خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت 17 بهمن دیجی سنتر | 9to5mac Farsi

به جز این موارد توجه به قیمت خرید موبایل شیائومی و زمان مناسب برای خرید هر مدل از اون هم اهمیت بالایی داره. با تعیین نیازهاتون می‌تونین در زمان خرید اینترنتی گوشی شیائومی، همه مؤلفه‌های لازم رو بررسی کنین و مدلی رو انتخاب کنین که بیشترین امکانات لازم رو به شما ارائه می‌ده. در بخش زیر به مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب و خرید گوشی شیائومی نگاهی مختصر می‌ندازیم. کیفیت موبایل شیائومی در حد رقبای بزرگی مثل سامسونگ هست و کیفیت خیلی خوب اون باعث شده که کاربرها از داشتن ابزار فوق‌العاده با یک قیمت مناسب بهره‌مند بشن. کمپانی شیائومی محصولاتش رو فقط کمی بیشتر از مواد اولیه ساخت گوشی‌ها یا محصولات قیمت‌گذاری می‌کنه. به این معنی که این کمپانی سود کمی رو برای فروش محصولاتش در نظر گرفته و به‌کارگیری این استراتژی باعث شده که تفاوت قیمت خیلی زیادی بین شیائومی با برندهای دیگه وجود داشته باشه.

اگر برای اولین بار با گوشی شیائومی کار کنید متوجه راحت و سریع بودن کار با آن خواهید شد. این نکته ی مثبت به خاطر وجود سیستم عامل MIUI است که کار با گوشی شیائومی را لذت بخش و خوشایند کرده است. باتری های به کار رفته در گوشی شیائومی قابلیت شارژ سریع داشته و علاوه بر آن برای کار مداوم و طولانی مدت بسیار مناسب اند.

  • در حال حاضر یکی از سبک وزن‌ترین گوشی‌های دنیا گوشی شیائومی Mi11 lite هست که فقط با 157 گرم در کنار وزن پایین، لقب باریک‌ترین گوشی 5G رو در سال 2021 به خود گرفته.
  • بخش عمده‌ای از فعالیت این شرکت به تولید و ساخت موبایل‌های هوشمند محدود می‌شود.
  • شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانه‌ی بازار شده است.
  • با من همراه باشین تا در بخش زیر سه دلیل اصلی برای این مسئله رو به زبانی ساده برای شما عزیزان بیان کنم.

به همین دلیل باید مبلغ جداگانه‌ای برای رجیستری این گوشی‌ها بدین یا اون رو خودتون رجیستری کنین که دردسر زیادی داره. از این رو در خرید گوشی شیائومی دقت کنین که روی جعبه برچسب رجیستری کالا وجود داشته باشه. شیائومی که در سال ۲۰۲۰، صاحب ۱۱ درصد از بازار گوشی موبایل در جهان بود، برای رسیدن به این نقطه باید از شانه‌های اپل بالا می‌رفت.

سری های گوشی شیائومی از گذشته تا امروز

گوشی های شیائومی که دارای صفحه نمایش های جدید ، تشخیص چهره ، حسگر اثر انگشت ، سیستم دوربین چندگانه و طراحی خاص هستند ، همیشه در جایگاه مهمی در صنعت تلفن همراه قرار دارند. با ساخت و طراحی مناسب اولین گوشی خود را وارد بازار کرد و در طول این سال‌ها با تلاش روزافزون شرکت و گروه بزرگ شیائومی به‌عنوان یک برند در ساخت و طراحی موبایل گوشی‌های میان رده برای خود یک جایگاه مناسب در سطح بین‌المللی ایجاد کرد. خط تولید گوشی شیائومی با طراحی انواع مدل‌های جدید در بازار موبایل ایران، برای همه افراد با بودجه‌های کم یا زیاد مناسب به نظر می‌رسد. مشخصات گوشی شیائومی باعث شد، کاربران هنگام مقایسه قیمت گوشی ها ناگزیر از انتخاب گزینه‌ی دارای می یا ردمی باشند. از این رو، شرکت چینی که رفته رفته اپل چین هم لقب گرفته بود خیلی زود به یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند بدل شد.

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A با حافظه ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت

خرید گوشی شیائومی با گارانتی و قیمت مناسب نسبت به بقیه کمپانی‌ها، باعث شده کاربرهای زیادی برند گوشی‌شون رو تغییر بدن و به شیائومی رو بیارن. قیمت های پایین گوشی شیائومی دو دلیل اصلی دارد اول اینکه شیائومی محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به مشتری یکی از دلایل مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی است. دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد. یکی از دلایل شهرت و محبوبیت گوشی‌های شیائومی، رابط کاربری زیبا و چشم‌نواز این برند است که با عنوان MIUI شناخته می‌شود.

البته اگر وجود زبان فارسی در منوها برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که رام چین فاقد هر زبانی غیر از چینی و انگلیسی است. همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند. به عنوان مثال شیائومی 11 مجله خبری محصولات اپل تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد. گلکسی A73 سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند و همین نشان می‌دهد که تراشه 11 تی پرو شیائومی تا چه حد قوی‌تر است.

http://1gamer.ir