تبلیغ بازگشت به مدرسه 2023 در ایرپادهای رایگان در جنوب جنوب بازگشته است

اپل در تمام طول سال به دانش‌آموزان تخفیف ارائه می‌کند، اما هر سال برای مدت محدودی ظرف را با یک تبلیغ بازگشت به مدرسه شیرین می‌کند، که به طور سنتی یک جفت AirPods رایگان با خرید iPad یا Mac واجد شرایط ارائه می‌دهد.

macworld تغییر را متوجه شد

تبلیغاتی بازگشت به مدرسه 2023 در نیمکره جنوبی راه اندازی شد و به پیشنهاد معمول یک جفت ایرپاد رایگان بازگشت. از آنجایی که اینها به مدل نسل دوم محدود می‌شوند، ارزش این پیشنهاد برای خریداران مک کمتر از کارت‌های هدیه است، اما برای کسانی که iPad می‌خرند، ارزش بیشتری دارد.

هنگامی که اپل توافقنامه دانشجویی خود را در استرالیا، نیوزلند و سایر کشورهای نیمکره جنوبی در ژانویه 2023 راه اندازی کرد، ما فرض کردیم که دوباره کوپن خواهد بود. اما نه! دانش‌آموزان در این کشورها می‌توانند با خرید واجد شرایط خود، یک جفت ایرپاد رایگان دریافت کنند.

محصولات واجد شرایط عبارتند از: مک‌بوک ایر، مک بوک پرو یا آی‌مک 24 اینچی (متاسفانه مستثنی‌شده‌ها از این محصول حذف شده‌اند).

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل پیشنهاد آموزش عالی را برای استرالیا، نیوزلند، آمریکای جنوبی و کره جنوبی در 18 ژانویه 2023 راه اندازی کرد. این پیشنهاد تا 13 مارس 2023 ادامه خواهد داشت.

از نظر فنی، این پیشنهاد تخفیفی است که می‌توان آن را برای هر یک از مدل‌های ایرپاد داخل گوشی اعمال کرد. به عنوان مثال در استرالیا این تخفیف 219 دلار است که هزینه مدل نسل 2 است.

تبلیغات Apple Back to School به طور سنتی علاوه بر تخفیف معمول آموزشی، یک جفت AirPods رایگان به دانش آموزان می دهد. این در سال گذشته در ایالات متحده تغییر کرد و اپل کارت های هدیه ای را به ارزش 150 دلار ارائه کرد – اما به نظر می رسد این شرکت امسال به AirPods بازگشته است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

طبق معمول، دانشجویان همچنین می توانند 20٪ تخفیف در AppleCare+ دریافت کنند.

برای واجد شرایط بودن، باید یکی از موارد زیر باشید:

  • دانشجوی تمام وقت یا پاره وقت 18 ساله یا بیشتر، دارنده کارت اتحادیه دانشجویی معتبر یا شناسه دانشجویی، و تحصیل در دانشگاه معتبر استرالیا یا سایر مؤسسات مورد تأیید اپل؛ یا
  • یک مدرس یا کارمند از دانشگاه معتبر استرالیا؛ یا
  • یک معلم یا مدرس که در یک موسسه آموزشی تایید شده و ثبت شده توسط اپل در استرالیا کار می کند.

تبلیغاتی بازگشت به مدرسه 2023 در تعدادی از کشورهای نیمکره جنوبی راه اندازی شده است و اپل یک جفت AirPods به اضافه تخفیف معمول AppleCare+ را ارائه می دهد.

زمینه

تبلیغات 2022 در ایالات متحده و برخی از کشورهای دیگر، AirPods رایگان را برای یک کارت هدیه اپل به ارزش 100 یا 150 دلار استفاده کرد.