دیمر/سوئیچ Lutron Diva و Claro HomeKit در شش رنگ، لوازم جانبی جدید برای کنترل چند مکان

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


به خاطر داشته باشید که برای راه اندازی و راه اندازی HomeKit (یا Google Assistant/Alexa) به Lutron Caséta Smart Hub برای Diva و Claro Smart Dimmer/Switch نیاز دارید.

Lutron مدت‌هاست که امکان اضافه کردن یک سوئیچ بی‌سیم اضافی را برای کنترل روشنایی هوشمند Caséta خود با ریموت دیواری Pico ارائه می‌دهد، اما اکنون راه دیگری را برای مدیریت تنظیمات چند محله سه طرفه یا بیشتر ارائه می‌دهد.

لوترون می‌گوید هدف محصولات جدید Diva و Claro ارائه گزینه‌های بیشتر برای سبک و کنترل به صاحبان خانه و نصاب‌ها است. و در واقع باید به راحتی با هر فضای داخلی خانه با جدیدترین دیمر Diva و سوئیچ Claro هماهنگ شود که اکنون در شش رنگ موجود است.

طیف جدیدی از تکمیل برای Diva و Claro

  • مشکی
  • رنگ قهوه ای
  • خاکستری
  • بادام سبک
  • عاج
  • سفید

لوازم جانبی هوشمند Claro اکنون در Home Depot با قیمت 39.95 دلار در دسترس است.

برداشت 9toMac

طیف شش رنگ اکنون از طریق The Home Depot در دسترس است. دیمر هوشمند Diva با قیمت 69.95 دلار و سوئیچ هوشمند Claro 59.95 دلار قیمت دارد.

سوئیچ لوازم جانبی هوشمند Claro

همچنین دیدن گزینه سیمی جدید برای لوازم جانبی هوشمند Claro که انتخاب بیشتری برای بهترین راه‌اندازی روشنایی هوشمند شما ارائه می‌دهد بسیار عالی است. برای کسانی که دوست دارند یک تجربه سنتی را با کنترل هوشمند ترکیب کنند، Lutron توصیه من است (و آنچه در خانه خودم استفاده کرده ام).

این به طور ویژه برای کار با دیمر هوشمند Diva و سوئیچ هوشمند Claro طراحی شده است و با طراحی سبک پارویی مطابقت دارد. و چون سیمی است، لوازم جانبی هوشمند Claro تعداد دستگاه‌های موجود در هاب هوشمند Caséta را تغییر نمی‌دهد.

دیمر هوشمند Diva و سوئیچ هوشمند Claro از طراحی شیک و به سبک دست و پا استفاده می کنند و برای نصب نیازی به سیم خنثی ندارند. در مقایسه با دیمر هوشمند چهار دکمه ای در محدوده مجهز به Caséta HomeKit، زیبایی شناسی سنتی تری دارد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

به گفته Lutron، «سوئیچ لوازم جانبی هوشمند Claro به صاحبان خانه و متخصصان نورپردازی گزینه دیگری برای اضافه کردن کنترل سیمی، سه طرفه یا چند مکان در حداکثر 10 مکان دیگر می دهد.»

در سپتامبر، Lutron خط خود را از دیمرها و سوئیچ‌های هوشمند با پشتیبانی از Caséta HomeKit با محصولات Diva و Claro گسترش داد. اکنون برای CES، این شرکت رنگ‌های موجود را گسترش داده و سوئیچ لوازم جانبی هوشمند جدید Claro را برای کنترل چند مکان سیمی معرفی کرده است.

در حالی که هر دوی این راه اندازی ها ممکن است ظریف به نظر برسند، Lutron بیشتر از رقبا متمایز است. بسیاری از شرکت ها در مورد سوئیچ های هوشمند بیش از یک یا دو رنگ ارائه نمی دهند، چه رسد به شش رنگ. اکنون صاحبان خانه دیگر مجبور نیستند برای یافتن ترکیب مناسب برای دکوراسیون خود هنگام افزودن یا تعویض سوئیچ های هوشمند سازش کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: