تخفیف اپل برای اولین بار در وب سایت رسمی در چین ارائه می شود

اما امروز، این شرکت در حال تبلیغ تخفیف های اپل برای طیف وسیعی از محصولات در وب سایت رسمی این شرکت است…

شرکت اطلاعاتی بازار Strategy Analytics گفت که حدود 14 میلیون گوشی هوشمند در جشنواره 6.18 امسال فروخته شد و فروش آیفون چینی نشان می دهد که اپل بزرگترین برنده بوده است.

در حالی که تخفیف ها زیاد نیستند، احتمالا فروش را تا حد قابل توجهی افزایش می دهند. قبلاً شاهد عملکرد بهتر آیفون از رقبای محلی خود در جشنواره 6.18 بوده ایم، زمانی که تخفیف هایی از خرده فروشان بزرگ در دسترس بود.

آیفون 14 دارای پردازنده مشابه با آیفون 13، طراحی مشابه و ویژگی های دوربین مشابه خواهد بود. از سوی دیگر، برای آیفون 14 پرو، طراحی، پردازنده و بهبود دوربین جدید پیش بینی می شود.

دوان روئی این تبلیغ را در وب سایت چینی مشاهده کرد و گفت این اولین بار است که سازنده آیفون قیمت های تخفیفی را مستقیماً از خود شرکت ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یکی از رازهای فروش موفق آیفون در چین چیزی است که شرکت عموماً دوست ندارد اعتراف کند: در دسترس بودن گسترده تخفیف های اپل. معمولاً این‌ها فقط توسط شرکت‌های شخص ثالث ارائه می‌شوند، حتی اگر خود سازنده آیفون به آن‌ها تخفیف بدهد تا به مشتریان منتقل شود.

بخشی از دلیل این است که انتظار نمی رود مدل پایه آیفون 14 نسبت به آیفون 13 پیشرفت های زیادی داشته باشد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اکنون دو منبع زنجیره تامین به رویترز گفته اند فروش آیفون «در ماه جولای علیرغم نشانه‌هایی از کاهش تقاضا در بازار برای سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند، همچنان خوب بوده است».



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

کاهش 4 درصدی فروش آیفون در چین نسبت به مدت مشابه سال قبل ممکن است خبر بدی برای اپل به نظر برسد، اما با توجه به کاهش 25 درصدی بازار گوشی‌های هوشمند در این کشور، در واقع برعکس است. […]

9to5Mac گزارش داد که اپل چقدر آیفون را از طریق سری آیفون 13 فروخته است. این شرکت در سه ماهه اول سال 2022 رتبه اول را در بازار پریمیوم و در فروش عمومی رتبه دوم را در سطح جهانی دارد.

بسیاری از محصولات در وب سایت رسمی اپل در چین شروع به تخفیف کرده اند. به نظر می رسد این اولین بار است که اپل تخفیف مستقیمی را در وب سایت رسمی ارائه می دهد. این کمپین به 4 روز محدود شده است و می توانید تا 600 یوان (حدود 89 دلار) تخفیف دریافت کنید.

حتی با نزدیک شدن به عرضه آیفون 14، آیفون 13 همچنان به فروش خوب خود ادامه می دهد.

شامل سری iPhone 13، iPhone SE (نسل سوم)، iPhone 12/12 mini، Apple Watch SE، AirPods Pro، AirPods (نسل سوم) است.