنگامی که مراحل اضافه کردن یک اتاق را طی کردید، سپس در HomeKit ظاهر می شود. هنگامی که در HomeKit قرار گرفت، می‌توانید آن را از برنامه Home، سیری یا به‌طور خودکار با استفاده از Scenes و Automation روشن/خاموش کنید. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، از Adaptive Lightning نیز پشتیبانی می کند.

چگونه از چراغ خیابان LED هوشمند VOCOlinc استفاده می کنم