سرمایه گذاران AAPL باید درون جعبه سیاه 70 میلیارد دلاری اپل را ببینند

[ad_1]

تحلیلگران می گویند که سرمایه گذاران AAPL باید درون “جعبه سیاه 70 میلیارد دلاری” شرکت را ببینند – اشاره ای به اینکه اپل تمام درآمد خدمات خود را به صورت تک رقمی جمع می کند، علیرغم این واقعیت که “در واقع ده فعالیت مختلف با این شرکت را پوشش می دهد.”

آنها می گویند که این سوال برای درک سطح تهدیدی که مقررات ضد انحصار اپل برای اپ استور ایجاد می کند، حیاتی است.

مخفی ترین امور مالی اپل

پیش از این، اپل در مورد منابع درآمد خود، از جمله انتشار آمار فروش جداگانه برای iPhone، iPad و Mac، نسبتاً باز بود.

این در سال 2018 تغییر کرد، زمانی که شرکت اعلام کرد که گزارش ارقام فروش را متوقف می کند و در عوض فقط جریان درآمد را برای هر خط تولید نشان می دهد. با توجه به محدوده قیمت خرده‌فروشی مدل‌های مختلف، درک میزان فروش محصولات خاص بسیار دشوارتر بود.

زمانی که می‌دانستیم این اپ استور به علاوه درآمد متفرقه بسیار کمتر برای چیزهای دیگر است، گزارش درآمد سرویس‌های اپل به‌عنوان یک عدد منفرد، مشکل چندانی نبود.

اما امروز اوضاع خیلی فرق کرده است. خدمات عبارتند از a بزرگ بخشی از نتایج شرکت ارزش این شرکت بسیار بیشتر از مجموع مک و آیپد است و در حال نزدیک شدن به مجموع مک + آیپد + ایرپاد + اپل واچ است. هک، بر اساس آخرین اعداد، این تقریبا نیمی از درآمد آیفون است!

  • آیفون: 40.67 میلیارد دلار
  • مک: 7.38 میلیارد دلار
  • iPad: 7.22 میلیارد دلار
  • ابزارهای پوشیدنی: 8.08 میلیارد دلار
  • خدمات: 19.60 میلیارد دلار

این سرویس همچنین تنها بخشی از کسب و کار اپل است که درآمد آن در (تقریبا) تنها در یک جهت حرکت می کند – به سمت بالا.

سرمایه گذاران AAPL باید بخش فروشگاه App را ببینند

تحلیلگران می گویند که برای درک کامل چشم انداز آینده شرکت، باید این درآمد را تجزیه و تحلیل کنند. بلومبرگ گزارش ها.

سه ماهه پایان یافته در ژوئن را در نظر بگیرید [where] نرخ رشد 12 درصدی خدمات به طور قابل توجهی کندتر از میانگین 25 درصدی بود که بخش در چهار فصل گذشته به طور متوسط ​​در نظر گرفته بود. […]

اپل آشکارا اپ استور را به عنوان یکی از شرکت‌هایی که باعث رشد خدمات می‌شوند، مانند چندین سال وارد نکرده است. در عوض، اپل گفت که رشد خدمات “در درجه اول ناشی از فروش خالص بالاتر از تبلیغات، خدمات ابری و AppleCare است.”

چه خبر است؟ آیا فشارهای قانونی و قانونی بر روی شیوه ها و هزینه های اپ استور می تواند تأثیری داشته باشد؟ ما نمی دانیم، و این نکته است […]

ریچارد کرامر، تحلیلگر آرته ریسرچ، با اشاره به کاهش مداوم افشای اطلاعات توسط اپل، این خدمات را در ماه مارس گذشته “به عنوان ادغام جعبه سیاه 70 میلیارد دلاری 10 شرکت مختلف” توصیف کرد. به نظر درست می رسد.

اپ استور در اینجا ناشناخته بزرگ است. توافق بر این است که همچنان بزرگترین گروه درآمد خدماتی است و حاشیه سود تخمینی 80 درصد دارد. این بدان معنی است که بیشتر سود خدمات اپل را به خود اختصاص می دهد. بنابراین اگر اقدامات ضد انحصار به این درآمدها آسیب می رساند، این واقعاً مشکل بزرگی است.

اپل با فشارهای ضد تراست گسترده در سراسر جهان مواجه است که تمرکز اصلی آن اپ استور است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، قانون بازارهای برنامه باز – که در شرف رای گیری است – به تغییرات قابل توجهی در مدل کسب و کار App Store نیاز دارد، از جمله اجازه دادن به فروشگاه های برنامه شخص ثالث. تأثیر این موضوع بر درآمد و سود شرکت چیزی است که سرمایه‌گذاران AAPL دوست دارند بدانند – و در حال حاضر آنها حتی نمی‌دانند چقدر پول در خطر است.

عکس: میلاد فکوریان/ Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی