شکایت سیاست حفظ حریم خصوصی فیس بوک: چگونه شکایت خود را ارسال کنید

آموزش های بیشتر از 9to5Mac:

تیم کوک اپل حتی چندین بار در مورد این وضعیت اظهار نظر کرده و خواستار مقررات بهتر برای محافظت از داده‌های مصرف‌کننده شده است و اشاره می‌کند که اپل مشتریان را یک جواهر می‌بیند و نه یک محصول.

نحوه ارسال یک ادعای تسویه حریم خصوصی فیس بوک

پنج سال پیش، یک رسوایی بزرگ در خصوص حریم خصوصی فیس بوک زمانی که جهان متوجه شد که غول رسانه های اجتماعی به کمبریج آنالیتیکا اجازه داده است تا اطلاعات کاربران ایالات متحده را از طریق تبلیغات پولی که به عنوان تست شخصیت پنهان شده اند، استخراج کند. اکنون، پس از حل و فصل شدن به عنوان بزرگترین دعوای حقوق خصوصی ثبت شده، می توانید سهم خود را از 725 میلیون دلار مطالبه کنید. در اینجا نحوه ارسال یک ادعای تسویه حریم خصوصی فیس بوک و تمام جزئیات آمده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

در دسامبر 2022، زمانی که دعوای دادخواست دسته جمعی سوء استفاده از داده ها حل و فصل شد، یک وکیل آن را “تاریخی” نامید و اشاره کرد که این بزرگترین پرداخت تا به حال در ایالات متحده برای یک پرونده است. محرمانه بودن.

از طرف دیگر، می توانید در فرم ادعای خود پست کنید یا می توانید از تسویه حساب انصراف دهید.

جزئیات سیاست حفظ حریم خصوصی فیس بوک

  • مطالب ارسالی باید تا 25 اوت 2023 در ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت محلی ارسال شود.
  • برای واجد شرایط بودن، باید بین 24 می 2007 تا 22 دسامبر 2022 یک حساب کاربری فیس بوک داشته باشید و در ایالات متحده (مسکونت) زندگی کرده باشید.
    • احتمالاً تقریباً همه افراد در ایالات متحده هستند که تا به حال از فیس بوک استفاده کرده اند، زیرا اکثر کسانی که بین سال های 2004 و 2007 به این برنامه پیوستند، دانشجویانی بودند که حساب های خود را لغو نکردند.
  • شما نه برای ارسال شکایت هنوز باید یک حساب فیس بوک داشته باشید

چه زمانی و چقدر حقوق می گیرم؟

  • جزئیات مربوط به مبالغ تسویه حساب برای افراد هنوز به اشتراک گذاشته نشده است، اما ممکن است به مدت زمانی که هر کاربر در پنجره 2007-2022 یک حساب کاربری فعال در فیس بوک داشته باشد بستگی دارد.
  • پس از پایان ارسال ادعاها در 25 اوت 2023، جلسه تسویه نهایی که برای 7 سپتامبر برنامه ریزی شده است، پرداخت ها را نهایی می کند – انتظار داشته باشید مدتی پس از آن پول خود را ببینید.
نحوه ارسال شکایت سیاست حفظ حریم خصوصی فیس بوک
توسط CNN مشاهده شد، وب‌سایتی برای ادعاهای حل اختلاف نمایه کاربر حریم خصوصی مصرف‌کننده فیسبوک اکنون فعال است. در اینجا نحوه ارسال مطالب خود آمده است:

  1. به https://facebookuserprivacysettlement.com/#submit-claim بروید
  2. برای ارسال شکایت باید نام، آدرس، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید.
  3. سپس به چند سوال در مورد اقامت آمریکا و اکانت فیسبوک خود پاسخ دهید
  4. می توانید پرداخت را از طریق Mastercard، PayPal، Venmo، Zelle کارت هدیه یا واریز مستقیم انتخاب کنید
  5. فرم ادعای زیر را امضا کنید و تاریخ آن را ثبت کنید، شما آماده اید!

گفته می شود که اطلاعات شخصی بیش از 87 میلیون حساب فیس بوک ایالات متحده در رسوایی کمبریج آنالیتیکا به خطر افتاده است. اندکی پس از افشای آن، کمبریج آنالیتیکا اعلام ورشکستگی کرد.

در سال 2019، فیس بوک بزرگترین جریمه تاریخ را به کمیسیون تجارت فدرال – 5 میلیارد دلار – به دلیل مسئله حفظ حریم خصوصی و همچنین 100 میلیون دلار دیگر به SEC به دلیل گمراه کردن سرمایه گذاران در مورد استفاده از داده ها پرداخت کرد.