تیم سوئینی در مصاحبه ای جدید بار دیگر اپل را مورد انتقاد قرار داد

لیبرال ها به اندازه محافظه کاران دلیلی برای نگرانی در مورد کنترل شرکت ها بر سخنرانی دارند، زیرا اگر ناگهان اپل خود را با یک مدیر اجرایی عمیقا محافظه کار که در سفر قدرت بوده است، پیدا کند، او به سادگی می تواند قانون بگذارد که برنامه های رسانه های اجتماعی مجاز به میزبانی سخنرانی نیستند. دموکرات ها اپل در ادعای حقوق خود بر اساس قانون ضد انحصار، گفت که حق دارد چنین تصمیماتی اتخاذ کند. و بنابراین هر سیاستمداری باید از افزایش قدرت شرکتی که اپل در حال ایجاد آن است بترسد. و خطر برای آمریکا بسیار، بسیار، بسیار بیشتر است، پنج مرتبه بزرگتر از مقدار کمک های سیاسی آنها. آنها واقعاً در تلاش هستند تا سیستم سیاسی آمریکا را به عنوان بخشی از یک بازار فاسد خریداری کنند تا از قدرت بازاریابی خود و جریان سودهای روزافزون خود که به قیمت تمام افرادی که برنامه ها و محتوای دیجیتال مصرف شده ایجاد می کنند، محافظت کنند.

اپل و اپیک از زمانی که سازنده Fortnite یک درب پشتی به برنامه iOS خود اضافه کرد تا سیستم های پرداخت App Store را دور بزند، درگیر یک نبرد حقوقی کثیف شده اند. اپل گفت که تصمیم اولیه یک “پیروزی قاطع” بوده است، اما اپل و اپیک گیمز به این حکم اعتراض می کنند.

Epic راضی خواهد شد، و تنها با توانایی نامحدود توسعه دهندگان – نه فقط Epic بلکه همه توسعه دهندگان – برای رقابت در بازار توزیع برنامه ها. و آزادی برای توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان برای مشارکت در توزیع مستقیم که در آن مصرف‌کنندگان می‌توانند برنامه‌ها را از وب‌سایت توسعه‌دهنده دانلود کنند، و رقابت بی‌بند و باری در پرداخت‌ها برای خریدهای درون‌برنامه.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

من فکر می‌کنم بسیار خطرناک است که به قدرتمندترین شرکت جهان اجازه دهیم تصمیم بگیرد چه کسی چه چیزی بگوید. و در حال حاضر، این به عنوان یک مشکل جمهوری خواهان تلقی می شود، زیرا شرکت های فناوری متمایل به دموکرات هستند، و بنابراین جمهوری خواهان نگران هستند که این کنترل گفتار اعمال شده توسط اپل به چشم انداز سیاسی آنها آسیب برساند. اما اگر شرکت‌های فناوری جناح راست بودند – و اکنون نمونه‌ای داریم که به نظر می‌رسد در توییتر وجود دارد – همه به دلایل مخالف سیاسی از آنها می‌ترسیدند.

صحبت کنید لبهسوینی مجدداً تأیید کرد که اپیک گیمز قصد دارد پرونده را «تا جایی که ممکن است و لازم است برای دستیابی به پیروزی» انجام دهد، که شامل رساندن پرونده به دادگاه عالی است. آیا او به حل و فصل دعوی فکر می کند؟ شاید، اما او خواسته های قوی دارد:

مصاحبه کامل با تیم سوئینی ارزش خواندن را دارد و می توانید در آن بیابید لبه. نظر شما درباره آخرین نظرات او در اپل، اپ استور و توییتر چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

همچنین در این مصاحبه، سوینی به اختلافات بین اپل و توییتر بر سر در دسترس بودن توییتر در اپ استور و البته هزینه های اپ استور اشاره کرد. در واقع، سوینی می گوید که فکر می کند توانایی اپل برای حذف اپلیکیشنی مانند توییتر از اپ استور چیزی است که «هر سیاستمداری باید از آن بترسد».

و همه بدون رانت انحصاری که از درآمد ایجاد شده توسط برنامه ها پس از فروش یا دانلود رایگان از اپ استور استخراج می شود. به عبارت دیگر: تمام پیوندهای انحصاری را حذف کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تیم سوئینی، مدیر عامل اپیک گیمز، تلاش های خود را در نبرد علیه اپل و اپ استور افزایش می دهد. در مصاحبه جدید با لبهسوینی تهدید کرد که شکایت طولانی مدت بین اپیک و اپل را به دادگاه عالی خواهد برد، در حالی که گفت: “هر سیاستمدار باید از افزایش قدرت شرکتی که اپل ایجاد می کند بترسد.”

Sweeney استدلال می کند که “آیفون باید زمانی که برای اولین بار عرضه شد چگونه ساخته می شد”. او می گوید که آیفون باید مانند macOS کار کند. او توضیح داد: «ما فقط تا زمانی که طول بکشد برای به دست آوردن چیزی که می خواهیم بجنگیم. او همچنین این مبارزه با اپل را “یکی از چیزهایی که در 31 سال فعالیتم در تجارت بازی به آن افتخار می کنم” نامید.