بررسی: کیف پول MagSafe به روز شده اپل از نظر بصری یکسان است اما ویژگی های جدید شگفت انگیزی را در خود پنهان می کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کیف پول های جدید MagSafe هستند در حال حاضر موجود است در فروشگاه و آنلاین آنها هنوز 59 دلار هستند و در 5 رنگ جدید: قهوه ای طلایی، گیلاسی تیره، سبز ردوود، نیمه شب و ویستریا عرضه می شوند. کیف پول های جدید با تمام آیفون های MagSafe از جمله سری 12 سازگار است.

تمام هفته را در نیویورک می دویدم و هر بار که کیف پول را بیرون می آوردم تلفنم مدام به من اطلاع می داد تا با کارت خرید کنم یا شناسنامه ام را نشان دهم. آدرس هایی که Find My برای هر بار حذف کیف پول اختصاص می دهد نیز بسیار دقیق هستند. اینها حدس های نادرستی نیستند، تقریباً هر بار درست هستند. فقط چند بار کیف پول آدرسی را در کنار یا آن طرف خیابان ذخیره کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اکنون نقطه ضعف آشکار این کیف پول این است که مانند AirTag قابل ردیابی نیست. من واقعاً آرزو می کنم که اپل فناوری AirTag را در کیف پول ادغام می کرد تا بتوانید از ویژگی های نزدیکی استفاده کنید و مکان دقیق و ثابتی را مشاهده کنید. با اجرای فعلی، اگر کیف پول شما به سرقت رفته باشد، احتمالا هرگز به شما باز نخواهد گشت. ویژگی‌های Find My کیف پول جدید MagSafe زمانی طراحی می‌شوند که شما از دست دادن یا فراموش کن نه زمانی که کسی آن را می دزدد

من کیف پول اصلی MagSafe را که اپل سال گذشته در کنار آیفون 12 معرفی کرد، دوست داشتم، اما یک چیز واضح وجود نداشت: Find My Compatibility. چیزی مانند کیف پول، مخصوصاً کیف پولی که به پشت گوشی می چسبد و در جیب آن را بیرون می آورید، به نوعی از خراب شدن آن نیاز دارد تا در صورت گم شدن آن. قبلاً نمی‌توانستید کاری انجام دهید، اما کیف پول MagSafe جدید که در کنار آیفون 13 معرفی شد، این نگرانی‌ها را برطرف می‌کند و به توجیه قیمت بالای آن کمک می‌کند.

اگرچه کیف‌پول‌های MagSafe جدید شبیه به کیف‌پول‌های قبلی به نظر می‌رسند، اما هنگام اتصال به آیفون، عملکرد متفاوتی دارند. همراه با رنگ های جدید برای پاییز، کیف پول اکنون با آیفون شما جفت می شود، درست مانند AirPods یا Apple Watch. هنگامی که برای اولین بار یکی را به آیفون خود وصل می کنید، اعلان سفید معمولی فعلی را راه اندازی می کند و از شما می خواهد که لوازم جانبی را جفت کنید. این بار، نمودار پورتفولیوی چرخشی مربوط به آنچه خریداری کرده اید را نشان می دهد. از شما می پرسد که آیا می خواهید از Find My استفاده کنید یا خیر، سپس به کارهایتان می پردازید.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی در صورت تمایل، می‌توانید «نمایش شماره تلفن» را فعال کنید که به هر کسی که کیف پول را به آیفون خود متصل می‌کند، یک اعلان با شماره تلفن شما ارسال می‌کند. این شخصی که کیف پول شما را پیدا کرده است می تواند مستقیماً با شما تماس بگیرد. این بسیار شبیه این است که چگونه یک AirTag ممکن است اطلاعات تماس شما را هنگام یافتن نمایش دهد. برخلاف AirTag، کیف پول MagSafe در بخش «دستگاه‌ها» Find My ظاهر می‌شود. این یک “عنصر” در نظر گرفته نمی شود، بلکه مانند AirPods با آن رفتار می شود.

هنگامی که کیف پول با آیفون شما جفت می شود، هر بار که کیف پول حذف می شود، به طور خودکار به شما اطلاع می دهد. مستقیماً در صفحه قفل آخرین آدرسی که وی در آن حضور داشته و زمان ارسال پست را مشاهده خواهید کرد. حتی می توانید کیف پول را در برنامه Find My مشاهده کنید. می‌تواند مانند AirTag به شما مسیرهایی را برای رسیدن به آخرین مکان خود ارائه دهد، اما بدون هیچ گونه ویژگی مجاورتی.