بررسی Aegis Secure Key 3nxc: برای اسناد حساس بدون فکر

کلید امن Aegis 3nxc است در آمازون موجود است در مدل های 4، 8، 16، 32، 64 و 128 گیگابایتی.

درایو انگشت شست راه حل ترجیحی من در آنجا است. من یکی را روی حلقه کلیدم دارم، بنابراین همیشه با من است. برای کارهای کوتاه، صبر می‌کنم تا کارم تمام شود، سپس پس از اتمام کار، سند را در حافظه USB کپی می‌کنم. برای کارهای بیشتر، هر چند وقت یک بار پشتیبان‌گیری می‌کنم.

پیکربندی شامل تعریف یک یا دو کد پین است: یک مدیر و یک کاربر. افراد فقط به یک پین ادمین نیاز دارند، اما من دوست دارم که بتوانید یک پین کاربری برای یکی از اعضای خانواده غیر فنی تنظیم کنید – به این معنی که اگر آن را فراموش کردند، همیشه می توانید از پین سرپرست خود برای بازیابی دسترسی آنها به داده ها استفاده کنید.

این بدیهی است که آن را گران تر از یک کلید USB-C استاندارد، اما نه به طور چشمگیری. اگر نیاز دارید که هر نوع داده حساسی را روی یک درایو USB حمل کنید، خواه یک اسکریپت یا پایگاه داده از مخاطبین مشتری باشد، به نظر بی‌معنی است.

به طور پیش‌فرض، هیچ امنیتی روی کلید USB وجود ندارد: هر کسی که یکی را می‌دزد یا پیدا می‌کند، به تمام داده‌های موجود در آن دسترسی دارد. آنها راحت هستند، اما امن نیستند. این مشکلی برای شغل من نیست، اما برای کسانی که نیاز به انتقال داده های حساس و/یا رعایت الزامات قانونی حفاظت از داده دارند، مشکل بزرگی است.

این سریع نیست، تا حدی به این دلیل که رمزگذاری 256 بیتی AES XTS باعث عملکرد قابل توجهی می‌شود، به همین دلیل است که اپل نسخه سریع‌تر و ضعیف‌تر 128 بیتی را برای FileVault پیش‌فرض می‌کند.

هنگام استفاده، می توانید ابتدا کلید را وارد کنید و سپس پین را وارد کنید، اما به نظر من انجام برعکس آن بسیار راحت تر است:

  • دکمه باز کردن قفل را فشار دهید
  • کد پین خود را وارد کنید (7-16 رقمی)
  • دوباره Unlock را فشار دهید

امکان رمزگذاری اسناد قبل از کپی کردن آنها در کلید وجود دارد، اما این یک مرحله اضافی اضافه می کند. برخی از درایوهای USB نیز رمزهای عبور نرم افزاری را مجاز می دانند که درجاتی از امنیت را فراهم می کند، اما نه در سطح بسیار بالایی.

کلید امن Aegis 3nxc

اما کلید بدون مزاحمت های زیاد به این امر می رسد. برای باز کردن قفل آن به سادگی یک پین وارد می‌کنید و پس از باز شدن قفل، مانند هر درایو USB دیگر کار می‌کند.

برای مثال، در دفتر خانه‌ام، هر ساعت یک درایو خارجی به‌طور دائمی برای پشتیبان‌گیری خودکار Time Machine متصل دارم، و پوشه‌های کاری من نیز با Dropbox همگام‌سازی می‌شوند. این تست کلید “فایل فقط در صورتی وجود دارد که حداقل سه نسخه داشته باشید، یکی از آنها خارج از سایت” است. (من یک نسخه پشتیبان اضافی از داده های حیاتی دارم.)

چراغ سبز باز کردن قفل نشان می‌دهد که قفل آن باز است، و سپس 30 ثانیه فرصت دارید تا کلید را در مک خود وارد کنید تا دوباره به طور خودکار قفل شود. پس از وارد کردن، قفل آن باز می ماند تا زمانی که دکمه قفل را فشار دهید یا کلید را از مک خود بردارید.

Aegis Secure Key 3ncx برای ارائه راه حلی برای مشکلی طراحی شده است که حتی در دنیای مبتنی بر ابر امروزی نیز رایج است: ایجاد تعادل بین راحتی و امنیت در درایوهای USB.

اما به طور معمول، زمانی که خارج از خانه هستم، چه در یک کافی شاپ محلی، چه در هواپیما یا در اتاق هتل، یک نسخه پشتیبان نیز می خواهم. همگام‌سازی Dropbox من به این معنی است که اگر به اینترنت دسترسی داشته باشم، یک نسخه ابری دارم، اما همیشه نسخه سوم را ترجیح می‌دهم – و مواقعی (مانند هواپیما) وجود دارد که ممکن است اینترنت قابل استفاده نداشته باشم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کلید بزرگتر از بسیاری از موارد دیگر است، اندازه آن کمی بیش از سه اینچ طول، دو سوم اینچ عرض و یک سوم اینچ عمق دارد، اما با خوشحالی روی یک جاکلیدی می ماند. سه LED، یک عدد صفحه و دکمه های قفل و باز کردن قفل وجود دارد. دارای یک پوشش لاستیکی کشویی برای محافظت از صفحه کلید در صورت عدم استفاده است.

اگر همه ما در دنیایی همیشه روشن، پرسرعت و مبتنی بر ابر زندگی می‌کردیم، تبلیغات به ما این باور را می‌داد که درایوهای USB مانند فلاپی دیسک‌ها منسوخ می‌شوند. با این حال، واقعیت این است که آنها هنوز نقشی برای ایفای امروز دارند…

کلیدهای USB هنوز مفید هستند

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

یکی از کاربردهای اصلی درایو فلش USB برای پشتیبان گیری از تلفن همراه است. بسیاری از ما وقتی در خانه یا محل کار هستیم، تنظیمات پشتیبان مناسبی داریم، اما وقتی موبایل هستیم کمتر.

Aegis Secure Key 3nxc در شش ظرفیت موجود است که از 4 گیگابایت با قیمت بسیار مناسب 55 دلار شروع می شود – و تا 128 گیگابایت با قیمت 176 دلار.

Aegis Secure Key 3nxc یک جانور کاملاً متفاوت است. دارای رمزگذاری 256 بیتی 100٪ مبتنی بر سخت افزار AES XTS (معروف به “درجه نظامی”) و همچنین دارای FIPS 140-3 گواهینامه، با نام استانداردهای پردازش اطلاعات فدرال 140 سطح 3. این بدان معنی است که برای ذخیره اطلاعات حساس دولتی یا نظامی ایالات متحده تأیید شده است. به طور خلاصه، هیچ کس به جز یک تیم پیشرفته هک دولت ملی امیدی به دسترسی به داده های شما ندارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اما این در عمل مشکلی نیست: این استیک برای استفاده به عنوان یک درایو کار در نظر گرفته نشده است، و مطمئناً برای چیزهای سخت مانند ویرایش ویدیو نیست. این وسیله ای برای حمل راحت و ایمن فایل ها است.

قیمت ها و نتیجه گیری