راهنمای آیفون و iOS 16

اپلیکیشن Messages امسال با iOS 16 به‌روزرسانی‌های ارزشمندی دریافت می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب، امکان لغو ارسال iMessages در آیفون است. ما را دنبال کنید تا نگاهی عملی به نحوه عملکرد این ویژگی، محدودیت‌های آن و تجربه شخص دیگری داشته باشیم.

ویژگی لغو iMessage در iOS 16 چگونه است:

unsend iMessages iPhone
این مقاله توسط Mosyle، تنها پلتفرم یکپارچه اپل برای شما آورده شده است. Mosyle به طور کامل 5 برنامه مختلف را در یک پلتفرم فقط اپل ادغام می کند و به کسب و کارها اجازه می دهد تا به طور خودکار همه دستگاه های اپل خود را مستقر، مدیریت و محافظت کنند. همین امروز برای یک حساب کاربری رایگان درخواست دهید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

درباره iOS 16 بیشتر بدانید:

شما نیازی به تایید عمل ندارید، به محض اینکه iMessages را در آیفون ارسال نکنید، یک انیمیشن کوچک خواهید دید که در آن منفجر می شوند و ناپدید می شوند.

عدم ارسال پیامک در ios

هشدارها و محدودیت ها

توسط Mosyle، تنها پلتفرم یکپارچه اپل برای شما آورده شده است. Mosyle به طور کامل 5 برنامه مختلف را تنها در یک پلت فرم اپل یکپارچه می کند. سازمان‌ها می‌توانند به‌طور خودکار همه دستگاه‌های اپل خود را مستقر، مدیریت و محافظت کنند. برای یادگیری نحوه قرار دادن ناوگان اپل خود در خلبان خودکار با قیمتی که باورش سخت است، یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید.

اما یک جنبه جالب این است که اعلان iMessage به همراه پیام در هنگام عدم ارسال در دستگاه آنها حذف می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


و اگر شخصی که پیام اصلی را دریافت کرده در iOS 16 باشد، هشداری را در تاپیک دریافت می کند که پیامی ارسال نشده است (به پایین مراجعه کنید).

برنامه پیام‌های اپل تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های جدید را با iOS 16 به دست می‌آورد. سه مورد بزرگ عبارتند از توانایی ویرایش iMessages، لغو کامل iMessages و علامت‌گذاری پیام‌های متنی به عنوان خوانده نشده.

در زیر به نحوه عملکرد لغو ارسال iMessages در آیفون خواهیم پرداخت. ما همچنین راهنمای دقیقی در مورد نحوه کار ویرایش iMessage داریم:

Unsend iMessages: راهنمای iPhone iOS 16

  1. در حال اجرای iOS 16 در آیفون، برنامه Messages را باز کنید
  2. مکالمه و پیام خاصی را که می خواهید لغو کنید پیدا کنید
  3. فشار طولانی روی پیام
  4. شير آب لغو ارسال
  5. لغو ارسال تا 2 دقیقه پس از ارسال کار می کند
    • اپل خاطرنشان می‌کند که وقتی سعی می‌کنید iMessages را که برای شخصی که iOS 15 یا نسخه‌های قبلی را اجرا می‌کند، لغو ارسال کنید، ممکن است همچنان بتواند آنها را ببیند.

بنابراین آنها می بینند که شما از این ویژگی استفاده کرده اید، اما ممکن است ندانند که چیست (تا زمانی که پیش نمایش متن را هنگام ارسال پیام اصلی مشاهده کنند).

اس ام اس ارسال نکردن صفحه نمایش آیفون

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

فراتر از محدودیت 2 دقیقه ای برای عدم ارسال، مهم است به خاطر داشته باشید که اگر شخص در iOS 16 که شما ارسال کرده اید نیست، پس شما به آن ارسال نکرده اید. “iMessage، اپل هشدار می دهد که “ممکن است همچنان بتواند شما را ببیند. پیام.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: