جلوگیری از آب خوردن آیفون – چگونه

در حالی که اکثر موارد جک آب میوه احتمالاً از روش‌های ارزان‌تری استفاده می‌کنند، محصولاتی مانند کابل O.MG Elite وجود دارند که می‌توانند آیفون، آی‌پد، مک و موارد دیگر را به خطر بیندازند. قیمت آن به 200 دلار می رسد.

فراتر از امنیت و هوشیاری داخلی iOS، دو راه بسیار ساده برای جلوگیری از جک آب با آیفون یا هر دستگاه دیگری وجود دارد. اگر نیاز به شارژ در فضای عمومی دارید:

بیشتر بدانید 9to5Mac آموزش ها:

یکی از ویژگی های امنیتی کلیدی که می تواند به جلوگیری از جک آب میوه کمک کند “به این رایانه اعتماد کنید؟” است. هنگامی که یک دستگاه خارجی – یا کابل/کد مخرب – درخواست دسترسی به داده‌های iPhone یا iPad شما را می‌دهد.

چگونه آیفون می تواند به خطر بیفتد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

جک آب زمانی اتفاق می‌افتد که هکرها کد یا کابل‌های مخربی را در شارژرهای USB عمومی در مکان‌هایی مانند مراکز خرید، هتل‌ها و فرودگاه‌ها برای خواندن و سرقت داده‌ها و حتی ردیابی دستگاه‌های تلفن همراه نصب می‌کنند. این مشکل به حدی تبدیل شده است که FBI به تازگی هشدار داده است “از استفاده از ایستگاه های شارژ رایگان در فرودگاه ها، هتل ها یا مراکز خرید خودداری کنید.”

چگونه جک آبمیوه می تواند آیفون را تحت تاثیر قرار دهد

با این حال، یک راه آسان برای به خطر انداختن آیفون‌ها این است که کاربر هنگام اتصال به یک شارژر عمومی، بدون دقت یا تصادفاً «Trust» را فشار دهد.

جک آب میوه طی چند سال گذشته به طور فزاینده ای رایج شده است، تا جایی که FBI اکنون در مورد آن به مردم هشدار می دهد. اما آیا جک آب میوه چیزی است که دارندگان آیفون باید نگران آن باشند؟ بیایید ببینیم که چگونه می تواند بر روی آیفون تأثیر بگذارد، سه راه برای جلوگیری از ربوده شدن آب آیفون و موارد دیگر.

در حالی که نقض‌های امنیتی می‌توانند در هر دستگاهی از جمله محصولات اپل اتفاق بیفتند، آیفون و آی‌پد عموماً نسبت به تلفن‌های هوشمند اندرویدی و سایر دستگاه‌ها در برابر حملات جک آب ایمن‌تر هستند. اما مهم است که به یاد داشته باشید که آنها مصون نیستند.

محافظ داخلی آیفون

و همیشه این امکان برای هکرها وجود دارد که یک آسیب‌پذیری را برای دور زدن پیام «به این رایانه اعتماد کنید؟» کشف کنند. ویژگی امنیتی iOS

کابل های مخرب لایتنینگ

در حالی که این کاهش باورنکردنی نسبت به ابزارهای هک قدیمی مشابه با هزینه 20000 دلار است، 200 دلار برای هر کابل هنوز بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از هکرها ممکن است بخواهند برای جک آب خرج کنند.

3 راه آسان برای جلوگیری از آب خوردن آیفون