تست سنسور نشت آب FIBARO برای HomeKit

گام بعدی یافتن کد HomeKit موجود در جعبه است. این کد برای دستگاه شما منحصر به فرد است و برای جفت کردن آن با سیستم HomeKit شما ضروری است. پس از دریافت کد، برنامه Home را در iPhone یا iPad خود باز کنید و روی نماد “+” در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. سپس «افزودن لوازم جانبی» را انتخاب کنید و کد HomeKit را با استفاده از دوربین دستگاه خود اسکن کنید.

می توان آن را در آمازون یا مستقیماً از FIBARO خریداری کرد.

نصب سنسور نشت آب FIBARO بسیار سریع است و راه اندازی و راه اندازی آن تنها چند دقیقه طول می کشد. هنگامی که آن را باز کردید، باید با بازکردن پیچ بالا از پایین، سنسور را جدا کنید تا بتوانید زبانه باتری را بردارید.

به لطف ادغام Apple HomeKit، این سنسور می‌تواند فوراً در آیفون یا اپل واچ شما را هر زمان که یک حادثه نشت آب در خانه شما اتفاق می‌افتد مطلع کند و حتی دستگاه‌های دارای HomeKit را فعال کند. همچنین می‌تواند برنامه «مزاحم نشوید» موجود شما را اسکن کند تا به شما در مورد نشت هشدار دهد.

من همیشه در مورد آسیب آب در خانه ام پارانوئید بودم. ما در سرتاسر خانه خود کف چوبی داریم. اگر صاحب خانه هستید، هزینه تعمیر آنها در صورت آسیب آب را می دانید. تخلیه آهسته از یک سینک نشتی می تواند به هزاران دلار هزینه تعمیر تبدیل شود. خوشبختانه، با یک حسگر سیل با قابلیت HomeKit از FIBARO، می توانید به راحتی قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ، زمانی که آب در جایی که نباید وجود داشته باشد، تشخیص دهید. در ادامه بخوانید تا دریابید که چرا سنسور نشت آب FIBARO گزینه مناسبی برای استفاده در زیر همه سینک های شما است.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


چرا HomeKit برای سنسورهای نشت آب؟

پس از اسکن کد، برنامه Home به طور خودکار سنسور نشت آب FIBARO را شناسایی می کند و از شما می خواهد اتاقی را برای آن انتخاب کنید. اتاقی را که قصد دارید حسگر را در آن قرار دهید انتخاب کنید، سپس “بعدی” را فشار دهید. اکنون زمان آن است که سنسور را در محل مورد نظر قرار دهید. می‌توانید دستگاه را زیر سینک‌ها، نزدیک لوله‌ها و مکان‌هایی که احتمال نشتی یا تغییرات دما وجود دارد، قرار دهید. این دستگاه کوچک است و می تواند در فضاهای تنگ جا شود، بنابراین در صورت نیاز به راحتی می توان آن را پنهان کرد.

در هفته‌نامه HomeKit این هفته، مزایا و ویژگی‌های سنسور نشت آب FIBARO، نحوه کارکرد آن با Apple HomeKit و اینکه چگونه می‌تواند به شما آرامش دهد از دانستن اینکه هیچ نشت آهسته‌ای وجود ندارد را بررسی خواهیم کرد. آسیب به کف، کابینت و غیره شما

نحوه نصب سنسور نشت آب FIBARO

سنسور نشت آب فیبارو

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی توجه به این نکته مهم است که در صورت گم شدن کد QR، باید کد HomeKit را در جایی امن بنویسید. این کد برای نصب و راه‌اندازی دستگاه در آینده لازم است و بدون آن نمی‌توانید آن را با سیستم HomeKit خود جفت کنید. می توانید از برنامه ای مانند Homepass برای ذخیره آن در مکانی امن استفاده کنید.

نتیجه گرفتن

در حقیقت، یک سنسور نشت آب جفت شده با HomeKit ممکن است مهمترین چیزی باشد که می توانید به خانه هوشمند خود اضافه کنید. در صورت شناسایی آب، حتی با دور زدن تنظیمات Do Not Disturb، می‌تواند هشدارهای مهمی را به آیفون شما ارسال کند. مجموعه ای از سنسورهای نشت آب عالی برای HomeKit وجود دارد، اما یکی از مواردی که سنسور نشت آب FIBARO را عالی می کند این است که باتری آن را تامین می کند، بنابراین می توان آن را به راحتی در مکان هایی بدون پریز نصب کرد.