خوانندگان تئاتر Apple Tower را با عکس های آیفون مورد علاقه خود از لس آنجلس جشن می گیرند

با تشکر از همه عکاسانی که تصاویر را ارسال کردند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

برای راه اندازی اشتیاق جدید به سینما، یک عکاس یک کپی از آن را دریافت می کند FilmiC Pro. من به ویژه مجذوب عکس های پر جنب و جوش و آفتابی آجی ویلسون از درختان نخل و نقاشی دیواری “گونه های در معرض خطر” امیلی وینترز در پیاده روی ساحل ونیز شدم. عکس های آجی به طور مستقیم در زیر تعبیه شده است.

درباره تئاتر Apple Tower بیشتر بدانید با این تجربه تعاملی. پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

طی دو هفته گذشته، خوانندگان خلاقانه ترین عکس های خود را ارسال کرده و عشق خود را به لس آنجلس به اشتراک گذاشته اند. چند تصویر مورد علاقه در زیر برجسته شده است. عکس های ارسالی از هر تاریخی و از هر مدل آیفون پذیرفته شد. این جشنی برای آخرین و بهترین مشخصات فنی نبود، جشن هنر عکاسی بود.

تئاتر Apple Tower اکنون باز است در مرکز شهر لس آنجلس برای جشن افتتاح رسمی اولین فروشگاه اپل در مرکز شهر و اولین پروژه بازسازی تاریخی بزرگ، از خوانندگان دعوت شد تا به اشتراک بگذارند عکس های مورد علاقه آنها در LA گرفته شده در آیفون. بریف های خلاقانه عکاسان را با یک سوال به چالش کشیدند: چه چیزی لس آنجلس را برای شما خاص می کند؟

برای عکاس شدن نیازی به جدیدترین و بهترین دوربین ندارید. شما فقط به یک ایده و کنجکاوی برای کشف نیاز دارید. برخی از خوانندگان عکس های گرفته شده با iPhone 4s را به اشتراک گذاشتند که هنوز هم برای آنها معنادار است:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

عکس مارتین کاسترو لیال از تئاتر برج اپل در روز افتتاحیه قوانین عکاسی را برای تفسیر مجدد گنبد سقفی بازسازی شده فروشگاه به چالش می کشد: