جدیدترین و بهترین گوشی سامسونگ 2022 9to5mac Farsi

انواع گوشی سامسونگ از سری اس و نوت بهدلیل بهرهمندی از جدیدترین امکانات گوشیهای هوشمند قیمت نسبتا بالایی دارند، بهطوری که اگر به لیست قیمت گوشی سامسونگ نگاه کنید، قیمت گوشیهای پرچمدار سامسونگ با ایفونهای اپل برابری میکند، با این تفاوت که سامسونگ برای اینکه بازار میان ردهها را از دست ندهد، اقدام به عرضهی انواع گوشی میانرده سامسونگ با نام سری A وM کرده است. در حال حاضر مهمترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ محسوب میشود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن میگذرد. از آن زمان تاکنون بیش از ۲۰ گوشیایفون رونمایی و عرضه شده است و ایفونها در این سالها در بین پرفروشترین گوشیهای جهان خودنمایی کردهاند. یکی از جدیدترین مدلهای پرطرفدار شرکت اپل که به تازگی وارد بازار شده iPhone SE (۲۰۲۰) است، اگرچه این مدل قرار است محصولی مقرون به صرفه باشد اما پس از ورود به کشورمان قیمتی نجومی گرفته است. است، اگرچه این مدل قرار است محصولی مقرون به صرفه باشد اما پس از ورود به کشورمان قیمتی نجومی گرفته است.

گوشیهای نوکیا مجهز به سیستم عامل اندروید وان هستند، اگر تصمیم بهخرید گوشی نوکیا دارید بهتر است بدانید که این شرکت فقط گوشیهای دکمهای قدیمی که از کودکی در ذهن داریم راتولید نمیکند، بلکه گوشیهای هوشمند لمسی هم از تولیدات نوکیا است. در زمان بررسی یک گوشی جدید اغلب یک سوال را میپرسیم: «کیفیت دوربین آن چقدر است؟ برای این کار مزایا و معایب هر کدام را بررسی کرده و به نظرات سایر کاربران توجه کنید. از طریق بسیاری از وبسایتها میتوانید لیست قیمت گوشی و کیفیت تولیدکنندگان مختلف گوشی را تعیین کرده و بدانید که مزایا و معایب مدلهای مختلف چیست. شرکت اپل هر ساله قبل از رونمایی از گوشیهای جدید، کاربران را به پیش بینی تغییرات در آیفونهای جدید ترغیب مینماید که با این روش قدرت تعیین قیمت گوشی آیفون بالاتر خواهد رفت. قبل از انتخاب گوشی، به جنبههایی مانند اندازه، وزن، ظریف یا قوی بودن آن، هزینههای تعمیر و غیره فکر کنید. البته اگر جزو کاربران حرفهای هستید، قصد دارید چندین اپ قوی و سنگین را همزمان اجرا کنید، بازیهای ویدئویی با کیفیت بسیار بالا داشته باشید و از تمام قدرت مولتیتسکینگ در گوشی موبایل خود استفاده کنید، پیشنهاد ما انتخاب یک گوشی با رم 6GB الی 8GB است.

اگر شما هم اهل عکاسی با گوشی هستید، باید در خرید گوشی موبایل به دوربین آن توجه کنید. گوشیهای هوشمند به بخش جداییناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده و تقریبا بدون استفاده از آن هیچ کاری را نمیتوانیم انجام دهیم. البته بدون شک نسخه پرو بهتر از آب درآمد، اما از نظر کیفیت و پرفورمنس، تفاوت چندانی با میت 10 نداشت و تنها گران قیمتتر بود. گوشی دیزایر ۲۰ پرو یکی از زیباترین میانردههای موجود اچتیسی است. این گوشی نیز مانند هوآوی میت ۴۰ پرو در ۳ نسخه هوآوی Mate 50، هوآوی Mate 50 Pro و هوآوی Mate 50 Pro Plus به بازار عرضه خواهد شد. هر چند با ایجاد این تغییرات، قیمت روز خرید گوشی موبایل هواوی Y9a تقریبا یک چهارم Huawei Mate 40 Pro است. 3. اگر اپلیکیشن My Huawei روی گوشی شما نصب نیست، همین حالا آن را از طریق App Gallery نصب کنید.

