جنبش کارگری اپل استور به بریتانیا می رسد

یکی از کارمندان اپل که خواست نامش فاش نشود، افزود: «در بریتانیا، اپل تالارهای گفتمان کارمندان دارد، اما این انجمن‌ها دائماً بی‌اثر هستند و نظرات نادیده گرفته می‌شوند. این یک گفتگوی یک طرفه است. ما به نمایندگان خود و صدای مناسب برای تغییر اوضاع نیاز داریم. مردم از بحران هزینه زندگی رنج می برند. ما به افزایش دستمزد، شفافیت پرداخت و صدا نیاز داریم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در فروشگاه اپل جنبش کارگری اکنون از اقیانوس اطلس عبور کرده است، زیرا کارکنان یک فروشگاه اپل در گلاسکو، اسکاتلند، به اتحاد. اتصال نمایندگی خرده فروشی و سایر کارگران در سراسر بریتانیا.

جان اسلاون، سازمان‌دهنده GMB گفت: «اپل به زبان عدالت اجتماعی صحبت می‌کند، اما در عمل همان داستان دستمزد پایین، الگوهای کاری ناعادلانه و بی‌احترامی است. این کارگران می‌دانند که به صدای مستقلی نیاز دارند و این تنها از طریق اتحادیه‌سازی به دست می‌آید». […]

جنبش اتحادیه در ایالات متحده آغاز شد.

مناقصه اتحادیه در فروشگاه آتلانتا از آن زمان آغاز شده است فعلا حذف شدبا سازمان دهندگان ادعا می شود که اپل درگیر درگیری غیرقانونی اتحادیه های کارگری است.

اتحادیه اپل استور در انگلستان

ما دیدیم یک شروع رسمی برای فرآیند در فروشگاه پرچمدار اپل، ترمینال گرند سنترال، نیویورک، با تعدادی هدف برای یک معامله بهتر برای کارکنان به دنبال آن حرکت های مشابهی انجام شد در آتلانتا و مریلند.

ما از اعضای شگفت انگیز تیم خرده فروشی برخورداریم و عمیقاً از همه چیزهایی که آنها برای اپل به ارمغان می آورند قدردانی می کنیم. ما خرسندیم که غرامت و مزایای بسیار قوی، از جمله مراقبت های بهداشتی خصوصی، مرخصی افزایش یافته والدین، مرخصی استحقاقی خانواده، کمک هزینه سهام سالانه و بسیاری از مزایای دیگر را برای هر یک از اعضای تیم ارائه دهیم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به جای مبارزه با موارد اجتناب ناپذیر، اپل باید به حرف کارگران خود گوش دهد، به تمایل آنها برای سازماندهی احترام بگذارد و با نمایندگان ما برای تحقق آن کار کند، زیرا این اراده برای به رسمیت شناختن متوقف نمی شود.

عکس: سیب

اول یاد گرفتیم کارگران خرده‌فروشی قصد دارند به اتحادیه بپیوندند در فوریه، زمانی که طبق گزارش‌ها، گروه‌های دو فروشگاهی اسنادی را برای تشکیل پرونده به هیئت ملی روابط کار، با حدود شش مکان دیگر در مراحل اولیه برنامه‌ریزی، آماده کردند.

در زمان گلاسکو گزارش می دهد که کارگران فروشگاه اپل در گلاسکو به GMB پیوسته اند (اتحادیه ای که تنها با حروف اول شناخته می شود، زیرا نام کامل اتحادیه عمومی، شهرداری، و بویلرسازان خماری از تاریخ است).

این اتحادیه می گوید که بین ارزش های ادعایی اپل و رفتارش با کارکنان خرده فروشی فاصله زیادی وجود دارد…

زمینه

آنها ادعا می کنند که دستمزدهای پایین، عدم شفافیت حقوق و ساعات کاری ناعادلانه باعث شده است که این حرکت را انجام دهند.

اپل بیانیه استاندارد فعلی خود را در مورد مسائل اتحادیه منتشر کرد.

او هشدار داد که اپل نمی تواند در شن و ماسه بنشیند و امیدوار است که جنبش سازماندهی از بین برود.

کارگران اینجا پس از درخواست برای به رسمیت شناختن داوطلبانه اتحادیه با اپل پس از پیوستن به GMB اسکاتلند، مسئولیت را در بریتانیا رهبری می کنند.

GMB اکنون ادعا می کند که اکثریت کارگران عضو در فروشگاه گلاسکو را دارد و بسیاری از سوالات دیگر از فروشگاه های دیگر در سراسر بریتانیا می آیند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اتحادیه GMB اپل را به ریاکاری متهم کرد.

اپل پاسخ داد با رویکرد هویج و چوب. چوب ادعای تهاجمی بود مبنی بر اینکه اتحادیه‌سازی می‌تواند به جای تسریع، تغییر را کند کند – آنقدر تهاجمی که دو شکایت از تخریب غیرقانونی اتحادیه تشکیل شده اند. هویج اعلام افزایش دستمزد و سایر بهبودهای شرایط کاری برای کارکنان خرده فروشی بود.