نحوه سفارشی سازی و استفاده از عملکرد اضطراری

اگر تصادفاً با 911 تماس گرفتید، در اسرع وقت لغو را فشار دهید.

چگونه اپل واچ SOS را سفارشی کنیم

اپل واچ صدای هشدار شمارش معکوس بلندی مانند آیفون دارد. با این حال، هیچ گزینه ای برای غیرفعال کردن آن وجود ندارد. حتی اگر آیفون یا اپل واچ شما روی بی‌صدا/لرزش تنظیم شده باشد، هشدار شمارش معکوس به صدا در می‌آید.

برای اینکه ببینید اگر شخص دیگری نیاز به مشاهده ID پزشکی شما داشته باشد، به نظر می رسد، دکمه کناری و دکمه تنظیم صدا را در آیفون های اخیر فشار دهید و نگه دارید، سپس روی نوار لغزنده ID پزشکی انگشت خود را از چپ به راست بکشید.

به یاد داشته باشید که اگر به طور تصادفی یک تماس SOS برقرار کنید، باید بتوانید قبل از رسیدن به خدمات اضطراری با فشار دادن آن تماس را پایان دهید. لغو کنید در سریع ترین زمان ممکن

نحوه تنظیم یا به روز رسانی شناسه پزشکی در آیفون

  1. آن را راه اندازی کنید اپلیکیشن سلامت در آیفون
  2. از برگه خلاصه یا مرور، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید در گوشه سمت راست بالا
  3. انتخاب کنید شناسه پزشکی > برای اصلاح
  4. اطلاعات خود را وارد کنید یا به‌روزرسانی کنید، از جمله اینکه آیا می‌خواهید امدادگران اورژانس بتوانند شناسه پزشکی شما را وقتی آیفون قفل است ببینند و در طول تماس اضطراری شناسه پزشکی شما را به اشتراک بگذارند یا خیر.
  5. شير آب حقیقت در گوشه سمت راست بالا وقتی کارتان تمام شد

سه راه برای فعال کردن iPhone SOS برای تماس با خدمات اضطراری وجود دارد. توجه: ممکن است لازم باشد SOS را به صورت دستی با عملکرد Hold و SOS با 5 فشار (جزئیات زیر) فعال کنید.

  1. SOS با مکان نما: دکمه کناری و دکمه صدا را چند ثانیه فشار داده و نگه دارید، سپس آن را بلغزانید مکان نما SOS اضطراری به سمت راست
  2. SOS با انتظار: دکمه کناری و دکمه صدا را فشار داده و نگه دارید، به نگه داشتن آنها ادامه دهید تا شمارش معکوس شروع شود و تماس SOS برقرار شود.
  3. SOS با 5 پشتیبانی: به سرعت دکمه کناری آیفون خود را 5 بار فشار دهید تا شمارش معکوس شروع شود و با خدمات اضطراری تماس بگیرید
iPhone SOS 1

چگونه آیفون SOS را سفارشی کنیم

  1. باز کن برنامه تنظیمات در آیفون شما
  2. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید SOS اضطراری
  3. روی کلید کناری ضربه بزنید انتظار تماس و با 5 فشار تماس بگیرید برای فعال یا غیرفعال کردن ویژگی ها
  4. همچنین می‌توانید هشدار صدای شمارش معکوس را روشن یا خاموش کنید
iPhone SOS 2

صدای شمارش معکوس

در مورد iPhone SOS، سه راه برای فعال کردن عملکرد اضطراری و دو روش برای استفاده از SOS در اپل واچ وجود دارد.

نحوه سفارشی سازی و استفاده از تنظیمات SOS آیفون

3 روش برای استفاده از iPhone SOS

اگر دوست دارید کمی ورزش کنید، فقط برای اینکه با ویژگی SOS در آیفون و اپل واچ احساس راحتی کنید، فقط مطمئن شوید که شمارش معکوس 2 ثانیه را پشت سر بگذارید.

