تامین کننده اپل نسبت به کاهش شدید فروش گوشی های هوشمند هشدار داد

اپل همچنین به عنوان بخشی از صندوق تولید پیشرفته خود در Corning سرمایه گذاری کرده است. در مجموع، اپل نزدیک به 500 میلیون دلار در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است تا به کورنینگ کمک کند تا شیشه سرامیک شیلد سخت و بادوام را توسعه دهد، شیشه‌ای که برای اولین بار به عنوان شیشه پوشش آیفون 12 معرفی شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


انتظار می رود اپل نتایج سه ماهه چهارم سال 2022 خود را در روز پنجشنبه منتشر کند.

این بدان معناست که کاهش تقاضا و فروش را نمی توان به طور کامل به اپل نسبت داد. در واقع، ممکن است اپل در حال افزایش اعداد و کمک به جبران افت های بزرگی باشد که سایر شرکت ها را تحت تاثیر قرار می دهد. متأسفانه، ما در اینجا داستان کامل را دریافت نمی کنیم زیرا Corning داده های خود را بر اساس شرکت تجزیه نمی کند.

اما یک عامل کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشت: Corning فقط قطعات اپل را نمی‌سازد. این شرکت از نزدیک با تعدادی دیگر از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و همچنین سایر تولیدکنندگان تبلت و لپ تاپ همکاری می کند. به عنوان مثال، سامسونگ یکی از بزرگترین مشتریان خود در خارج از اپل است.

با این حال، برای سه ماهه منتهی به سپتامبر، Corning اعلام کرد که فروش واحد گوشی های هوشمند نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است. بر اساس گزارش Corning، تقاضا برای تبلت ها و لپ تاپ ها نیز با کاهش 17 درصدی کاهش یافته است. در مجموع، بخش “فناوری های نمایشگر” Corning از نظر فروش 28 درصد کاهش یافته است.

ویکز گفت: «اکنون انتظار داریم گوشی‌های هوشمند در سال حدود 12 درصد کاهش داشته باشند و انتظار داریم که تقاضا برای لپ‌تاپ و تبلت 15 درصد کاهش یابد. ما انتظار داریم کاهش سالانه گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها در نیمه دوم بیشتر از نیمه اول باشد.»

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی وندل ویکس، مدیرعامل کورنینگ برای کل سال گفت:

CNBC همچنین اشاره می‌کند که اعتقاد بر این است که این کاهش فروش گوشی‌های هوشمند به اندازه دستگاه‌های ارزان‌قیمت بر بخش رده بالای بازار تأثیر نمی‌گذارد. این نوید خوبی برای اپل است، که برخی از پریمیوم ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار را می سازد.

برای سه ماهه چهارم، کورنینگ فروش 3.55 میلیارد دلاری را پیش بینی کرد که کمتر از اجماع تحلیلگران 3.75 میلیارد دلاری است. با توجه CNBCکورنینگ “قبل از اطلاع دادن به سرمایه گذاران از بهبود آینده شرکت منتظر خواهد بود تا علائم مثبتی را ببیند”.

یکی از تامین کنندگان اپل در مورد کاهش قابل توجه تقاضا برای گوشی های هوشمند با ورود به فصل خرید تعطیلات هشدار می دهد. Corning، تامین کننده اپل که شیشه برای آیفون تولید می کند، می گوید تقاضای ضعیف تر از حد انتظار برای گوشی های هوشمند داشته است. این شرکت اکنون انتظار دارد که فروش گوشی های هوشمند در سال 2022 نسبت به سال 2021 12 درصد کاهش یابد.