شروع کار با محفظه DockCase Pocket M.2 SSD

طبق معمول، می خواهم از قبل به شما اطلاع دهم که این محصول در حال حاضر در Kickstarter است. تمام محصولات دیگر آنها نیز در طول پوشش من در کیک استارتر بودند، و همه آنها با موفقیت تحویل داده شدند، اما نادیده می‌گیرم که به آن اشاره نکنم.

مناسب با محفظه جیبی M.2 DockCase

در داخل جعبه، خود کیس هوشمند، یک کابل USB-C بافته شده بسیار زیبا و یک پیچ گوشتی کوچک برای برداشتن پشت قاب و نصب SSD وجود دارد. پشت با یک پیچ سر فیلیپس نگه داشته می شود و پیچ دیگری برای نگه داشتن خود SSD استفاده می شود.

فراتر از اینها، چندین صفحه نمایش وجود دارد که با نگه داشتن دکمه کوچک کناری قابل دسترسی است. اولی داده های SMART بسیار دقیق تری را از SSD ارائه می دهد، در حالی که دومی به شما امکان می دهد تنظیمات را برای خود DockCase تنظیم کنید. می توانید حالت فقط خواندنی را فعال کنید، مدت زمان تصویر زمینه را تغییر دهید، زبان را تغییر دهید و چند گزینه دیگر. در استفاده من، مجبور نبودم هیچ یک از این تنظیمات را تغییر دهم، اما مطمئناً می توانم چند مورد را تصور کنم که حالت فقط خواندنی داخلی می تواند مفید باشد.

DockCase محفظه Pocket M.2 خود را عرضه کرده است. این محفظه جیبی با پیوستن به سری محفظه های SSD، به طور خاص برای درایوهای کوچکتر NVMe M.2 با اندازه 2230 طراحی شده است. اتصال USB-C را به ارمغان می آورد، اما مانند سایر محصولات DockCase، به دلیل ترکیب ظاهری و داخلی متمایز است. در ویژگی های هوشمند، که باعث می شود ارزش برچسب قیمت آن را داشته باشد.

داخل کیس بسیار ساده است اما دارای یک برد مدار مشکی زیبا و یک خازن بزرگ بنفش است که فضایی برای SSD دارد. DockCase از این خازن بزرگ در تمام محفظه‌های خود استفاده می‌کند تا درایو را برای چند ثانیه بیشتر پس از قطع شدن روشن نگه دارد تا از قطع برق محافظت کند و از خراب شدن داده‌ها جلوگیری کند.

هنگامی که شروع به دسترسی به درایو می کنید، یک صفحه جدید به طور خودکار ظاهر می شود که سرعت خواندن/نوشتن، خواندن/نوشتن داده ها در طول این جلسه برق و میزان کل داده های خوانده شده/نوشته شده در طول عمر خواننده را به شما نشان می دهد.

صفحه بعدی نمودارهایی از دمای درایو و ولتاژ ورودی را ارائه می دهد، در حالی که صفحه نهایی به شما امکان می دهد سیستم عامل محفظه را ارتقا دهید.

محفظه Dockcase Pocket M.2 روی میز

گرفتن 9to5Mac

محفظه DockCase Pocket M.2 را در Kickstarter دریافت کنید

اتصال به جعبه نشان می دهد که چه چیزی آن را متمایز می کند: صفحه نمایش 1.3 اینچی آن. در حالت خواب، صفحه نمایش اسپلش نشان می دهد که آیا این خازن حفاظت از قطع برق شارژ شده است، مدل SSD که در حال حاضر نصب شده است، طول عمر باقیمانده SSD، و مقدار داده ای که روی آن خوانده یا نوشته شده است. درایو از زمان روشن شدن آن. بر. .

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

طراحی هوشمند و ویژگی‌های این کیس، آن را به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرده است که نقطه ضعف اصلی آن قیمت آن است. قیمت ثبت نام زودهنگام در کیک استارتر از 69 دلار شروع شد و پس از پایان کمپین به 109 دلار خواهد رسید. می‌توانید محفظه‌های Thunderbolt بدون ابزار را در آمازون با قیمت 89 دلار دریافت کنید، در حالی که گزینه‌های USB-C را می‌توانید با قیمت 29 دلار یا کمتر پیدا کنید.

با اتصال USB-C، کیس به حداکثر سرعت تئوری 10 گیگابایت بر ثانیه محدود شده است و هنگام آزمایش آن با یکی از درایوهای 128 گیگابایتی SK Hynix، سرعت واقعی نوشتن 850 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن حدود 900 مگابایت را مشاهده کردم. /s. با استفاده از یک SSD دیگر، ممکن است سرعت‌های کمی بیشتر با کیس داشته باشید، اما این اتصال به این معنی است که سرعت‌های ممکن را در برخی از کیس‌های متصل به Thunderbolt مشاهده نخواهید کرد.

مجموعه ای از ویژگی های SMART

اگرچه ممکن است بالاترین عملکرد یا بهترین ارزش مطلق را برای پول ارائه ندهد، اما به لطف اندازه کوچک و ظاهر عالی، جایگاه خود را در حمل و نقل روزانه من به دست آورده است.