تایل دکوراتیو مشکی طلایی کد R 787 فروشگاه اینترنتی دکوربین | espinassco

تایل دکوراتیو مشکی طلایی کد R 787 فروشگاه اینترنتی دکوربین | espinassco

شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت رایا آسانسور را می پذیرم . تمامی حقوق برای فروشگاه اینترنتی ایران کابر محفوظ میباشد. اگه دوست دارید بیشتر درباره دیوارپوش ها بدونید ، پیشنهاد می کنیم مقاله همه چیز درباره دیوارپوش ها رو مطالعه کنید. قیمت این نوع سقف در مقایسه با موارد مشابه بسیار مناسب است. از سویی به دلیل کاهش زمان پروژه، سایر هزینه های مترتبه آن نیز پایین می باشد.

کاشی بین کابینتی پشت چسبی طلایی 30 سانتی کد 16257

بخاطر براق بودن آن، حالت آینه ای دارد و سبب انعکاس نور بیشتر در فضا می شود. استفاده از این تایل مولتی استایل در سقف کاذب یا دیوارپوش، فضا را لوکس کرده و بسیار در زیبایی محیط تاثیرگذار است. با توجه به سبک دکوراسیون و بقیه مبلمان، یکی از رنگ‌های شگفت انگیز طلایی، مسی و نقره ای یا استیل را انتخاب کنید.

  • به عنوان مثال، طرح کاشی های دیوار در سرویس بهداشتی و حمام، در انتخاب طرح تایل مولتی استایل سقف کاذب، تاثیرگذار است.
  • به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.
  • دکوربین یکی از زیر مجموعه های گروه بست وال بوده که این گروه برای تمام دست اندرکاران صنعت دکوراسیون ساختمان شناخته شده است.
  • زیرسازی و سازه طلایی و استیل شرکت دو برند را با روکش و بدونه روکش عرضه می نماید.
  • کابین های آسانسور بایستی براساس استانداردهای پذیرفته شده در کشور ساخته شود.
این مجموعه با سابقه بیش از یک دهه، و گردآوری مجموعه ای کامل و تنوع بی نظیر تایل های با کیفیت را با گارانتی به مشتریان ارائه می دهد. برای اجرای این تایل بین کابینتی دکوراتیو تنها کافیست با جدا کردن کاور چسب پشت تایل ها آنها را روی سطح مورد نظر نصب کرد. تنوع متریال متشکله، رنگ، تزئینات و فینیشینگ سطح تایل های بین کابینتی بست وال این محصولات را از سایر محصولات مشابه متمایز می نماید. خرید اینترنتی انواع تایل آلومینیومی قابل نصب در بین کابینت ها ، نماهای لوکس ، سرویس های بهداشتی ، حمام ، سونا و دیوار استخر ها و …. دکوربین تخصصی ترین فروشگاه هوشمند اینترنتی محصولات دکوراتیو است که با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی امن» را به ارمغان آورده است. دکوربین یکی از زیر مجموعه های گروه بست وال بوده که این گروه برای تمام دست اندرکاران صنعت دکوراسیون ساختمان شناخته شده است.

فروشگاه دکوربین از تمام اشخاصی که محصولات مرتبطی برای فروش دارند دعوت به همکاری می نماید. در این سقف کاذب شبکه ای از تایل های معرق طلایی میتوان استفاده کرد که از ظاهرش مشخص است که چقدر جلب توجه میکند قرار میگیرد که برای بسیاری از مکان ها جلوه زیبایی ایجاد میکند . آلوم سازه از جمله شرکت های معتبر در صنعت سقف های کاذب می باشد که با در نظر گرفتن کیفیت به عنوان مهمترین اصل بیزینسی خود همواره سعی در ارائه قیمت های بسیار مناسب در کنار کیفیت پایبند بوده است . شما می‌توانید براساس سلیقه شخصی خود کاشی مورد نظرتان را از نظر طرح، رنگ و سایز انتخاب کنید. توجه فرمائید که مشخصات فنی به شما در کاربری محصول و محل نصب آن اطمینان خواهد داد. مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور پیشرو و پیشگام در فروش قطعات و ارسال آن به سراسر کشور ، با داشتن واحد مجزا برای ساخت کابین آسانسور ،برای این قطعه اصلی در آسانسور اقدامات گسترده ای انجام داده است.

کاشی بین کابینتی پشت چسبی طرح سنگ آیینه ای 30 سانتی کد 16262