فروش آیفون 14 پرو با چرخه های طولانی به روز رسانی و معاملات اپراتور هدایت می شود

برخی معتقدند اپل از سطح تقاضا برای مدل های گران تر غافلگیر شده است.

آمیت داریانانی، تحلیلگر Evercore ISI در گزارشی در این هفته گفت: «داده‌ها همچنان به تقاضای قوی برای آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس اشاره می‌کنند که می‌تواند تأثیر مثبتی هم بر ترکیب و هم بر حاشیه سود داشته باشد». […]

ایوز می‌گوید: «تخفیف‌ها و تبلیغات شرکت‌های مخابراتی مهم هستند. با 800 تا 1000 دلار تخفیف برای آیفون‌های جدید، اپراتورها از مصرف‌کنندگان می‌خواهند که گوشی‌های گران‌تر Pro و Pro Max را ارتقا دهند.

آیو می‌گوید با توجه به اینکه بسیاری از دارندگان آیفون اکنون هر سه سال یک‌بار به‌روزرسانی می‌کنند، انتظار دارند مزایای قابل توجهی ببینند. CNET.

«در رابطه با اساس [iPhone 14] در مقایسه با قیمت ها، انجام آن خیلی قانع کننده است [iPhone 14 Pro]دن آیوز، سردبیر تحقیقات سهام در Wedbush Securities گفت.

بلومبرگ همین را گزارش می کند

وقتی آنها این کار را انجام می دهند، کمتر احتمال دارد که آیفون 14 پایه را انتخاب کنند. در مقایسه با آیفون 13 عرضه شده در سال گذشته یا آیفون 12 در سال 2020، چیز جدیدی وجود ندارد.

این همان چیزی است که اکثر منتقدان گفته اند.

فروش قوی آیفون 14 پرو به این معنی است که برخی از مردم شاهد کاهش تاریخ ارسال آنها بوده اند – در بدترین حالت، هفته ها. اپل معمولاً در مورد تاریخ‌های تحویل محتاط است، بنابراین ما عادت کرده‌ایم ببینیم اپل تاریخ‌ها را به جلو می‌آورد، نه اینکه آنها را به تأخیر بیاندازد.

همچنین، برای کسی که از آیفون 12 یا آیفون 13 ارتقاء می‌دهد، مدل پایه آیفون 14 یک ارتقاء نسبتاً متوسط ​​است.

عرضه آیفون در سال جاری به دو دلیل غیرعادی است. اول، فقط مدل‌های Pro دارای آخرین پردازنده هستند – اگرچه این احتمالاً برای بسیاری جذابیت چندانی ندارد…

طبق تحقیقات Ives، حدود 240 میلیون از میلیارد آیفون برای سه سال و نیم یا بیشتر در دست صاحبان آنها بوده است و این افراد می توانند آن را ارتقا دهند.

تسلط آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس ممکن است حتی اپل را متعجب کرده باشد، زیرا پیش‌سفارش‌های گوشی‌های رده‌بالا اکنون پنجره‌های تحویل تا اواسط و اواخر اکتبر را فهرست می‌کنند. در حالی که گزارش ها حاکی از آن است که اپل 90 میلیون گوشی سری آیفون 14 را برای سه ماهه تعطیلات سفارش داده است که با تعداد گوشی های سری آیفون 13 که در سال گذشته برای مدت مشابه ارسال کرده بود، مطابقت دارد، افزایش پیش فروش برای مدل های پرو و ​​پرو مکس می تواند افزایش یابد. یعنی اپل باید سفارشات خود را برای تعطیلات افزایش دهد.

عامل سومی هم وجود دارد. در حالی که مدل‌های حرفه‌ای گران هستند، «یارانه‌های» حامل (یعنی پرداخت‌های معوق) دوباره رواج یافته‌اند.

این باعث می شود کاربران دلایل کمتری برای ارتقا به آیفون 14 اصلی داشته باشند، اما انگیزه زیادی برای پرداخت اندکی بیشتر برای Pro. انبوهی از تبلیغات اپراتور و پیشنهادات تجاری نیز می تواند مصرف کنندگان را به خرید یک مدل پر زرق و برق ترغیب کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با توجه به تأخیر فزاینده حمل و نقل و عدم دسترسی در فروشگاه مشخص است که فروش آیفون 14 پرو در مقایسه با مدل پایه آیفون 14 بسیار بالا است. ما از قبل دلیلی برای آن می دانیم، اما تحلیلگران پیشنهاد می کنند که دو عامل دیگر نیز در این زمینه دخیل هستند.

مصرف کنندگان تفاوت قیمت بین آیفون 14 800 دلاری و آیفون 14 پرو 1000 دلاری را احساس نمی کنند. [these] ویژه

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک موضوع بسیار ثابت در بررسی های مدل پایه آیفون 14 وجود دارد: آنقدر خوب نیست که بتوان 100 دلار بیشتر از آیفون 13 (اکنون) 699 دلاری پرداخت کرد. اگر امسال یک گوشی جدید می خواهید، هزینه اضافی را برای آیفون 14 پرو خرج کنید.

مهمتر از آن، شاید هیجان‌انگیزترین پیشرفت برای بسیاری، آیفون 14 پلاس باشد که برای اولین بار بزرگ‌ترین اندازه صفحه‌نمایش را برای کسانی که به ویژگی‌های Pro نیازی ندارند، ارائه می‌کند. با این حال، با فقط 100 دلار بیشتر برای Pro کوچکتر یا 200 دلار برای Pro Max، رقابت سخت تری می شود.