تبلیغاتی اپل کارت، پیشنهاد روزانه نقدی در آس در ماه ژوئن را دو برابر می کند

از 1 ژوئن تا 30 ژوئن، اپل سخت افزار Ace را با 6% پیشنهاد نقدی روزانه افزایش می دهد.

تبلیغات Apple Card Family فقط تا 150 دلار ارائه می دهد، اما این پول رایگان است که نیازی به خرج کردن ندارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که تبلیغات Apple Card Family فقط تا دوشنبه، 5 ژوئن ادامه دارد. یک بار دیگر، پیشنهاد روزانه نقدی Ace-boosted برای دارندگان اپل کارت در ماه ژوئن در دسترس است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

Ace در فهرست خرده‌فروش‌هایی است که اپل در هنگام استفاده از Apple Card از طریق Apple Pay، روزانه 3% وجه نقد را به آنها بازپرداخت می‌کند. در زمانی که پروژه های بهار و تابستان می تواند به معنای سفرهای بیشتر به فروشگاه سخت افزار باشد، این نرخ افزایش یافته پیشنهاد معمول را دو برابر می کند.

پیشنهاد ویژه با مدت زمان محدود، کل مبلغ نقدی روزانه را به 500 دلار محدود می کند، بنابراین اگر پروژه خارجی شما اجازه می دهد، خریدهای خود را کمتر از حدود 8000 دلار نگه دارید. کسی می‌داند که هدست Apple Reality Pro در Ace فروخته می‌شود؟ بالاخره این فروشگاه سخت افزار است.

اپل همچنین اخیرا یک ویژگی جدید و هیجان انگیز را برای دارندگان کارت اپل راه اندازی کرده است حساب های پس انداز با بازده بالا. اپل کارت از طریق برنامه کیف پول در آیفون در ایالات متحده در دسترس است.

روزانه نقدی را می توان برای موجودی Apple Card استفاده کرد، از طریق Apple Cash با Apple Pay خرج کرد یا حتی به یک حساب بانکی منتقل کرد و می توان آن را به عنوان پول نقد برداشت کرد.

بازم ممنون، آنتونی!

اپل اخیرا یک تبلیغ ویژه Apple Card راه اندازی کرده است که دارندگان کارت را تشویق می کند تا از ویژگی Apple Card Family برای چندین دارنده کارت استفاده کنند. اکنون، این شرکت تبلیغات سنتی تری را برای ماه ژوئن ارائه می دهد.