تلاش های سندیکای فروشگاه اپل به چهارمین مکان در کنتاکی رسید

[ad_1]

با ادامه تلاش‌های سازماندهی در فروشگاه‌های اپل در سراسر کشور، مکان چهارم شروع به تشکیل اتحادیه کرده است. فروشگاه اپل در مرکز خرید Oxmoor Center در لوئیزویل، کیو، اعلام کرد که کمپینی را برگزار می کند. قانون بلومبرگ.

رهبر گروه، متخصص Jay Hedgspeth، فکر می کند که فروشگاه حتی ممکن است از حمایت کافی برای پیروزی در انتخابات برخوردار باشد. او می‌گوید کارمندان از دستمزدهای پایین اپل نسبت به سود خسته شده‌اند و احساس می‌کنند فرهنگ معیار محور باعث شده است که آنها از شغل خود بی‌تفاوت باشند.

این روزها هر اتفاقی که در اپل استور می افتد بر اساس اندازه گیری است. Hedgspeth گفت: همه چیز به چند نفر بستگی دارد که می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، با چند نفر می توانید Apple Care را با تراکنش های آنها مرتبط کنید. همه چیز انجام می شود تا این اعداد تا حد امکان بالا نگه داشته شوند.

حدود 30 درصد از کارکنان واجد شرایط فروشگاه موافق تشکیل اتحادیه هستند. با توجه به آستانه قانونی برای سازماندهی انتخابات اتحادیه، این گروه پیش از درخواست رای، انتظار حداقل 70 درصد حمایت را دارد.

کنتاکی چهارمین فروشگاه اپل را دارد که به اتحادیه تبدیل شده است

Oxmoor اولین فروشگاه اپل نیست که برای یک اتحادیه مبارزه می کند. گزارش‌هایی مبنی بر آماده‌سازی فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده برای اتحادیه‌سازی آغاز شده است برگشت در فوریه. این خبر ماه گذشته زمانی منتشر شد که کارمندان فروشگاه پرچمدار اپل در نیویورک اولین گام ها را برای تشکیل اتحادیه برمی دارد. به دنبال دنبال کردن، آتلانتا و مریلند کارمندان اپل استور نیز شروع به تشکیل اتحادیه کرده اند.

هر فروشگاهی کارگرانی دارد که برای دستمزد بهتر، شرایط کاری بهتر، تعطیلات بیشتر، بازنشستگی بهتر و غیره می جنگند. حتی بسیاری از افزایش سریع هزینه های زندگی از دستمزد آنها شکایت کرده اند. همانطور که اپل است دومین شرکت با ارزش در سرتاسر جهان، کارمندان فکر می کنند که این فقط عادلانه است.

اپل پاسخ می دهد

با این حال، غول فناوری با تشکیل اتحادیه مخالفت کرد. اپل در حال کار با همان تیم حقوقی ضد اتحادیه استارباکس تا این تلاش ها متوقف شود. علاوه بر این، این شرکت ارائه کرد نکات ضد اتحادیه برای مدیران فروشگاه ها برای تغییر بحث پیرامون اتحادیه ها در فروشگاه های خود.

همچنین در اخبار امروز، Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده‌فروشی اپل، ویدیویی را با هدف مقابله با کارکنان منتشر کرد و از اتحادیه‌سازی عقب‌نشینی کرد. مطابق با بلومبرگ، اوبراین به کارمندان اپل استور گفت که “این حق شماست که به یک اتحادیه بپیوندید – و همچنین حق شماست که به اتحادیه نپیوندید.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی