خریدهای Apple TV در اپل واچ، نحوه کار آنها

اپل همچنین تغییری را در نظر گرفته است که برای کاربران ست‌تاپ باکس خود بسیار ارزشمند خواهد بود، با دو ضربه سریع بدون درز، اکنون به طور پیش‌فرض اجازه خرید Apple TV در اپل واچ را می‌دهد (قبلاً و همچنان از طریق آن کار می‌کند. iPhone/iPad همچنین).

اپل واچ با watchOS 8.5 همراه با tvOS 15.4 بهبود عملکردی مفیدی دریافت می کند. برای مجاز کردن خرید اپل تی وی در اپل واچ مراحل را دنبال کنید.

مجوز اپل واچ یا آیفون برای خریدهای یکباره و اشتراک در برنامه Movies/iTunes Store، برنامه Apple TV+ و برنامه های شخص ثالث در tvOS کار می کند.

نحوه مجوز خرید Apple TV در Apple Watch

  1. مطمئن شوید که Apple TV شما به روز شده است tvOS 15.4 و اپل واچ در سیستم عامل 8.5 را تماشا کنید
  2. برای خرید در Apple TV تأیید دوبار رمز عبور لازم است: تنظیمات > کاربران و حساب‌ها > حساب کاربری خود را انتخاب کنید > گذرواژه مورد نیاز > خریدها > همیشه یا بعد از 15 دقیقه
  3. هنگامی که روی دکمه خرید محتوا در Apple TV کلیک می کنید، اکنون به طور پیش فرض با دوبار کلیک کردن روی دکمه کناری اپل واچ شما (آیفون یا آیپد نیز) اجازه می دهد.
  4. شما حتی نیازی به کلیک بر روی دکمه “تأیید با دستگاه اپل” در Apple TV ندارید، پس از کلیک بر روی خرید، اعلان نزدیکترین دستگاه Apple شما به طور خودکار ظاهر می شود.
    • اگر ساعت خود را ندارید و iPhone/iPad خود را در نزدیکی ندارید، می‌توانید روی Apple TV انگشت خود را به سمت پایین بکشید تا «تأیید با گذرواژه» را انتخاب کنید تا آن را به‌صورت دستی وارد کنید.

آموزش های 9to5Mac را بیشتر بخوانید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی WatchOS 8.5 به اندازه iOS 15.4 تغییرات زیادی ایجاد نمی کند، اما ویژگی های جدید شامل صدای سیری جدید، ایموجی جدید و توانایی بازیابی ابزارهای پوشیدنی به صورت بی سیم با آیفون است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: