بررسی Alpine iLX-507 با CarPlay و Android Auto

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اولین برداشت دیگری که توجه من را جلب کرد ویژگی های امنیتی است. iLX-507 دارای گزینه های CarPlay و Android Auto با سیم و بی سیم است (در یک لحظه بیشتر در مورد CarPlay) و در حین رانندگی با iLX-507 به شما اجازه نمی دهد کاری انجام دهید. در رابط کاربری آن خطرناک است، مانند ارسال اس ام اس یا تایپ کردن مقصد در GPS؛ شما فقط می توانید به سیری بگویید کجا می خواهید بروید یا به چه کسی می خواهید پیامک ارسال کنید. همچنین برای ایجاد تغییرات قابل توجه در تنظیمات، خودروی شما باید با ترمز اضطراری فعال شده پارک شود. در نهایت، وقتی نوبت به دوربین دید عقب می‌رسد، صفحه نمایش 7 اینچی را دوست داشتم، که باعث می‌شود پشتیبان‌گیری (باز: پارک موازی) فرآیندی امن‌تر باشد.

اولین کاربر CarPlay

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

خرید Alpine iLX-507

چیزی که با نصب انتظار نداشتم این بود که کیفیت کلی صدا در چنین مقیاس قابل توجهی بهبود یابد. من هنوز بلندگوهای کارخانه ای دارم و صادقانه فکر می کنم که صدای آنها واقعاً خوب است، اما با iLX-507 به نظر یک سیستم کاملاً جدید است. در واقع به نظر می رسد سپس خوب، من باید با نصاب چک می کردم که او بلندگوهای جدیدی را در ماشین من نیز نصب نکرده است (او نصب نکرده است). اگرچه هنوز تنظیمات EQ را تغییر نداده‌ام، اما یک EQ پارامتریک 13 باندی دارم و می‌توان صدا را برای هر یک از چهار بلندگوی من به‌علاوه یک ساب ووفر مشخص و شخصی‌سازی کرد. iLX-507 تقریباً سه برابر رادیو کارخانه ای من قدرت دارد و در نتیجه صدایی روشن و زیبا دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شاید بزرگترین جذابیت برای من با iLX-507 ادغام CarPlay بی سیم اپل باشد.

ilx 507 review carplay interface
رابط CarPlay iLX-507

اولین چیزی که من را در مورد iLX-507 تحت تاثیر قرار داد این بود که چقدر خوب در داشبورد من قرار می گرفت. اگرچه من عکس‌هایی از دستگاه را در ماشین‌های دیگر دیده بودم، اما نمی‌دانستم وقتی به طور کامل در ماشین من نصب می‌شود چه شکلی می‌شود، و برای خوشحالی من کاملاً جا می‌شود – شما حتی نمی‌دانید که یک بازار پس از فروش است. استریو چون به نظر می رسد همیشه متعلق به آنجا بوده است. اگرچه من به دنبال دکمه ولوم فانتومی هستم که دیگر وجود ندارد، اما به سرعت با رابط صفحه نمایش لمسی 7 اینچی iLX-507 سازگار شدم.

ilx507 بررسی carplay android auto
رابط اسپاتیفای iLX-507

iLX-507 همچنین دارای کنترل داخلی iPod، iPhone و iPad، علاوه بر سازگاری HD Radio، Spotify، Pandora، Tidal و SiriusXM است. با استفاده از آداپتور لایتنینگ به HDMI یا آداپتور USB، می‌توانید گوشی خود را به صفحه نمایش ۷ اینچی متصل کنید تا وقتی ماشین پارک شده است تلویزیون تماشا کنید. همچنین، یک چیز کوچک جالبی که یاد گرفتم این است که می‌توانید زمانی که در CarPlay هستید، والپیپر و همچنین نحوه سازماندهی برنامه‌هایتان را سفارشی کنید.

بسته بندی کردن

من می خواهم با این شروع کنم: من واقعاً و واقعاً تویوتا راو 4 2013 خود را دوست دارم. می دانم که دوست داشتن ماشین شما یک چیز منحصر به فرد آمریکایی است و دوست داشتن ماشین شما یک چیز منحصر به فردتر دیترویت است (ببخشید، Big 3)، اما من این کار را دارم. برای گفتن آن، زیرا حقیقت دارد. این اولین ماشینی است که تا به حال داشته ام و قصد دارم تا زمانی که متوقف شود با آن رانندگی کنم. با توجه به ارزش آن، سیستم کارخانه، داشبورد و استریو همگی بسیار خوب عمل می کنند. همانطور که گفته شد، نصب iLX-507 تا کنون بهترین اتفاقی است که برای راو من از زمانی که آن را در سال 2017 از لات خریدم، رخ داده است. همانطور که ممکن است تصور کنید، نصب یک گیرنده رسانه 2022 در یک کراس اوور 2013، یک تازه سازی عظیم است.

هنگامی که آیفون من به دستگاه متصل شد، iLX-507 فوراً مخاطبین، نشانک‌ها، پیام‌های متنی، Spotify و Apple Maps را با این رابط همگام‌سازی کرد. من می دانم که CarPlay از سال 2014 وجود داشته است، بنابراین برای بسیاری از خوانندگان قابل توجه نخواهد بود، اما برای من یک تجربه رانندگی در شب و روز بوده است. دوست دارم بتوانم از سیری بخواهم لیست های پخش شخصی شده Spotify من را پخش کند، پیام های متنی برای من بفرستد و/یا بخواند، و بدون دست زدن به تلفن من تماس های تلفنی برقرار و دریافت کند. باز هم، می‌دانم که این برای خیلی‌ها جدید نیست، اما داشتن قابلیت سازگاری CarPlay در iLX-507 باعث می‌شود هنگام رانندگی هزاران بار احساس امنیت کنم. من دیگر به تلفنم نگاه نمی کنم (وقتی پشت چراغ قرمز هستم!) برای بررسی مسیرها، پیامک ها یا تغییر موسیقی. من فقط درخواست می کنم و دریافت می کنم.

مشخصات مورد علاقه در iLX-507

کافی است بگوییم، iLX-507 (با برچسب قیمت 749.50 دلار) به راو 2013 من چنان ارتقا داد که نه تنها شبیه یک ماشین جدید به نظر می رسد، بلکه صدا مثل ماشین نو با بلوتوث داخلی و ادغام CarPlay، رانندگی روان‌تر، کم خطرتر و در مجموع تجربه لذت‌بخش‌تری است، که نمی‌دانستم امکان‌پذیر است.

همراه با ادغام CarPlay با سیم و بی‌سیم و Android Auto، iLX-507 همچنین به شما امکان می‌دهد تمام گیج‌ها و ابزارهای وسیله نقلیه خود را با لمس یک دکمه مشاهده کنید. این به ویژه در ماشین من رایج است، زیرا چراغ فشار باد لاستیک من همیشه روشن است که آیا باید هوا را به تایرهایم اضافه کنم یا نه (به من گفته شده است که این مشکل شناخته شده Rav است). اکنون می توانم PSI خاص هر تایر را ببینم – یک ویژگی بسیار مفید.

ilx507 داشبورد ویدیویی
اطلاعات خودرو iLX-507
ilx507 بررسی داشبورد خودکار اندروید carplay
گیج خودرو iLX-507

حدود یک هفته پیش، من آخرین نسخه گیرنده رسانه محبوب آلپاین – iLX-507 – را در ماشین نه ساله محبوبم نصب کردم و یک ارتقاء بسیار مورد نیاز را ارائه دادم. برای اطلاعات بیشتر قسمت زیر را مطالعه کنید.

تکنولوژی جدید، ماشین قدیمی