رئیس کوالکام تراشه جدید M1 اپل را “نشانه بسیار خوبی” برای آینده محاسباتی می نامد.

می توانید قسمت کامل سریال را گوش دهید Edgecast بر روی اینترنت اینجا یا در پادکست های اپل در اینجا.

کوالکام و اپل زمانی درگیر نبرد حقوقی تلخی بر سر مودم های سلولی و صدور مجوز بودند، اما اکنون کریستیانو آمون، رئیس کوالکام، تراشه جدید M1 اپل را تحسین می کند. در یک مصاحبه با لبهآمون گفت موفقیت M1 باورهای کوالکام در آینده محاسباتی را تایید می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

در وبسایت این هفته Edgecastاز آمون پرسیده شد که شرکت هایی مانند کوالکام و مایکروسافت چه درس هایی می توانند از M1 بیاموزند. آمون توضیح داد:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

رئیس کوالکام همچنین اشاره کرد که انتقال اپل به پردازنده های ARM به پیشبرد کل صنعت کمک می کند. شایان ذکر است که کوالکام به تازگی از پردازنده پرچمدار جدید خود یعنی اسنپدراگون 888 رونمایی کرده است.

یکی از چیزهای عالی در مورد M1، نحوه دیدن آن، ما در مورد این اعلامیه بسیار هیجان زده هستیم. خیلی خوشحال. و تشکر از اپل برای اعتبار بخشیدن به اعتقاد ما. این اساساً باورهای ما را تأیید می کند که، می دانید، کاربر تلفن همراه آنچه را که از تجربه رایانه شخصی می خواهد تعریف می کند.

بنابراین در کل نشانه بسیار خوبی است. اکوسیستم حرکت خواهد کرد و نشان داد که مایکروسافت و کوالکام در مسیر درستی بودند. این در مورد عمر باتری است، آن را در مورد اتصال، آن را در مورد یک تجربه رسانه ای کاملا متفاوت است.

همچنین در این مصاحبه، آمون در مورد آینده 5G صحبت کرد – طبیعتاً دیدگاه های او فوق العاده خوش بینانه است. این درحالی است که ظاهرا اپل کار روی توسعه اولین مودم سلولی داخلی خود را برای دستگاه های آینده آغاز کرده است.

و با افزودن اپل به این مکالمه، متوجه می شوید که اکوسیستم در حال حرکت است. مثال خوب: فکر می‌کنم احتمالاً همین هفته بود، اگر نه هفته قبل، ادوبی مجموعه‌ای از برنامه‌ها را معرفی کرد که همه آنها بومی ARM هستند. و هنگامی که آن را بومی ARM کردید، عملکرد آن افزایش می‌یابد زیرا اکنون با برنامه سازگاری دارید.