برنامه محبوب ردیابی پرواز “Flighty” به M1 Mac می آید

[ad_1]

برنامه های بیشتر و بیشتری به آرامی برای جدیدترین دستگاه های M1 اپل وارد شده اند. آخرین افزوده شده یک برنامه محبوب ردیابی پرواز است، بی ثباتاز توسعه دهنده رایان جونز. این برنامه جهانی است، بنابراین اگر قبلاً کاربر Flighty هستید، می‌توانید فقط به فهرست Mac App Store بروید و آن را دوباره از iCloud بارگیری کنید.

Flighty زیباترین و دقیق ترین برنامه ردیابی پروازی است که تا به حال استفاده کرده ام و ارزش دانلود را دارد. البته این اپلیکیشن روی آیفون و آیپد نیز کار می کند. بی ثبات یک ردیف پولی برای 8.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال ارائه می دهد که ویژگی های ممتاز جدیدی مانند پیش بینی تاخیر و اعلان های فشار را اضافه می کند.

همانطور که در سال گذشته زمانی که انتشار اولیه Flighty را پوشش دادیم نوشتیم:

اصل Flighty این است که شما اطلاعات پرواز خود را وارد می کنید، سپس اپلیکیشن بقیه کارها را انجام می دهد. این برنامه “داده های سطح خلبان” را ادغام می کند که اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت پروازهای شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، Flighty بر اساس مواردی مانند نظارت 25 ساعته هواپیما و داده های مدیریت ترافیک FAA، “پیش بینی کننده های تاخیر اختصاصی” را ارائه می دهد.

سایر داده های عالی ارائه شده توسط Flighty شامل نقشه های دقیق پرواز، ردیابی زنده، پیش بینی تاخیر برای هواپیماها و خطوط هوایی و موارد دیگر است.

Flighty همچنین قصد دارد با ویژگی هایی مانند Connection Assistant که اطلاعات دقیقی در مورد پروازهای متصل ارائه می دهد، روزهای سفر شما را آسان تر کند. همچنین دستیار Check In برای 100 شرکت هواپیمایی برتر و همچنین Morning-Of Assistant وجود دارد تا مطمئن شوید قبل از رفتن به فرودگاه همه چیز مرتب است.

Flighty را می توانید از اینجا دانلود کنید اپ استور همینجا.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی