خرید بک لینک تضمینی طبیعی و تخصصی رایگان جریمه گوگل واقعیت دارد؟ | گلدلینک

خرید بک لینک تضمینی طبیعی و تخصصی رایگان جریمه گوگل واقعیت دارد؟ | گلدلینک

البته امروزه استارت آپ ها معمولا از سرمایه گذار برای عملی کردن ایده های خود استفاده می نمایند. احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است. این پکیج شامل 25سایت قوی با قدرت دامنه بالا میباشد رپورتاژهای منتشر شده در این پکیج از قدرت صفحه بالایی برخوردار خواهند شد که به منظور افزایش کیفیت سئو و لینک سازی دائمی وبسایت شما بسیار موثر است .

تمامی سایت هایی که در راش وب بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اینجا اند. باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید! بله درست خواندید، اما باید گفت که این یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است. وقتی ربات های خزنده گوگل به سایتی سر می زنند تا آن را ایندکس کنند، تمام لینک های داخل آن را نیز بررسی می کنند. بک لینک های ویکی جزو بک لینک های معتبری به حساب میان اما لازم هست با یک شیوه صحیح ایجاد بشن. ما در نشونت از سرویس های ویکی برای تقویت شبکه لینک سازی استفاده می کنیم که می تونید این بک لینک رو به صورت جداگانه هم سفارش بدید.

  • به همین خاطر است که اصرار داریم هنگام خرید بک لینک و برای استفاده از این تکنیک بسیار محتاط عمل کنید.
  • در صورتی که خدمات بک لینک یا رپورتاژ EDU ارائه بشه در لیست همین صفحه قابل مشاهده هست.
  • RankWatch دارای یک ویژگی داشبورد عالی است که در آن می توانید مشخصات بک لینک خود را تجسم کنید.
  • مطالعات نشان می‌دهد که هر چه اعتبار برند بیشتر شود، اعتماد مخاطبان به آن افزایش می‌یابد.
  • یکی از مزایایی که خرید بک لینک برای شما به همراه دارد، دیده شدن برند شما در سایت‌های دیگر است.

البته فراموش نکنید که برای طبیعی سازی لینک سازی باید حتماً اقدام به ساخت انواع بک لینک به تعداد منطقی کنید. تفاوت این روش با خرید بک لینک سایت واید در این است زمانی که شما از مجموعه سایت به صورت پکیج بک لینک خریداری میکنید هزینه بسیار کاهش می یابد . در نتیجه درصورتی که قصد خرید بک لینک در کلمه کلیدی رقابتی دارید که نیازمند حجم زیادی از بک لینک میباشد این روش ارزان ترین و موثر ترین روش است. با ثبت تعداد زیادی لینک آن هم با کلمه کلیدی مشخص در سایت ها منجر به آن می گردد تا سایت شما جریمه شود. با آپدیت جدید گوگل و الگوریتم پنگوئن تشخیص غیر طبیعی بودن لینک ها کار سختی نخواهد بود. زمانی که شما به یکباره لینک خود را در سایت ها قرار می دهید و انبوهی از لینک ها را می سازید در واقع با این کار به گوگل اعلام می دارید که لینک ها غیر طبیعی می باشد.

روش های پیدا کردن بک لینک رقبا:

البته باید به خاطر داشته باشید که رفتار طبیعی در دریافت بک‌لینک از یک سایت یا مرتبط بودن آن می‌تواند میزان تاثیرگذاری را افزایش دهد. با خرید بک‌ لینک می‌توانید به سرعت در صفحه نتایج گوگل بهبود رتبه داشته باشید و خود را به نتایج برتر نزدیک کنید. همچنین استفاده از خرید بک لینک تک صفحه ای باعث کاهش بسیار زیاد هزینه های شما خواهد شد . اگر یک وب سایت یک لینک به برخی از محتوای موجود در وب سایت یا وبلاگ شما اضافه کند، پس این یک بک لینک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به سری مقالات سئو کلاه سیاه مراجعه کنید. اجازه بدهید با یک مثال در دنیای واقعی بک لینک را برایتان توضیح دهیم. فرض کنید که بیماری برای درمان به یک پزشک قلب مراجعه کرده و پزشک او را به یک پزشک متخصص‌تر ارجاع می‌دهد. در چنین شرایطی بیمار به‌خاطر اعتباری که از پزشک اول دریافت کرده است، به پزشک دوم اعتماد می‌کند. ابتدا باید گفت که گوگل در تلاش است که هسته خود را برای تشخیص سایت‌هایی که بک لینک زیاد یا اسپمی خریداری میکنند بروزرسانی کرده و آن‌ را بهینه کند. طبق بررسی ما ارزش لینک های داخل متن بسیار بیشتر از لینکهایی است که در فوتر یا هدر سایت قرار میگیرند.

به عنوان مثال در قالب لینک های پروفایلی و … هستند که جهت طبیعی سازی و موارد دیگه ساخته میشن و باعث قدرتمند شدن رویه اجرای لینک سازی سایت برای سایت شما میشن. در سرویس لینک سازی برنزی برای شما ۵ رپورتاژ خبری در سایتهای خبری مجله ای و ۱۰ رپورتاژ وبلاگی در وبلاگ های ایرانی و ۵ بک لینک متفرقه ثبت خواهد شد. در واقع اگر قصد داشته باشید در هر رپورتاژ ۳ لینک درج کنید، از اونجایی که کلا در پکیج برنزی ۱۵ رپورتاژ قابل ثبت هست، مجموعا تا ۴۵ لینک قابل ایجاد هست. البته با توجه به میزان سفارشات شما به عنوان همکار ممکن هست این تخفیف رو افزایش بده.

لینک سازی تقویتی (کامنتی)

توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید. همچنین میتوان برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی وب سایت خود ازین نوع لینک به عنوان تقارن کننده لینک های سایت استفاده نمود. در زیر نمونه کارها و بیزینس های فعال مربوط به شرکت بهترین بک لینک میباشد. تاثیرات مربوط به بک لینک به طور میانگین پس از تقریبا دو هفته در نتایج گوگل و همچنین گوگل کنسول قابل مشاهده و روعیت خواهد بود .

بک لینک های DoFollow یا همون فالو ، نقش بزرگی در بازاریابی دیجیتال برای بهبود رتبه یک صفحه وب در موتورهای جستجو و هدایت ترافیک طبیعی بیشتر از گوگل به وب سایت یا وبلاگ شما ایفا می کند. وقتی شما اقدام به خرید بک لینک می‌کنید، در واقع نام برند خود را در سایت‌های مختلف و مهم ثبت می نمایید. زمانی که سایت دیگری در مطالب و محتوای خود، به صفحه اصلی یا سایر صفحات سایت ما لینک می دهد، فرایند ساخت بک لینک صورت گرفته است. رسیدن به چنین جایگاه و اعتباری، قطعاً به تلاش و کار مداوم و درجه یک نیاز دارد.

خرید بک لینک