تیم کوک پتانسیل هوش مصنوعی را می ستاید اما می گوید “مشکلاتی” وجود دارد

البته این تا حدودی به دلیل نگرانی های شرکت در مورد حریم خصوصی است. در حالی که OpenAI به جمع آوری تا حد امکان داده متکی است، Siri و دیگر ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل، تمام داده ها را به صورت محلی در دستگاه شما پردازش می کنند. همچنین یک بحث مداوم در مورد اینکه آیا ChatGPT و سایر هوش مصنوعی های مولد دیگر محتوای وب را سرقت علمی می کنند وجود دارد.

علیرغم آنچه تیم کوک می گوید، وضعیت در اپل برای کسانی که در تیم های سیری و هوش مصنوعی کار می کنند مطلوب نیست. گزارش اخیر نشان داد که حتی کارمندان اپل از سیری متنفرند و موافقند که دستیار مجازی این شرکت به خوبی رقبای خود نیست، به خصوص اکنون با فناوری GPT OpenAI.

در تماسی با سرمایه گذاران، شانون کراس از Credit Suisse از تیم کوک پرسید که اپل در مورد هوش مصنوعی مولد چه فکر می کند، زیرا این موضوع «بیش از موضوع روز» است. جای تعجب نیست، کوک گفت که در مورد نقشه راه محصول اظهار نظر نخواهد کرد، اما مدیرعامل اعتراف کرد که پتانسیل هوش مصنوعی مولد “مطمئنا بسیار هیجان انگیز است.”

اما وقتی صحبت از پلتفرم‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌شود، که قادر به تولید چیزهایی مانند متن، تصویر و حتی صدا هستند، مدیر عامل اپل خاطرنشان کرد که «تعداد خاصی از مسائل وجود دارد که باید برطرف شوند، همانطور که در مورد آن صحبت می‌شود. تعدادی مکان مختلف.” او افزود که اپل هوش مصنوعی را “بزرگ” می بیند و به سرمایه گذاری در فناوری های مرتبط برای محصولات خود ادامه خواهد داد.

سیری از رقبای خود عقب است

هوش مصنوعی نحوه تعامل مردم با فناوری را تغییر می دهد و اپل از سیری عقب افتاده است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد هوش مصنوعی مولد خود را در WWDC 2023 ماه آینده معرفی کند یا خیر، اما با توجه به آخرین گزارش ها بعید به نظر می رسد.

همچنین بخوانید

این مدیر اجرایی برخی از دستاوردهای اپل در بخش هوش مصنوعی را فهرست کرد، مانند استفاده از فناوری برای ایجاد ویژگی هایی مانند تشخیص سقوط اپل، تشخیص برخورد و ECG. Watch. کوک گفت: “این چیزها نه تنها ویژگی های عالی هستند، بلکه جان مردم را نجات می دهند.”

گزارش دیگری از کارمندان دریافته است که پایگاه داده سیری “ضخیم” است و هفته ها طول می کشد تا با “ویژگی های اساسی” جدید به روز شود. در همان زمان، اپل مهندسان برتر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین خود را به گوگل و سایر شرکت ها از دست داد.

اپل به دلیل عقب ماندن از سیری مورد انتقاد بسیاری از کاربران و حتی برخی از کارمندانش قرار گرفته است. همانطور که این شرکت نتایج سه ماهه دوم سال 2023 خود را در روز پنجشنبه اعلام کرد، تیم کوک، مدیر عامل اپل از پتانسیل هوش مصنوعی ستایش کرد، اما در عین حال گفت: “مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شوند.”

تیم کوک می گوید هوش مصنوعی مولد “بزرگ” است اما مشکلاتی دارد