همچنین به یاد داشته باشید که می توانید بیش از یک مخاطب اضطراری اضافه کنید، در واقع، می توانید بیش از دوجین تماس اضافه کنید. من نتوانستم حد را پیدا کنم، اما به 25 رسیدم.

iPhone SOS راه اندازی شناسه پزشکی

به ثبت ملی اهدای عضو بپیوندید

از اینکه راهنمای ما در مورد نحوه شخصی سازی و استفاده از iPhone SOS، Apple Watch SOS و Medical ID را مطالعه کردید، سپاسگزاریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

اپل گزینه ثبت نام در ثبت ملی اهدای عضو، Donate Life را ارائه می دهد. این یک راه سریع و آسان برای افراد علاقه مند برای ثبت نام است و مهم نیست در چه ایالتی هستید با شما سفر می کند. بیشتر بدانید لینک درست بالای دکمه برای جزئیات دقیق هنگام تغییر شناسه پزشکی شما.

نحوه تنظیم یا به روز رسانی شناسه پزشکی در اپل واچ

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ویژگی تماس خودکار SOS به طور پیش فرض در تنظیمات برنامه Apple Watch فعال است.

  1. باز کن اپلیکیشن اپل واچ در iPhone > My Watch > انگشت خود را به سمت پایین به Emergency SOS یا روی پوشیدنی سر بکشید برنامه تنظیمات > انگشت خود را بکشید یا به SOS بروید
  2. اکنون می توانید غیرفعال کنید دکمه کناری را نگه دارید در صورت تمایل

مزیت Medical ID این است که بدون نیاز به انجام کاری، به طور خودکار از iPhone شما به Apple Watch متصل شما همگام می شود. اگر اطلاعات خود را در برنامه Health به روز کنید، تقریباً بلافاصله باید در Apple Watch شما ظاهر شود.

شناسه پزشکی به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات مهم سلامت و همچنین اطلاعات تماس اضطراری را ذخیره کنند که اولین پاسخ دهندگان می توانند از صفحه قفل روی آن دسترسی داشته باشند آیفون و اپل واچ و شناسه پزشکی شما می تواند به طور خودکار برای اولین پاسخ دهندگان هنگام برقراری تماس اضطراری (iOS 13.5 و بالاتر) ارسال شود.

اگر آن را روشن بگذارید، تایمر شمارش معکوس SOS هیچ صدایی برای 5 و 4، 3، 2 و 1 تولید نمی کند که همگی صدای هشدار دهنده را تولید می کنند.

در اپل واچ، دکمه کناری را به مدت طولانی فشار دهید. نوار لغزنده شناسه پزشکی با گزینه های خاموش و SOS در دسترس خواهد بود.

اپل واچ کلیدهای کناری سریع برای SOS را ندارد. در عوض، دو گزینه را ارائه می دهد.

  1. SOS با انتظار: دکمه کناری اپل واچ را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که شمارش معکوس شروع شود و تماس اضطراری برقرار شود
  2. SOS با مکان نما: دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا صفحه خاموش شدن را ببینید، سپس از نوار لغزنده SOS استفاده کنید

را سلامتی تنظیمات برنامه Apple Watch برای محاسبه کالری سوزانده شده و سایر معیارهای سلامتی استفاده می شود و از نمایه شناسه پزشکی شما جدا هستند.

نحوه دسترسی به شناسه پزشکی در آیفون و اپل واچ

شناسه پزشکی و Apple Watch/iPhone SOS می‌توانند جان انسان‌ها را نجات دهند. هیچ یک از ویژگی های درخشانی نیست که شما به طور منظم از آن استفاده کنید، به همین دلیل است که می توان به راحتی یک شناسه پزشکی تنظیم نکرد یا در مورد SOS، ندانید چگونه از آن استفاده کرد. استفاده کنید.

صدای شمارش معکوس به‌طور پیش‌فرض روشن است، که زنگ هشدار بلندی است تا مطمئن شوید عمداً از SOS استفاده می‌کنید. همچنین اگر ترجیح می دهید بتوانید با احتیاط تماس اضطراری برقرار کنید، می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید.

آیفون و اپل واچ ویژگی های بسیار مفیدی برای سلامتی و تناسب اندام و همچنین ابزارهای مهمی برای کمک گرفتن در صورت تصادف، جراحت و غیره ارائه می دهند. مراحل را دنبال کنید تا مطمئن شوید شناسه پزشکی شما تنظیم شده یا به‌روز است، و برای سفارشی‌سازی و استفاده از iPhone SOS و Apple Watch SOS.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: