در اینجا آمده است که کاربران اپل چقدر آیفون های خود را نگه می دارند

از سال 2019 تا 2021، مشتریان اپل گوشی‌های خود را طولانی‌تر و طولانی‌تر نگه داشته‌اند، به طوری که 34 درصد از آن‌ها آیفون سه سال یا بیشتر داشتند.

برای توضیح همه به‌روزرسانی‌هایی که به نظر می‌رسید در سال 2022 اتفاق افتاد، CIRP فکر می‌کند که احتمالاً ترکیبی از خرید آیفون ناشی از کووید، بررسی‌های محرک دولتی بوده است، «و اختلال در هزینه‌های سفر و سرگرمی به مصرف‌کنندگان کمک کرده است تا مدل‌های جدید را بخرند».

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که این عوامل ممکن است با «برنامه‌های مبادله‌ای تهاجمی‌تر که ارزش استثنایی برای تلفن‌های دست‌خورده نسبتاً جدید ارائه می‌دهند» همسو باشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

جالب اینجاست که به نظر می رسید این روند در سال 2022 به طور ناگهانی ادامه داشته باشد، با این حال، آخرین داده های مارس امسال نشان می دهد که اکثر کاربران اپل گزارش می دهند که آیفون های خود را برای 2 تا 3 سال یا بیشتر نگه داشته اند.

مارس 2021 همچنان اوج میانگین سنی آیفون ها بود، اما نتایج سال 2023 به این اعداد نزدیک می شود.

کاربران چقدر آیفون را نگه می دارند

هفته گذشته، گزارش CIRP را دیدیم که اپل به میانگین قیمت بالای فروش آیفون در تمام دوران رسیده است. امروز این شرکت مطالعه‌ای منتشر کرد که نشان می‌دهد کاربران اپل چقدر آیفون‌های خود را قبل از ارتقا نگه می‌دارند، در اینجا نتایج نشان می‌دهد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم این روند طولانی‌تر نگه‌داشتن آیفون‌ها در ماه‌ها و سال‌های آینده چگونه عمل می‌کند.

در حالی که اپل به میانگین قیمت فروش جدید آیفون نزدیک به 1000 دلار رسید و در ماه مارس امسال رکوردی را برای درآمد آیفون ثبت کرد، گزارش جدید CIRP نشان می دهد که این شرکت ممکن است شاهد کاهش تقاضا برای گوشی های هوشمند خود باشد.