سایت آی تی قیمت با فراهم نمودن کامل ترین مجموعه از اطلاعات تماس وآدرس فروشندگان بازار موبایل ایران و ایجاد ارتباطی مستقیم و بدون واسطه بین فروشندگان اصلی و خریداران گوشی موبایل سامسونگ و گوشی موبایل اپل و دیگر برندها این امکان را به مخاطبان می دهد تا بدون نیاز به مراجعه به سایت های مختلف و اتلاف وقت و هزینه تنها با ورود به بخش گوشی موبایل در سایت آی تی قیمت و مشاهده لیست قیمت موبایل و لوازم جانبی بتوانند پیش از انجام خرید آنلاین گوشی موبایل از قیمت اصلی و گارانتی اصلی مطلع گردند و متضرر نشوند همچنین کاربران می توانند ارزان ترین قیمت گوشی موبایل در بازار تهران را به صورت لحظه ای داشته باشند.

از سایر ویژگیهای این گوشی میتوان به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5 هزار میلیآمپر ساعت اشاره کرد. S10 حتی باتری به مراتب بهتری را به خریدار پیشنهاد میدهد که تا 10 ساعت و 19 دقیقه شارژ در خود نگاه میدارد. در Galaxy S5 آنها پا را به سوی بی نهایت و فراتر از آن گذاشتند و موبایلی با سنسور ضربان قلب روانه بازار کردند که بعدها آنها را در سری S6 و ساعت هوشمند سامسونگ و مچ بندهای سلامتی این شرکت دیدیم. این گوشی مشخصات کلیدی مانند Snapdragon 720G ، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعت را ارائه می دهد. به طور کلی، ظرفیت بیشتر عمر باتری طولانیتری را ارائه می دهد. در زمان خرید گوشی آنلاین ظرفیت باتری را برای تلفن مورد نظر خود بررسی کنید و آن را با یک تلفن همراه دیگر با صفحه نمایش مشابه مقایسه کنید. اگر شما نیز قصد تعویض گوشی موبایل و خرید یک مدل دیگر را دارید، همراه ما باشید تا مهمترین نکات مربوط به خرید گوشی هوشمند را با هم بررسی کنیم. نگران نباشید با تعویض و تعمیر ساده این مشکل حل میشود. تعمیرکار متخصص پین ورک با توجه به دستگاه لمینت و دمای متناسب، گلس گوشی اچ تی سی را تعویض میکند.

موبایل هایی که سامسونگ وارد بازار می کند، همگی کیفیت بالایی دارند و به دلیل خدمات پس از فروشی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، افراد بیشتری به سمت آن جلب می شوند. قیمت گوشیهای هواوی در آن زمان یک مزیت رقابتی برای گوشیهای هواوی بهحساب میآمد، از اینرو بسیاری از کاربران خرید گوشی هواوی را به سایر برندها ترجیح میدادند. گوشیهای سامسونگ را میتوان از محبوبترین و پرفروشترینهای بازار دانست، این تولیدکننده مدلهای مختلف با قابلیتهای متنوعی دارد که هر یک طرفداران خاص خود را دارند به عنوان مثال گوشی های پرچمدار سامسونگ برای کاربران حرفهای انتخابهای مناسبی هستند و افرادی که بهدنبال یک گوشی اندرویدی با قیمت مناسب و کارایی بالا میباشند میتوانند گوشی های میان رده این برند را انتخاب کنند که اغلب این مدلها در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون قرار میگیرند؛ همچنین گوشی های پایین رده سامسونگ میتوانند یک انتخاب رضایت بخش برای افرادی باشند که بودجه محدودی را برای خرید موبایل در نظر دارند.

