در iPadOS 14 به طور همزمان با سیری و برنامه ها تعامل داشته باشید

آیدن آلدرسون یک ویدیوی نمایشی کوتاه ارسال کرد که از سیری سؤالی پرسید و همزمان در برنامه تنظیمات پیمایش کرد. این مورد به گرمی توسط همکاران Redditors مورد استقبال قرار گرفت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تجربه شخصی من با iPadOS 14 مثبت بوده است. در حالی که پیشرفت‌های فردی عمدتا جزئی هستند، تفاوت شگفت‌انگیز زیادی در تجربه ایجاد می‌کنند. انتشار عمومی iPadOS 14 beta 6 دیروز منتشر شد.

با این حال، تا کنون، به نظر می رسد تعامل مجاز با برنامه ها بسیار ناسازگار است. تلاش‌های ورودی هنگام صحبت کردن Siri نادیده گرفته می‌شوند، در حالی که گاهی اوقات ضربه زدن کار می‌کند و برخی دیگر حتی در همان برنامه کار نمی‌کنند. واضح است که در حال حاضر باگ است، بنابراین باید منتظر بمانیم تا بفهمیم رفتار مورد انتظار چیست.

یکی از پیشرفت‌های بزرگ در iOS 14 و iPadOS 14 این است که سیری دیگر کل صفحه را در اختیار نمی‌گیرد. با این حال، در نسخه‌های بتا اولیه، نمی‌توانستید همزمان با سیری و برنامه‌ها تعامل داشته باشید. انجام هر کاری با یک برنامه، حتی اسکرول کردن، سیری را برمی گرداند.

“آره!!!”

“حالا آن را برای iOS نیز کار کنیم.”

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

“تغییر باور نکردنی!”

یک Redditor متوجه شد که این مورد دیگر در iPad از زمان iPadOS 14 بتا 5 وجود ندارد.

“این یک تغییر بزرگ است. قبلا، زمانی که سیری در چشم بود، یک بلوک بهره وری بزرگ بود، اما اکنون کمتر مانعی دارد.

“چنین به روز رسانی آشکار. خوشحالم که الان اینجاست!”

برای خروج از سیری در iPad، می‌توانید سیری را به سمت راست بکشید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این بهبود به iPadOS محدود می شود: پیمایش در یک برنامه در آیفون همچنان باعث بسته شدن سیری می شود. این واکنش‌های متفاوتی را در Reddit ایجاد کرد، برخی معتقدند که باید در هر دو دستگاه یکسان عمل کند، برخی دیگر آن را در صفحه نمایش کوچک آیفون کمتر مفید می‌دانند.

“من آن را در iPadOS دوست دارم زیرا هنوز فضای قابل استفاده زیادی در حالی که سیری درگیر است وجود دارد و من معمولاً از آن با دو دست استفاده می کنم. با این حال، آیفون، من خیلی ترجیح می دهم بتوانم روی صفحه نمایش برای رد کردن ضربه بزنم و چیز زیادی نمی بینم. به دلیل داشتن صفحه نمایش محدود در مقایسه با iPad، قادر به تعامل با پس زمینه است.

“این خبر خوبی است!”