در اینجا نحوه تبلیغ کارت اعتباری جدید اپل به مشتریان آیفون آورده شده است

اگر تبلیغ را نمی‌بینید یا آن را از برنامه کیف پول حذف کرده‌اید، می‌توانید روی علامت + در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، روی «ادامه» ضربه بزنید، سپس Apple Card را انتخاب کنید تا یک برنامه راه‌اندازی شود.

یک دکمه اعمال فوری هنگام ضربه زدن روی تبلیغ وجود دارد تا کل داستان اپل کارت باز شود که ویژگی های آن مانند ثبت نام فوق العاده سریع، پشتیبانی از طریق iMessage، روزانه نقدی، تاکید بر حفظ حریم خصوصی و امنیت، بدون هزینه، کاربر تمیز و ساده را برجسته می کند. رابط برای بودجه بندی، کارت تیتانیوم و موارد دیگر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی اکنون که اپل کارت رسما راه اندازی شد، آیفون کاربران یک تبلیغ جدید برای محصول در بالای برنامه کیف پول خواهند دید. پیش از این، کاربران باید روی نماد + در گوشه سمت راست بالا ضربه می زدند و سپس Apple Card را انتخاب می کردند. اکنون، یک داستان به سبک اپ استور در بالای برنامه کیف پول قرار دارد تا کاربران را تشویق کند تا برای کارت اعتباری با متن “شروع استفاده از اپل کارت در چند دقیقه” درخواست دهند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


به روز رسانی: اپل همچنین اپل کارت را در یک تاریخچه فروشگاه App در iPad:

Apple Card بخشی را در برگه فروشگاه برنامه Apple Store دریافت می کند، حتی اگر محصولی نباشد که بتوانید آن را در سبد خرید خود قرار دهید. حدس بزنید که منطقی است زیرا این یک ابزار خرید است – اما نمی‌دانید که آیا ما بعداً خدمات دیگری را در اینجا خواهیم دید pic.twitter.com/m7UTXRXcok

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل همچنین شروع به تبلیغ کارت اعتباری جدید خود در اپلیکیشن اپل استور و همچنین در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود با تابلوهایی با این مضمون « کارت اینجاست. با اپل کارت 3% پول روزانه از اپل دریافت کنید. »

پس از عرضه اپل کارت به گروهی از کاربران از دو هفته پیش، دیروز به طور رسمی در دسترس عموم قرار گرفت. همراه با قرارداد جدید بازگشت نقدی ۳ درصدی با اوبر که دیروز انجام شد، در اینجا نحوه تبلیغ کارت اعتباری جدید اپل در اپلیکیشن Wallet، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و موارد دیگر آورده شده است.

الان شروع شده…@MichaelSteeber pic.twitter.com/pGvV249vHw

اگر قصد درخواست اپل کارت را دارید، راهنمای ما برای بررسی رایگان امتیاز اعتباری خود را بررسی کنید.

این شرکت تلاش زیادی برای معرفی محصول جدید انجام می دهد. امروز صبح، اپل همچنین یک حساب کاربری توییتر برای اپل کارت ایجاد کرد. گزارش اخیر JD Power حاکی از آن است که آگاهی مصرف کنندگان “به طور قابل توجهی بالا” است و انتظار می رود که Apple Card موفقیت آمیز باشد. با این حال، برخی از تحلیلگران بر این باورند که گلدمن ساکس ممکن است از این شراکت متحمل ضرر شود.

— مایکل استیبر (@MichaelSteeber) 20 آگوست 2019