برقراری ارتباط سریع و مستقیم با ایسل از طریق خطوط پاسخگویی در ساعات اداری، یکی دیگر از امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار گرفته و میتواند تمام نیازهای شما را برای یک خرید امن، برطرف کند. رم یکی دیگر از اجزای بسیار مهم گوشی است که اغلب نادیده گرفته میشود. ما دائما از برنامه های استفاده می کنیم و به همین دلیل آن چه که اهمیت دارد به روز بودن آن­ ها است. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که ترجیح میدهید دائما قسمتهای مختلف گوشی خود را شخصیسازی کنید، انواع نرمافزار مختلف را امتحان نمایید و در یک کلام، همۀ نرمافزار گوشی خود را تغییر دهید، اندروید سیستمعامل مناسب شما است. با اینکه عرضه و فروش گوشی های آیفون اپل در همه جای دنیا و به ویژه کشور عزیزمان ایران به خاطر تحریم ها محدود است اما این محصولات هواداران خاص خود را دارند. به همین خاطر در زمان خرید گوشی موبایل علاوه بر رزولوشن باید به سایز سنسور آن نیز توجه کنید. گوشی A12 یکی از گوشی های فوق العاده سری A در سال 2020 است، خرید گوشی A12 سامسونگ، ارزش هزینه را دارد.

با یک نگاه اجمالی به زندگی خود و اطرافیان متوجه خواهیم شد که گوشیهای هوشمند یکی از مهمترین وسایل ارتباطی در زندگی هستند؛ ازاینرو خرید گوشی جزئی از نیازهای ضروری زندگی امروز شده است. خرید اینترنتی گوشی های هوشمند یکی از بهترین روشهای خرید است که در اختیار کاربران قرار گرفته و در سایت ایسل نیز میتوانید با توجه به نیاز خود یک مدل را انتخاب کرده و خریداری نمایید. اگر بخواهیم در بین گوشیهای پرچمدار سامسونگ یکی از آنها را انتخاب کنیم بدون شک بهترین انتخاب گلکسی اس ۲۱ اولترا (Galaxy S21 Ultra) میباشد. شاید اگر تحریمهای گوگل برای محصولات هوآوی اعمال نشده بود، این کمپانی هماکنون پرطرفدارترین برند شناخته شده جهان در حوزه کالای دیجیتال بود، اما پس از تولید گوشیهایی بدون پشتیبانی از سرویسهای گوگل این برند به نوعی از سوی کاربران طرد شد. به انگلیسی Central Processing Unit یا (CPU به عنوان واحد پردازشی و مغز گوشی موبایل شناخته میشود. از جمله برندهایی هستند که نهتنها در ایران بلکه در تمام دنیا به عنوان برندهای مطرح طراحی و تولید گوشی هوشمند شناخته شدهاند. فرقی نمیکند حوزه کاری یا تحصیلی شما چیست و یا اینکه چند سال سن دارید، در هر صورت داشتن یک گوشی هوشمند برای اغلب افراد جامعه، نه تنها مهم بلکه ضروری است.

به طور کلی، اگر به یک گوشی هوشمند پیشرفته نیاز ندارید و میخواهید پول پس انداز کنید، سری Y گزینه مناسبی برای سایت 9to5mac شما است. اما اگر از یک سیستمعامل قدرتمند و روان لذت برده و ترجیح میدهید بخشهای مختلف گوشیتان دائم بهروزرسانی شود، iOS برای شما گزینه بهتری است. گوشی سامسونگ A71 که در رنج قیمت 8 تا 11 میلیون تومان عرضه می شود، همچنان در راس محبوب ترین گوشی های سامسونگ قرار دارد اما چون اندکی قیمت بالاتری دارد، جزو گوشی های میان رده به حساب نمی آید. فروشگاه لیپک این امکان را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است تا با قیمت عالی بتوانید محصولات با کیفیت برند شیائومی را در سریعترین زمان ممکن تهیه کنید. در کنار انتخاب مدل مناسب پیدا کردن یک مکان معتبر برای خرید موبایل نیز اهمیت بسیاری دارد؛ نبض بازار موبایل به علت وارداتی بودن این سری محصولات در دست قیمت ارز میباشد به همین دلیل است که داشتن یک منبع موثق برای آگاهی از قیمت روز گوشیها اهمیت بسیار بالایی دارد؛ لیست قیمت گوشی سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی میتواند به کاربران در داشتن خریدی بهتر و انتخاب یک مدل مناسب کمک بسیاری کند.

