خرید و قیمت گوشی اپل استوک iPhone 11 حافظه 128 گیگابایت ا Apple iPhone 11 Stock 128 GB ترب

پنل جلو و پشت iPhone 11 از جنس شیشه است و بین دو پنل شیشه ای، فریمی از جنس آلومینیوم سری 7000 قرار گرفته که به جذابیت بیشتر گوشی کمک کرده است. این دستگاه با ابعاد کلی 8.3 × 75.7 × 150.9 میلیمتر دارای 194 گرم وزن می باشد. صفحه نمایش این اسمارت فون با ابعاد 9to5mac 6.1 اینچ، از نوع Liquid Retina IPS LCD می باشد که در واقع به نوعی مدل جدید گوشی آیفون XR به شمار می آید. نسبت ابعاد نمایشگر به قاب گوشی 79 درصد بوده و همچنین صفحه نمایش این گوشی با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ دارای رزولوشن 1792 × 828 می باشد.

گوشی موبایل اپل مدل zaa iPhone 13 Pro Max A2644 دو سیم‌ کارت حافضه256 گیگ

دوربین دوم برای تمام اعضای سری آیفون 11 کاملاً جدید است، اما در گوشی‌های هوشمند اندرویدی تقریباً رایج است. این مدل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بعنوان لنز اولتراواید و یا فوق عریض استفاده می‌کند. متأسفانه هیچ OIS و فوکوس خودکاری برای این لنز تعبیه نشده و این موضوع تنها منحصر به گوشی آیفون ۱۱ نیست، بلکه در مدل‌های Pro نیز وجود دارد. علی‌الرغم اینکه انتظار داشتیم این لنز جزئیات بیشتری را ثبت کند، ولی با این حال از این نظر می‌توان گفت ثبت جزئیات در حد قابل قبول و کافی است. اصلاح خودکار اعوجاج نیز توسط دوربین اولتراواید انجام می‌شود و رنگ‌ها، کنتراست و محدوده دینامیکی با دوربین اصلی مطابقت دارند. گوشی آیفون11 همانند سری‌های قبلی از Nfc پشتیبانی می‌کند و همچنان خبری از جک 3.5 میلی‌متری و درگاه حافظه خارجی نیست.

  • ظرفیت 512 از روی آیفون 11 حذف شده و اپل این محصول رو با 3 ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایت معرفی کرده.
  • موبایل 140 را می‌توان یکی از بروزترین فروشگاه‌های تلفن همراه در ایران دانست که هدفش حمایت از همه اقشار جامعه می‌باشد.
  • دوربین‌های گوشی روی یک مربع مات روی بدنه درخشان گوشی قرار گرفته‌اند (در گوشی‌های Pro، این وضعیت کاملاً برعکس است و مربع دوربین‌ها با رنگی درخشان روی سطحی مات بدنه گوشی جا خوش کرده است.
  • علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.
  • اما نقطه‌ضعفی که باید به آن اشاره کنیم این است که حالت شب در زمان استفاده از سنسور فوق‌عریض وجود ندارد و همین باعث می‌شود که تصاویر گرفته شده در این دو حالت مانند شب و روز متفاوت باشند.

این گوشی با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت روانه بازار می شود. IPhone 11 از باتری قدرتمند 3110 میلی آمپر ساعت برخوردار است که قابلیت شارژ سریع 18 وات را دارد. این مدل از گوشی موبایل از سه دوربین مجزا با رزولوشن 12 مگاپیکسل بهره برده و دارای دو دوربین سلفی با رزولوشن 12 مگاپیکسل می باشد که می تواند عکسبرداری و فیلمبرداری را با کیفیت بهتری ثبت نماید. این محصول دارای یک شیار سیم کارت است که قادر به پشتیبانی از سیم کارت های با سایز نانو سیم را دارد. شرکت اپل در دهم سبتامبر 2019 گوشی آیفون 11 پرو را وارد بازار کرده است، این گوشی قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی را دارد. سیستم عامل آن IOS ورژن 13 می باشد که تا ورژن 13.6 قابل آپدیت و بروز رسانی می باشد.

یک ویژگی دیگر آیفون 11 پرو مکس، حالت عکس برداری در شب است و حالت خودکار دارد و زمانی که پرتو نور کمتر از 10 lux باشد، بصورت خودکار به حالت شب می‌رود. به نظرم اپل بهتر بود فضای ذخیره بیشتری برای شروع، در گوشی ها قرار می‌داد. مثلا با 128 گیگ شروع می‌کرد و روی ظاهر جلوی گوشی بیشتر کار می‌کرد چون خیلی شبیه به نسل قبلیش یعنی آیفون x بنظر میاد.

معایب آیفون ۱۱

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. استفاده شده که همین چیپست پرقدرت باعث تفاوت زیادی بین گوشی های آیفون و اندرویدی شده است. اما نقطه ضعفی که میتوان به آن اشاره کرد این است که درشب نمیتوانید از سنسور فوق عریض استفاده کنید که باعث تفاوت عکاسی در شب و روز میشود.