تولید آیفون در هند “عمیق” می شود. برنامه های میان مدت اپل

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


با این حال، دولت هند می گوید که از اپل در انتقال به تولید محلی حداقل برخی از قطعات “حمایت” می کند.

اختلافات فیزیکی (نیمه کمیک) بر سر اختلاف طولانی مدت مرزی بین دو کشور در منطقه هیمالیا وجود داشته است. مرزها در طول تاریخ تنها با ویژگی‌های طبیعی مانند رودخانه‌ها و دریاچه‌ها مشخص شده‌اند، اما ذوب شدن برف می‌تواند این نشانه‌ها را تغییر دهد.

در حالی که فاکسکان ابتکار عمل را برای مونتاژ آخرین مدل ها در دست گرفته است فایننشال تایمز گزارش می دهد که هر سه شریک مونتاژ آیفون اپل اکنون در حال تولید آیفون 14 هستند.

Vaishnaw گفت: “همه صنایع با مونتاژ محصولات شروع می شوند.” در فاز بعدی دو تا چهار ساله، زمانی فراتر می رود، زمانی که ساخت قطعات و ماژول ها آغاز می شود و یک اکوسیستم محلی کامل ایجاد می شود.

این پیشنهاد دیروز را دنبال می کند و پشتیبانی می کند که آیفون های کافی برای کل بازار ایالات متحده را می توان در خارج از چین طی سه تا پنج سال تولید کرد.

زمینه

این به این دلیل بود که دولت چین بیش از 40 سال را صرف ایجاد شرایط برای تبدیل شدن به قطب تولید دنیای فناوری کرده بود.

این نشان دهنده شتاب چشمگیر برنامه های این شرکت است، اما با سایر گزارش های اخیر همخوانی دارد. اعتقاد بر این بود که اپل در ابتدا قصد داشت تولید آیفون 14 را به طور همزمان در چین و هند آغاز کند، و تنها به اندکی از این هدف ناکام ماند. اکنون باید برای آیفون 15 این اتفاق بیفتد.

Ashwini Vaishnaw، وزیر راه آهن و فناوری اطلاعات هند، گفت که دولت این کشور “فعالانه از سرمایه گذاری ها و تلاش های اپل برای ایجاد زنجیره تامین در هند حمایت می کند.” […]

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

گزارش جدیدی ادعا می‌کند که اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های میان‌مدت اپل برای گسترش و «تعمیق» تولید آیفون در هند در حالی که تلاش می‌کند وابستگی خود به چین را کاهش دهد، فاش می‌کند.

با این حال، طی سال‌ها به طور فزاینده‌ای مشخص شده است که اتکای اپل به چین برای بخش عمده تولید خود، بزرگ‌ترین خطری است که این شرکت با آن مواجه است. اخیراً نشانه های فزاینده ای از تسریع برنامه های شرکت کوپرتینویی برای کاهش این اعتیاد مشاهده شده است.

تولید آیفون در هند به سرعت در حال افزایش است

سه شرکت تایوانی که در حال حاضر برای اپل در هند کار می‌کنند، فاکسکان، پگاترون و ویسترون، این 14 شرکت را در سایت‌های خود در جنوب این کشور گرد هم خواهند آورد.

زمانی که اپل تولید آیفون را در هند آغاز کرد، این تنها آیفون SE (اصلی) و تنها مدل های موجود در این کشور بود. از آن زمان، مدل های بیشتری از جمله آیفون 14 اضافه شده است.

استیو جابز در ابتدا بیشتر تولیدات اپل را به چین منتقل کرد، زیرا این کشور تنها کشوری در جهان بود که شبکه زنجیره تامین گسترده‌ای داشت و توانایی افزایش تولید تقریباً یک شبه را داشت.

جی پی مورگان ماه گذشته پیشنهاد کرد که 25 درصد از کل مونتاژ آیفون می تواند تا سال 2025 در هند انجام شود.

اپل تولید آیفون را در هند “عمیق” می کند

عکس: iFixit

در حال حاضر، تولید آیفون در هند فقط شامل مونتاژ نهایی است. قطعات، از جمله بسیاری از اقلام از پیش مونتاژ شده، از چین وارد می شوند.

علاوه بر این، بعید است که چین از جاه طلبی های هند برای تبدیل شدن به یک رقیب اصلی در تولید فناوری استقبال کند، به خصوص زمانی که هند کارهایی مانند ممنوعیت برنامه های چینی را انجام داده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سابقه ای در تولید خودرو وجود دارد که در آن شرکت هایی مانند ماروتی سوزوکی با مونتاژ نهایی در هند شروع به کار کردند و از آن زمان زنجیره تامین گسترده ای را در این کشور ایجاد کرده اند.

هیچ چیز ساده نیست

با این حال، همانطور که تنش بین دولت های ایالات متحده و چین یکی از دلایلی است که اپل می خواهد تولید خود را به خارج از کشور منتقل کند، این نگرانی وجود دارد که تنش بین هند و چین بتواند این برنامه ها را مختل کند.