هوآوی در برنامه عرضه خود در سالهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ دچار اختلال شده و انتظار میرفت که گوشی Huawei Mate 50 Pro زودتر معرفی شود؛ اما با توجه به تاخیری که صورت گرفته، برنامهها عقب افتادهاند. این گوشی به همراه نسخه Pro عرضه شده است اما از نظر کارایی تفاوتی با یکدیگر ندارند. صفحه نمایش با حداقل ابعاد 5.9inch پیشنهاد ما به شما است اما تمام موارد مانند بودجه، کاربری گوشی و نیاز خود را در نظر بگیرد. اولی کوتاه شده عبارت Don’t Disturb بوده و بهسرعت گوشی را در حالت سکوت و بدون ویبره قرار داده و ما را از شر تماس و پیامهای مزاحم رها میسازد. در بین فروشندگان موبایل و لوازم جانبی علاوه بر سایت آی تی قیمت از اپلیکیشن آی تی قیمت هم استفاده نمایند و بدون محدودیت به اطلاعات مورد نظر دست یابند و با مشاهده لیست قیمت گوشی موبایل پیش از خرید گوشی موبایل اطلاعات کافی را دارا باشند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران زمان عوض کردن باتری گوشی با آن مواجه هستند خرید باتری تقلبی به جای باتری اصلی است.

فروشگاه اینترنتی مبیت به عنوان مرجع تخصصی نقد و بررسی گوشی از جهات مختلف و همچنین به عنوان یک مرجع کامل قیمتی میتواند به شما در انتخاب و خرید آنلاین موبایل کمک کند. در این مطلب به معرفی و بررسی کدهای مخفی گوشی HTC می پردازیم. در این مطلب قصد داریم تمام جنبههای گوشی موبایل را با هم بررسی کنیم تا در نهایت به راهنمای خرید گوشی موبایل دست پیدا کنیم، همراه ما باشید. گوشیهای هوشمند یکی از کاربردیترین وسایل امروزه ما انسانها هستند و استفاده از این وسایل در حدی افزایش یافته است که احتمالا شما در حال حاضر این مطلب را با گوشی موبایل خود مطالعه میکنید.

یکی از نقاط قوت منابع و فروشگاهای آنلاین کالایی مثل موبایل اینست که آنها هماهنگ با بازار، لحظهای لیست قیمت گوشی خود را به روز میکنند و همواره دقیقترین قیمتها را دارند. بررسی قیمت روز گوشی هواوی نشان میدهد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی میباشد. دسترسی به بهترین راهنمای خرید گوشی موبایل و بررسی مشخصات فنی گوشی موبایل با ارزان ترین قیمت و گارانتی معتبر برای هر خریداری بسیار مهم و حائز اهمیت است و با توجه به این موضوع که خرید اینترنتی گوشی موبایل رواج بیشتری پیدا کرده است و در طول سالیان اخیر مخاطبان بسیاری به سمت خود جذب نموده باعث شده است فروشندگان موبایل بسیاری وارد این عرصه شوند و اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی موبایل و فروش گوشی موبایل سامسونگ و اپل نمایند. موبایلها و تبلتهای این سری جزء بهترین گوشيهای میانرده محسوب میشوند.

