خدمات مالی اپل توسط رگولاتور بریتانیا بررسی شده است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


چوپرا در پاسخ به سوالی در مورد راه اندازی اپل گفت که حرکت Big Tech به سمت وام های کوتاه مدت «مشکلات زیادی را ایجاد می کند، از جمله اینکه شرکت ها چگونه از داده های مشتریان استفاده می کنند. “آیا با تاریخچه مرور، تاریخچه موقعیت جغرافیایی، داده های سلامتی و سایر برنامه ها ترکیب شده است؟”

FCA در 61- خود نوشت: «بر اساس شواهد به دست آمده از بازارهای اصلی شرکت‌های فناوری بزرگ و اکوسیستم‌های در حال گسترش آن‌ها، خطرات رقابتی ناشی از افزایش سریع سهم بازار، «انحراف» بازارها به نفع آنها و قدرت بالقوه بازار بهره‌برداری وجود دارد. ارزیابی صفحه این می تواند برای رقابت و سود مصرف کننده مضر باشد.»

اداره رفتار مالی (FCA) این هفته تحقیقاتی را در مورد اعتصابات اپل، آمازون، گوگل و متا مادر فیسبوک در شرکت های پول خرده فروشی آغاز می کند. او از شرکت‌های فناوری بزرگ، همتایان و رقبای بالقوه‌شان می‌خواهد دیدگاه‌اش را در مورد گسترش سیلیکون ولی به منابع مالی، سپرده‌ها، امتیاز اعتباری و پوشش بیمه‌ای ارائه دهند.

اپل تبدیل شده است بزرگترین بازیکن در قسمت کیف پول موبایل راه اندازی شد یک کارت اعتباریآ خرید کن بعدا پرداخت کن خدمات، و اخیرا حساب پس انداز.

را فایننشال تایمز گزارش می دهد که تنظیم کننده خدمات مالی بریتانیا سوالاتی مشابه آنچه در ایالات متحده پرسیده می شود می پرسد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

روهیت چوپرا، مدیر CFPB در مصاحبه ای گفت: از جمله سؤالاتی که آژانس در نظر می گیرد این بود که “آیا واقعاً می تواند رقابت و نوآوری در بازار را کاهش دهد یا خیر”.

در حالی که ضد انحصار اغلب به اشتباه به عنوان پرداختن به انحصارها تعبیر می شود، در واقع برعکس است.

سیب خدمات مالی – مانند اپل کارت و حساب پس انداز جدید – در حال حاضر عمدتاً محدود به ایالات متحده هستند، اما تنظیم کننده بریتانیا در حال حاضر تحقیقاتی را در مورد این پتانسیل آغاز کرده است. ضد انحصار نگرانی ها.

اگرچه این شرکت برای اکثر این خدمات با یک بانک موجود شریک می شود، اپل به عنوان بانک خود عمل می کند برای Apple Pay Later. این حرکت آخر باعث شد تنظیم کننده اعتبار مصرف کننده ایالات متحده برای ابراز نگرانی های ضد تراست

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اوایل امسال، اپل Credit Kudos را خریداری کرد، یک استارت آپ بریتانیایی رویکرد جدیدی را برای ارزیابی اعتبار متقاضیان برای تامین مالی اتخاذ کرده است. به نظر می‌رسد این نشان‌دهنده واضح برنامه‌های عرضه اپل کارت در بریتانیا است.

تحقیق در مورد خدمات مالی اپل در بریتانیا

آمازون، گوگلو متا همچنین تحت نظارت حرکت خدمات مالی خودشان قرار می گیرند…

زمینه

وقتی در سال 2015 در مورد احتمال تبدیل شدن اپل به بانک، حتی من فکر می کردم که آیا دیوانه هستم که این سناریو را در نظر بگیرم. با این حال، از آن زمان، اپل چندین حرکت قابل توجه در این راستا انجام داده است.

در حالی که اذعان می‌کند که مشتریان می‌توانند در مدت زمان کوتاهی از این مزیت استفاده کنند، FCA به این معنی است که شرکت‌های فناوری بزرگ ممکن است مانند سایر بازارهایی که در آن‌ها از اکوسیستم‌های خود و فروشگاه‌های اطلاعاتی بزرگ استفاده کنند تا مشتریان را قفل کنند. در حال حاضر با مقررات مواجه است. بررسی دقیق، شبیه به فروشگاه های اپلیکیشن سلولی.

همانطور که اغلب در مورد تحقیقات ضد انحصار در مراحل اولیه اتفاق می افتد، نگرانی این است که مصرف کنندگان ممکن است در کوتاه مدت سود ببرند اما در دراز مدت آسیب ببینند.

دفتر حمایت مالی مصرف‌کننده (CFPB) گفت که Apple Pay Later «مشکلات زیادی را مطرح می‌کند، از جمله مسائل ضد تراست و حریم خصوصی.

غول‌های فناوری می‌توانند در ابتدا با پیشنهادهایی که برای مصرف‌کنندگان جذاب است، کسب و کار را به دست آورند، از جمله کسانی که ممکن است برای دریافت اعتبار در جای دیگر مشکل داشته باشند. آنها همچنین می توانند شرکت های مالی بریتانیا را تشویق کنند تا پیشنهادات خود را بهبود بخشند تا رقابتی باقی بمانند. اما FCA پیشنهاد می کند که یک خطر طولانی مدت وجود دارد.