تیم کوک می‌گوید اپل هنوز نمی‌تواند به اندازه کافی آیفون 14 پرو بسازد تا بتواند تقاضا را برآورده کند

به طور کلی، کوک به عملکرد شرکت افتخار کرد و اشاره کرد که “اگر به تخمین های شخص ثالث نگاه کنید، روندهای صنعت را در تلفن کاهش داد…”

این با گزارش‌های قبلی که دیده‌ایم مطابقت دارد:

ما در حال حاضر محدود به 14 Pro و Pro Max هستیم و از روز راه اندازی خود ادامه داده ایم… و بنابراین بدیهی است که ما به دنبال عرضه در آنجا هستیم و سعی می کنیم تا حد امکان عرضه را برای پاسخگویی به تقاضا به دست آوریم.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

درباره نتایج سه ماهه چهارم اپل بیشتر بدانید:

درآمد سه ماهه چهارم مالی اپل به پایان رسیده است و در حالی که این شرکت رکورد درآمد دیگری را ثبت کرده است، شکاف های جزئی در انتظارات وجود دارد. تیم کوک، مدیر عامل شرکت، جزئیات بیشتری در مورد چالش هایی که این شرکت در تلاش برای تامین تقاضا برای آیفون 14 پرو می بیند، به اشتراک گذاشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کوک در صحبت با استیو کواچ از CNBC، اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت عرضه و تقاضای آیفون به اشتراک گذاشت:

اپل اندکی انتظارات برای درآمد آیفون در سه ماهه چهارم را از دست داد. اما یک نکته مهم که باید به خاطر بسپارید این است که فقط بیش از یک هفته فروش آیفون 14 و 14 پرو در این دوره گنجانده شده بود. با این حال، اپل توانست درآمد سالانه آیفون را تقریباً 10٪ افزایش دهد و درآمد کلی در سه ماهه امسال 8٪ افزایش یافته است.

کوک گفت یکی دیگر از عوامل مهم در عملکرد خود در سه ماهه چهارم نرخ ارز است:

کوک به استیو کواچ از سی‌ان‌بی‌سی گفت: باد مخالف نرخ ارز برای سه ماهه بیش از 600 واحد پایه بود. “بنابراین این قابل توجه بود. اگر باد مخالف ارز نبود، شاهد رشد دو رقمی بودیم.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: