در اینجا نحوه به اشتراک گذاری Apple Card با مالک مشترک و خانواده آورده شده است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Apple Card Family Sharing در رویداد Spring Loaded این شرکت در ماه آوریل معرفی شد. اکنون با iOS 14.6، برخی از ویژگی ها هستند به طور رسمی زنده و انعطاف بسیار بیشتری را برای کارت اعتباری به ارمغان می آورد. و دو ویدیوی جدید امروز نشان می دهد که چگونه اپل کارت را با اعضای خانواده 13 ساله یا بالاتر به اشتراک بگذارید.

در جولای 2021: می‌توانید یکی دیگر از مالکان Apple Card را دعوت کنید تا محدودیت‌های اعتباری را ترکیب کرده و یک حساب مالکیت مشترک ایجاد کند.

نحوه اشتراک گذاری کارت اپل با اشتراک گذاری خانوادگی

  • به برنامه Wallet در آیفون خود بروید و Apple Card را انتخاب کنید
  • روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید
  • اکنون انتخاب کنید کارت من را به اشتراک بگذارید > ادامه هید
  • انتخاب کنید که می خواهید Apple Card را با چه کسی به اشتراک بگذارید (یا شخص جدیدی را به اشتراک گذاری خانوادگی دعوت کنید)
  • انتخاب کنید که آیا می خواهید آنها مالک مشترک یا شرکت کننده باشند
  • از دستورات، از جمله توانایی تعیین محدودیت هزینه برای شرکت کنندگان پیروی کنید
  • در نهایت برای آنها دعوت نامه ارسال می کنید تا قبول کنند

مراحل را در ویدیوهای زیر مشاهده کنید:

اولین ویدیو نحوه اضافه کردن یک مالک مشترک به Apple Card خود را توضیح می دهد. طرف مقابل باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و شما باید درآمد ترکیبی خود را در اختیار اپل/گلدمن ساکس قرار دهید. همچنین به آنها اجازه می دهد اعتبار ایجاد کنند و “مسئولیت همه فعالیت های حساب” را به اشتراک بگذارند. و مالکان مشترک می توانند اپل کارت تیتانیوم فیزیکی خود را سفارش دهند.

با این حال، در یک لینک سند پشتیباناپل می گوید ادغام دو حساب اپل کارت موجود در یک حساب تا ماه جولای در دسترس نخواهد بود.

ما Apple Card Family را طراحی کردیم زیرا فرصتی را دیدیم تا روشی را که همسران، شرکا و افرادی که بیشتر به آنها اعتماد دارید، کارت‌های اعتباری را به اشتراک می‌گذارند و با هم اعتبار جمع می‌کنند، دوباره اختراع کنیم. عدم شفافیت و درک مصرف‌کننده از نحوه محاسبه امتیازات اعتباری وجود ندارد جنیفر بیلی، معاون اپل در Apple Pay، گفت: دارنده حساب اصلی از یک کارت اعتباری استفاده می‌کند، زیرا دارنده حساب اصلی از مزایای ایجاد اعتبار سابقه اعتباری قوی برخوردار است، در حالی که دیگری این کار را نمی‌کند. مردم تاریخچه اعتباری خود را با هم به عنوان یکسان بسازند.”

اپل همچنین نشان می دهد در پیام اتاق مطبوعات که “مشتریان موجود Apple Card همچنین می توانند حساب های Apple Card خود را ادغام کنند و انعطاف پذیری یک حد اعتبار مشترک بالاتر را فراهم کنند و در عین حال APR پایین هر دو حساب را حفظ کنند.”

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ویدئوی دوم نحوه اضافه کردن پنج “شرکت کننده” را به اپل کارت خود توضیح می دهد. این می تواند یک عضو واقعی خانواده یا، همانطور که اپل اشاره می کند، حتی یک دوست باشد.

جنیفر بیلی، معاون اپل پی بیشتر به اشتراک گذاشت چرا راه اندازی این ویژگی مهم بود: