سهم بازار آیفون ایالات متحده با پشت سر گذاشتن اندروید به رکورد بالایی رسید

عکس: Mathieu Improvisato/Unsplash

اپل با پیشی گرفتن از دستگاه‌های اندرویدی بیش از نیمی از گوشی‌های هوشمند مورد استفاده در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است، و این به سازنده آیفون برتری نسبت به رقیب خود در بخش‌هایی مانند مالی و بهداشت و درمان می‌دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی خدمات فقط درآمدزایی نمی کنند، بلکه سودهای بزرگ نیز ایجاد می کنند. در حالی که حاشیه کلی اپل حدود 37-38٪ است، حاشیه خدمات تخمین زده می شود بیش از 70٪ باشد.

آیفون بر فروش پریمیوم جهانی تسلط دارد

بن وودز، تحلیلگر CSS Insight با این نظر موافق است و می‌گوید در حالی که محموله‌های سه ماهه ممکن است سرفصل‌ها را به خود اختصاص دهد، اپل “به آرامی هر سال سهم بیشتری را به دست می‌آورد.”

طبق داده های Counterpoint Research، بالاترین سهم 50 درصدی آیفون از زمان عرضه آن در سال 2007 برای اولین بار در سه ماهه منتهی به ژوئن گذشته بود. حدود 150 دستگاه با استفاده از سیستم عامل اندروید گوگل به رهبری سامسونگ و لنوو بقیه را تشکیل می دادند […]

را فایننشال تایمز این مرحله جدید را گزارش می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در اندازه گیری کل سهم بازار آیفون در ایالات متحده، Counterpoint Research نه تنها به فروش جدید، بلکه به تعداد کل کاربران فعال گوشی های هوشمند – به اصطلاح “پایه نصب فعال” توجه می کند.

او می‌گوید پایگاه نصب‌شده – چیزی که اپل همیشه بر آن تاکید کرده و به عنوان “موتور” خود برای این شرکت توصیف کرده است – اهمیت فزاینده‌ای دارد زیرا سازنده آیفون به طور مداوم درآمد خود را از صاحبان افزایش می‌دهد. آیفون‌های موجود.

وارون میشرا از شرکت کنترپوینت گفت که این بخش بالایی از بازار نه تنها سودآور است، بلکه نسبتاً تحت تأثیر رکود مالی قرار نگرفته است.

هرکسی که آیفونی بخرد، چه دست دوم، چه دست سوم یا دست چهارم، احتمالاً به اپل پول می‌دهد تا برنامه‌ها را بخرد، برای iCloud بپردازد، از Apple Music استفاده کند یا با Apple Pay تراکنش انجام دهد. و این الگویی است که هیچ کس دیگری ندارد. ، واقعاً توانسته است تکرار کند.

علیرغم فشارهای تورمی، این روند در بازار فوق پریمیوم در تمام مناطق فراگیر است. در واقع، مصرف کنندگان مرفه تحت تأثیر بادهای معکوس اقتصادی فعلی قرار ندارند. در نتیجه، بخش قیمت پایین تا متوسط ​​به شدت تحت تأثیر بادهای مخالف کلان اخیر قرار گرفته است، در حالی که بخش قیمت های بالا همچنان قوی به نظر می رسد و میانگین قیمت های فروش را بیشتر افزایش می دهد. علاوه بر این، تعداد فزاینده برنامه های تامین مالی و اکوسیستم رو به رشد بازپس گیری و EMI ها [monthly payment plans] همچنین به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند دستگاه‌های خود را بدون پرداخت هزینه کامل به‌روز کنند. »

اپل همچنین بر فروش جهانی گوشی های هوشمند پریمیوم تسلط دارد و 78 درصد از بخش 1000 دلاری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

سهم بازار آیفون آمریکا

را FT می‌گوید در حالی که محموله‌های تلفن‌های جدید بسته به زمان راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند می‌توانند به شدت از یک چهارم به سه ماهه نوسان داشته باشند، پایه نصب‌شده فعال معیار معنی‌داری برای محبوبیت است.

بخش حق بیمه به عنوان یک تعریف می شود عمده فروشی قیمت 400 دلار + در اینجا اپل 57 درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد. در گروه فوق پریمیوم دستگاه های بالای 1000 دلار، اپل 78 درصد از این بخش را در اختیار دارد.

بر اساس گزارش جدید اطلاعاتی بازار، سهم بازار آیفون در ایالات متحده در سه ماهه گذشته به بالاترین حد خود رسید و برای اولین بار بیش از 50 درصد از کل بازار ایالات متحده را به آن اختصاص داد.

گزارش جداگانه‌ای از Counterpoint نشان می‌دهد که اپل همچنان بر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند پریمیوم تسلط دارد.

پایگاه فعال نصب شده میلیون‌ها نفری را که از طریق بازار گوشی‌های دست دوم به اکوسیستم اپل معرفی شده‌اند و همچنین افرادی که از آیفون‌های خریداری شده سال‌ها پیش استفاده می‌کنند، در نظر می‌گیرد.