همزمان سایر شرکتها مانند نوکیا نیز فعالیت خود را سرعت بخشیده و در سالهای اخیر ما با دستگاهی روبهرو هستیم که تقریبا هر کاری را میتوان با کمک آن انجام داد. گوشی موبایل هر فرد میتواند بهعنوان فضایی برای ذخیرهسازی بسیاری از اطلاعات او باشد، وسیلهای برای سرگرمی در اوقات فراغت هر شخص باشد و یا بهعنوان یک دستیار در بسیاری از مواقع به شما کمک کند. ممکن است انتخاب و خرید گوشی موبایل از بین مدلهای متنوع کمی گیجکننده باشد، اما میتوانید بروزترین گوشیهای هوشمند را در بهترین سایتهای خرید گوشی مانند فروشگاه اینترنتی کالاوما بررسی کنید. هنگام عکاسی با موبایل، فلاش LED نیز میتواند بسیار مفید باشد، به ویژه هنگامی که نور موجود زیاد خوب نباشد. امروزه اکثر افراد با گوشی خود عکاسی میکنند و در شبکههای اجتماعی مختلف به اشتراک میگذارند.

به عنوان مثال گوشی سامسونگ سری Galaxy A که شروع آن با Galaxy Alpha بود، با هدف ارائه سخت افزار قوی در قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به پرچمداران این کمپانی معرفی شدهاند. اکنون ارزان ترین گوشی هایی که در بازار وجود دارد، از حداقل حقوق در ایران هم گران تر هستند . گوشی های هواوی هم اکنون در سری های P، Mate، Nova و Y تولید میشوند. در حال حاضر تولید بیشتر این موارد متوقف شده است. دوربین سلفی هم از نوع دوگانه است که به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در کنار دیگر سنسور TOFمجهز شده است. پردازنده آن از نوع هشت هستهای مدیاتک است و سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین عقب سهگانه مجموعه دوربینهای این گوشی را تشکیل میدهند. سلام من این گوشی رو خریداری کردم و هر کی این گوشی رو دستم میبینه با تعجب میپرسه این چه برندیه و چرا سلفی نداره وقتی سلفیش رو نشون میدم همه فقط یه چیز میگن وایی . هر کدام از این برندها ویژگیهای خاص خود را دارند. خرید گوشی های هواوی به نوعی ریسک محسوب می شد؛ اما این کمپانی دست از تلاش برنداشت و در مدت زمان کوتاهی با ارائه سرویسهای جایگزین توانست نظرات کاربران را مجدد به سوی خود جلب کند؛ هماکنون گوشی های پرچمدار هوآوی و حتی میان رده های هوآوی با سیستمعاملهای HarmonyOS بدون قابلیت پشتیبانی از سرویسهای گوگل طرفداران بسیاری دارند البته این محبوبیت تا حدودی به علت قیمت گوشی هواوی نیز میباشد که نسبت به قابلیتهای ارائه شده بسیار مناسب است.

اگر توانایی خرید جدیدترین گوشی های بازار را دارید و قیمت آنها مسئله چندان مهمی نیست، پردازندههای Snappdragon، Apple A13 Bionic، Exynos 990 و Kirin 990 همه جزو بهترین پردازندههای روز دنیا هستند که در گوشیهای پرچمدار مشهورترین برندها استفاده میشوند. قبل از خرید حتما رابط کاربری را در نظر بگیرید و ترجیحا آن را امتحان کنید. به این منظور که باید بهترین عملکرد را به کاربر ارائه دهد و بهترین گوشی از نظر دوربین، سخت افزار، صفحه نمایش، ظرفیت باتری و رابط کاربری تلقی شود. امروزه تقریبا اغلب گوشیها با رابط کاربری اختصاصی خود به بازار عرضه میشوند. صفحهنمایشی که با توجه به توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ، توانایی ارائه عملکرد و وضوح تصویر بسیار خوبی دارد. همچنین یکی از ویژگیهای ساعت هوشمند سامسنگ، دوام باتری آن است که این ساعت را از دیگر رقبا متمایز کرده است؛ و بسیاری از قابلیتهای دیگر که گلکسی واچ را برای هر سبک زندگی مناسب کرده است.