به لطف آیفون 13، رکوردی برای گوشی های هوشمند 5G به ثبت رسید

با 5G، iPhone SE به کاربران امکان دانلود و دانلود سریع‌تر، پخش ویدئو با کیفیت بالاتر، تعامل بی‌درنگ در برنامه‌ها و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ارائه آخرین نسل از فناوری و عملکرد با این قیمت کاری است که فقط اپل می تواند انجام دهد.

بر اساس داده های Counterpoint Research، تلفن های دارای فناوری پیشرفته 51 درصد از واحدهای فروخته شده را تشکیل می دهند. اتصال 5G به عنوان یک عامل کلیدی برای فناوری‌های متحول کننده مانند رانندگی خودکار و اتوماسیون کارخانه در نظر گرفته می‌شود و چین یکی از تهاجمی‌ترین کشورها برای گسترش دسترسی آن است. سازمان دیده بان مخابرات چین گفت که این کشور پوشش 5G را با افزودن 600000 ایستگاه پایه در سال جاری افزایش خواهد داد و تعداد کل را به بیش از 2 میلیون خواهد رساند. این کشور همچنین فروش گوشی های 5G را برای بزرگترین سازندگان تلفن همراه در جهان افزایش می دهد […]

این مدل با قیمت اولیه 429 دلار، پشتیبانی از 5G را برای طیف گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد و اپل در هنگام عرضه این ویژگی را برجسته می‌کند.

وایومینگ، ویرجینیای غربی، مین، آلاسکا و ورمونت در رتبه‌های انتهایی 5 قرار دارند که متوسط ​​سرعت دانلود 5G تنها 48.7 مگابیت بر ثانیه است.

عکس: 3TAN/پاشیدن

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ایلینوی با میانگین سرعت دانلود 5G 141.4 مگابیت بر ثانیه در رتبه اول قرار دارد. نیویورک، مینه سوتا، مریلند و نیوجرسی با سرعت های بین 128 تا 138.6 مگابیت بر ثانیه در رده پنجم قرار می گیرند.

بلومبرگ گزارش ها.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


نزدیک ترین برند، سامسونگ، تنها 12 درصد از فروش 5G را به خود اختصاص داده است، پس از آن شیائومی و ویوو هر کدام با 11 درصد و اوپو با 10 درصد قرار دارند. تمام مارک های دیگر در دسته “سایر” قرار گرفتند.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

رکورد جدیدی از تلفن های هوشمند 5G در ژانویه به ثبت رسید، زمانی که نسل پنجم تلفن های همراه برای اولین بار بیش از نیمی از کل فروش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دادند.

آزمایش‌های اخیر نشان داده‌اند که کجا می‌توانید سریع‌ترین و کندترین سرعت ۵G را در ایالات متحده پیدا کنید.

آیفون 13 نقش مهمی در این نقطه عطف ایفا کرد و بیش از یک سوم کل فروش تلفن های 5G را به خود اختصاص داد.

انتظار می‌رود که سهم اپل از بازار 5G به لطف عرضه آخرین مدل آیفون SE که دارای قابلیت‌های 5G است، در حال حاضر بیشتر افزایش یابد.

37 درصد پیشرو بازار اپل نیز به دلیل موقعیت قدرتمند آن در کشور تقویت شد.